Acceleratie Electronica Logan PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    man, fara suparare, daca o gramada de lume iti spune ca nu are cablu, de ce dracu' nu deschzi capota sa verifici? sau nu stii unde sa te uiti? si ce-i asa maret in a nu avea cablu? astepti 30 de ore sa se accelereze motorul, se tureaza anapoda cand o ia razna motorasul ala pas cu pas, nu trage cand se duce potentiometrul din pedala, dar na, asa e la moda. in plus, daca are folxvaginu', cum sa aiba loganu' la fel? nu se poate, fi v-ar volkswagenu' de ras...ala e masura tuturor lucrurilor, doar e scula hitlerista, nu !?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Calm omule...nu sunt fan folsfagen....chestia e ca datorita terminatilor si obsedatilor de fofoloanca de folksvagen am inceput sa urasc marca aia. A devenit ca Audi si Mercedes, masini pentru manelisti si cocalari....desi nu e ...

      Comment


      • #18
        ai uitat sa zici si de beemveu, io si cu ala am treaba
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          adaugam si ondele ?
          e mai smechera clapeta electronica ,mersul e mai lin,nu te mai bruscheaza ca aia mecanica,nu-ti mai faci probleme ca se agata cablul, ca trebuie calibrat TPSul dupa anumita valoare cand il dai jos,nu crapa asa des ca motorasele pas cu pas, dar cand crapa sari de 10-15mil ,relantiul este controlat de ecu si cred ca are si feedback din partea clapetei daca s-a pus pe pozitia dorita, pe cand motorasul pas cu pas nu cred ca trimite vreo informatie inapoi la ECU ,se implementeaza mult mai usor ESP, cruise control ,limitator de viteza.Per total mie imi place mai mult decat cea mecanica...
          Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2012, 00:03.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            chestiile astea "drive by wire" tind sa fie suprapreciate tocmai pt ce ai zis tu, mers mai lin, tempoma-sa, etc. dar si cand se foote, vai si-amar. si senzatia de acu dau gaz acceleram poimaine, poti s-o tii tu in brate, cu mersul ala lin cu tot. cu tempomat si cu esp si cu ce mai vrei tu. cand infunzi pedala, trebuie sa smuceasca schimbatorul, nu sa-ti bei cafeaua pana se hotaraste lulanberg ala de motoras sa accelereze motorul. vorbim de petarde, unde orice cal si secunda se vede, nu motoare de 200cp, unde trage mortu' ala numa' cand te uiti la pedala
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              pentru ce zici tu , exista intotdeauna carburatorul
              sa stii ca daca se strica ceva pe partea electronica, cand intra in limpmode are un backup mecanic cu un arc unde iti tine un relanti de 2000-3000 rpm,adica o deschidere incat tine turatia aia in fiecare treapta si poti ajunge lejer cu ea acasa
              Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2012, 00:24.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                pai, sa stii...
                ideea e ca sistemele astea care te ajuta si iti fac condusul mai comod nu-s decat pregatire psihologica pt masina care merge singura, pe care sa si-o cumpere tot retardul, sa nu-ti trebuiasca un carnet de conducere. i conditiile astea, eu vreau dacia 1300 si mergeti voi astialalti comozii cu 33-u'
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Cand accelerez in tr 1 (cand pornesc de pe loc) de multe ori accelereaza neregulat ca si cand as apasa repetat pe pedala, desi apas normal. Asa o fii normal sau e vreo problema?

                  Comment


                  • #24
                    Acceleratia electronica are lag(intarziere)! cand e motorul rece e mai nasol, dar la cald, intarzierea e mult mai mica!
                    Eu am 1.2 16V E5 si am acceleratia electronica! Tare as vrea sa aflu ce modificare trebuie facuta pentru tempomat.....(cum merge la diesel: cateva butoane, cateva rezistente si cateva fire si voila: tempomat si limitator )

                    Comment


                    • #25
                      Vorbiti de limitator de parca ar merge singura cu 250 km/h bestia dracu` si nu poate fi strunita
                      De tempomat m-am convins ca inafara de jegu ala de autostrada de pe care iesi fara sa-ti fi dat seama ca ai intrat, nu prea ai unde-l folosi, mai mult stai stresat ... am condus si eu si mai tare m-am stresat sa il folosesc decat sa fiu relaxat
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #26
                        Aveti idee daca se poate intari arcul de la pedala de acceleratie ? am pedala cu potentiometru si mi se pare prea moale.

                        Comment


                        • #27
                          in principiu poti sa pui unul mai tare, sau pur si simplu inca unul, care sa ridice pedala.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Arcul de reapel al clapetei acceleratiei nu are rol de a ridica sau cobori pozitia pedalei de acceleratie; acest lucru se face de la surubul albastru din poz.1.
                            Attached Files
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              Dar cine are 1.6 16v euro 5 nu ne zice şi nouă cum e acceleraţia fără cablu? Că la 1.2 se ştie că e leneşă şi pare să se tureze logaritmic, ceea ce e stupid, cel puţin la ce am condus eu (şi am condus căteva mii de km nu doar de probă) ca să pleci de pe loc accelerai puţin, se tura puţin, prea puţin, mai călcai puţin pedala deja sărea la 3000. De-asta şi zic unii ca e motorul prea mic. Dar nu e prea mic, când am mers odată cu sormea şi conducea ea ba oprea motorul la plecarea de pe loc, ba pleca cu un scârţ sănătos de vreo 10 metrii.
                              La 1.6 16v euro 5 cum e? Că eu nu am aflat încă.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mike-5 View Post
                                Aveti idee daca se poate intari arcul de la pedala de acceleratie ? am pedala cu potentiometru si mi se pare prea moale.
                                Intradevar,citeodata,e greu sa te obisnuiesti si cu binele!Toata lumea alearga dupa servofrina,servoambreiaj si iata ca s-a ajuns intr-o oarecare masura si la servoacceleratie(fara cablu !!?).Eu nu zic ca nu ar fi posibil,dar e pacat de eforturile fabricantului...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google