Acceleratie Electronica Logan PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @big_electro61, daca o sa stai vreo 500 de km cu piciorul pe o pedala care nu-ti ofera nici un suport, cand o sa cobori din masina o sa ai impresia ca ti-a "murit" piciorul. Pedala aia trebuie sa ofere o oarecare rezistenta la apasare, mai ales la felul cum e pozitionata pe Logan.

    Comment


    • #32
      @iancu mic: euro5 n-are clapeta de-aia cum avem noi pe e4. e5 nu are cablu de acceleratie. iar un arc mai tare, pe langa faptul ca ridica mai repede pedala, o face sa se si apese mai greu acum am vazut ca m-am exprimat cam aiurea cateva posturi mai sus, dar pana la urma efectul arcului suplimentar e tot ala pe care-l urmareste colegul nostru, o apsare mai greoaie a pedalei.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Multumesc; eu am luat de buna explicatia ta de mai sus, privind clapeta electronica; macar am deslusit o problema.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Pe mine nu mă deranjează acc moale, nu îmi dau seama cum fac, cred ca ţin piciorul lipit de "peretele" din dreapta.
          O singură dată m-a deranjat la un nissan x-trail când l-am condus pe drum de ţară neasfaltat la munte, urcam destul de abrubt pe drum denivelat cu a 2-a şi chiar era enervant de moale acceleraţia, nu o simţeam deloc sub picior şi probabil că fiind maşină mai mare nu ajungeam să ating "peretele" din dreapta, bănuiesc, şi la fiecare denivelare a drumului, şi era destul de accidentat, mi se mişca piciorul şi maşina fiind 2.2 diesel făceam "valuri" cu acceleraţia şi se simtea imediat la motor, zici că eram cu barca, când mai dădeam si 1-a era teroare, şi am observat că facea cam la fel şi posesorul care e obişnuit cu ea. Atunci da, era enervantă acceleraţia.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • #35
            Eu am 1,6 16v e5 pedala e foarte usoara dar nici vorba de lenesa. Necesita o oarecare acomodare avand un timp mort dar te inveti repede, in rest e OK. Am 31 000 fara probleme

            Comment


            • #36
              Originally posted by samy0388 View Post
              Vorbiti de limitator de parca ar merge singura cu 250 km/h bestia dracu` si nu poate fi strunita
              De tempomat m-am convins ca inafara de jegu ala de autostrada de pe care iesi fara sa-ti fi dat seama ca ai intrat, nu prea ai unde-l folosi, mai mult stai stresat ... am condus si eu si mai tare m-am stresat sa il folosesc decat sa fiu relaxat
              limitatorul il folosesti foarte elegant pentru oras sau localitati,setezi la 50 la ora,si stai lejer cu piciorul pe pedala fara sa te holbezi dupa politie sau de 50 de ori pe minut la kilometraj,iar daca ii dai un kickdown o sa accelereze peste limita respectiva setata ,cat despre cruise,cam asa e din pacate, ori de deplasezi cu 70 la ora si is convins ca si in situatia aia o sa iasa o dacie care merge cu 60 pe european si trebuie sa iesi din modul cruise sa il depasesti,ori cel putin 2 benzi ca sa poti merge elegant.Pentru autostrada mie imi pare un must have
              Last edited by Cristi_Xp; 12 April 2012, 21:21.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Originally posted by NOL View Post
                Eu am 1,6 16v e5 pedala e foarte usoara dar nici vorba de lenesa. Necesita o oarecare acomodare avand un timp mort dar te inveti repede, in rest e OK. Am 31 000 fara probleme
                ai mers cu 16v E4 sa vezi cum este fata de E5 ? mie mi se pare ca 16v E5 trage o leaca mai bine ca 1.6 8v

                Comment


                • #38
                  Asta voiam să ştiu, dacă are acel lag, şi din ce spui tu cam are.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by vasile78 View Post
                    @big_electro61, daca o sa stai vreo 500 de km cu piciorul pe o pedala care nu-ti ofera nici un suport, cand o sa cobori din masina o sa ai impresia ca ti-a "murit" piciorul. Pedala aia trebuie sa ofere o oarecare rezistenta la apasare, mai ales la felul cum e pozitionata pe Logan.
                    Din ce stiu,un sofer nu sta cu piciorul in aer(fara sprijin) si cu virful pe pedala,ar fi teribil de obositor! Calciiul piciorului va fi sprijin pe podul pedalier,in acest fel ,actionarea pedalei se va face lejer si cu precizia dorita.Referitor la "rezistenta la apasare",pot spune ca este identica si la un camion Mercedes,care are senzor de pedala(fara cablu).Adevarat ca cei ce s-au obisnuit cu arc de readucere(Dacia,Raba),se vor obisnui un pic mai greu cu noile modele,dar cine nu se adapteaza...dispare!

