man, fara suparare, daca o gramada de lume iti spune ca nu are cablu, de ce dracu' nu deschzi capota sa verifici? sau nu stii unde sa te uiti? si ce-i asa maret in a nu avea cablu? astepti 30 de ore sa se accelereze motorul, se tureaza anapoda cand o ia razna motorasul ala pas cu pas, nu trage cand se duce potentiometrul din pedala, dar na, asa e la moda. in plus, daca are folxvaginu', cum sa aiba loganu' la fel? nu se poate, fi v-ar volkswagenu' de ras...ala e masura tuturor lucrurilor, doar e scula hitlerista, nu !?
Acceleratie Electronica Logan PH2
Collapse
X
-
adaugam si ondele ?
e mai smechera clapeta electronica ,mersul e mai lin,nu te mai bruscheaza ca aia mecanica,nu-ti mai faci probleme ca se agata cablul, ca trebuie calibrat TPSul dupa anumita valoare cand il dai jos,nu crapa asa des ca motorasele pas cu pas, dar cand crapa sari de 10-15mil ,relantiul este controlat de ecu si cred ca are si feedback din partea clapetei daca s-a pus pe pozitia dorita, pe cand motorasul pas cu pas nu cred ca trimite vreo informatie inapoi la ECU ,se implementeaza mult mai usor ESP, cruise control ,limitator de viteza.Per total mie imi place mai mult decat cea mecanica...Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2012, 00:03.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
chestiile astea "drive by wire" tind sa fie suprapreciate tocmai pt ce ai zis tu, mers mai lin, tempoma-sa, etc. dar si cand se foote, vai si-amar. si senzatia de acu dau gaz acceleram poimaine, poti s-o tii tu in brate, cu mersul ala lin cu tot. cu tempomat si cu esp si cu ce mai vrei tu. cand infunzi pedala, trebuie sa smuceasca schimbatorul, nu sa-ti bei cafeaua pana se hotaraste lulanberg ala de motoras sa accelereze motorul. vorbim de petarde, unde orice cal si secunda se vede, nu motoare de 200cp, unde trage mortu' ala numa' cand te uiti la pedalaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pentru ce zici tu , exista intotdeauna carburatorul
sa stii ca daca se strica ceva pe partea electronica, cand intra in limpmode are un backup mecanic cu un arc unde iti tine un relanti de 2000-3000 rpm,adica o deschidere incat tine turatia aia in fiecare treapta si poti ajunge lejer cu ea acasaLast edited by Cristi_Xp; 17 February 2012, 00:24.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pai, sa stii...
ideea e ca sistemele astea care te ajuta si iti fac condusul mai comod nu-s decat pregatire psihologica pt masina care merge singura, pe care sa si-o cumpere tot retardul, sa nu-ti trebuiasca un carnet de conducere. i conditiile astea, eu vreau dacia 1300 si mergeti voi astialalti comozii cu 33-u'Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Acceleratia electronica are lag(intarziere)! cand e motorul rece e mai nasol, dar la cald, intarzierea e mult mai mica!
Eu am 1.2 16V E5 si am acceleratia electronica! Tare as vrea sa aflu ce modificare trebuie facuta pentru tempomat.....(cum merge la diesel: cateva butoane, cateva rezistente si cateva fire si voila: tempomat si limitator )
Comment
-
Vorbiti de limitator de parca ar merge singura cu 250 km/h bestia dracu` si nu poate fi strunita
De tempomat m-am convins ca inafara de jegu ala de autostrada de pe care iesi fara sa-ti fi dat seama ca ai intrat, nu prea ai unde-l folosi, mai mult stai stresat ... am condus si eu si mai tare m-am stresat sa il folosesc decat sa fiu relaxatDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Arcul de reapel al clapetei acceleratiei nu are rol de a ridica sau cobori pozitia pedalei de acceleratie; acest lucru se face de la surubul albastru din poz.1.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dar cine are 1.6 16v euro 5 nu ne zice şi nouă cum e acceleraţia fără cablu? Că la 1.2 se ştie că e leneşă şi pare să se tureze logaritmic, ceea ce e stupid, cel puţin la ce am condus eu (şi am condus căteva mii de km nu doar de probă) ca să pleci de pe loc accelerai puţin, se tura puţin, prea puţin, mai călcai puţin pedala deja sărea la 3000. De-asta şi zic unii ca e motorul prea mic. Dar nu e prea mic, când am mers odată cu sormea şi conducea ea ba oprea motorul la plecarea de pe loc, ba pleca cu un scârţ sănătos de vreo 10 metrii.
La 1.6 16v euro 5 cum e? Că eu nu am aflat încă.
Comment
-
Originally posted by mike-5 View PostAveti idee daca se poate intari arcul de la pedala de acceleratie ? am pedala cu potentiometru si mi se pare prea moale.
Comment
Comment