                    Comment


                    • #40
                      La 1.216v asa cum se stie accelerartia este electronica;nu exista cablu,de la pedala pleaca un fir pana la motor si atat.e ok la apasare,nu mi se pare obositoare la drum,dar foarte enervanta la plecarea de pe loc;in rest de la a-2-a in sus e ok,la fel ca cele pe cablu;raspunde foarte bine in orice situatie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by big_electro61 View Post
                        Din ce stiu,un sofer nu sta cu piciorul in aer(fara sprijin) si cu virful pe pedala,ar fi teribil de obositor! Calciiul piciorului va fi sprijin pe podul pedalier,in acest fel ,actionarea pedalei se va face lejer si cu precizia dorita.Referitor la "rezistenta la apasare",pot spune ca este identica si la un camion Mercedes,care are senzor de pedala(fara cablu).Adevarat ca cei ce s-au obisnuit cu arc de readucere(Dacia,Raba),se vor obisnui un pic mai greu cu noile modele,dar cine nu se adapteaza...dispare!
                        Stii bine ce stii, esti bine informat, eu vorbeam insa de pozitia pedalei, de felul cum se apasa. Am condus multe marci de masini si e adevarat ca toate au pedala de acceleratie moale, dar parca altfel e pozitia piciorului, mai lejera, mai odihnitoare si nu sunt alintat de felul meu.

                        Comment


                        • #42
                          ce pareri mai exista?

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by COS.T View Post
                            La 1.216v asa cum se stie accelerartia este electronica;nu exista cablu,de la pedala pleaca un fir pana la motor si atat.e ok la apasare,nu mi se pare obositoare la drum,dar foarte enervanta la plecarea de pe loc;in rest de la a-2-a in sus e ok,la fel ca cele pe cablu;raspunde foarte bine in orice situatie.
                            aici cred eu ca nu e din cauza pedalei de acceleratie...cred ca este in mare parte din cauza tamponului superior din dreapta si inca o vină o are cutia de viteze adica diferenta măricică dintre treapta 1 si treapta 2...adica treapta 1 este prea scurtă, si a doua este un pic prea sus...este prea apropiată de treapta 3...văd asta cand fac stanga la mine pe stradă,, daca vin cu a 2-a viteza e mult prea mare(daca e iarna gheata pe jos, ma duc drept) daca vin cu 1-a îi încurc pe ceilalţi din spatele meu...la supernova cand faceam stanga la mine pe strada, cuplam dinainte treapta a 2-a si o lasam la relantiu..nici nu ma atingeam de ambreiaj, la asta sunt obligat macar sa calc ambreiajul si sa-l recuplez incet..

                            lagul de care spuneati mai sus, il are si socra-miu care are mcv din 2007(nu stiu ce euro este);eu cred ca a fost facut special pentru a exista o asemanare intre logan si 1310 carburator...la 1310 trebuia sa corelezi cu atentie pedala de acceleratie cu cea de ambreiaj pentru un mers lin si eficient. trebuia sa atingi acceleratia in timp ce dadeai drumul la ambreiaj...pentru a exista aceeasi turatie intre disc si placa de presiune in momentul cuplarii(crede electricianul din mine)
                            NU uitati soferi soferi, ambreiajul in orice situatie se calca brusc si se eliberează incet...asta-i repet sotiei)

                            cand am deschis topicul acesta, voiam sa gandesc un sistem de tempomat ceva cu microcontroler, insa din cauza lipsei de timp si bani am abandonat proiectul...
                            limitatorul de viteza este util, nu uitati ca Ponta ne va umple de autostrazi....setezi viteza la 130km/h si mergi ca zevzecu....

                            acuma o sa spuneti ca pun caramida sub pedala...dar daca intalnesc pe unul care merge cu aceeasi viteza ca mine si vreau sa-l depasesc...bag mana pe sub pedala si hop...ma ard/frig/oparesc de conductele de lichid de racire care continua prin aeroterma si iarna si vara...in apropierea acceleratiei(nu stiam de ce mi s-a incalzit bocancul intr-o zi)
                            Last edited by mariannn; 19 May 2012, 10:55. Reason: Automerged Doublepost
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • #44
                              sa nu iti cumperi vreodata diesel ca o sa spui ca e posedata in treapta 2-a si ca accelereaza singura.

                              Comment


                              • #45
                                rezolvare-update de soft?

                                Credeti ca un update de soft rezolva situatia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google