@big_electro61, daca o sa stai vreo 500 de km cu piciorul pe o pedala care nu-ti ofera nici un suport, cand o sa cobori din masina o sa ai impresia ca ti-a "murit" piciorul. Pedala aia trebuie sa ofere o oarecare rezistenta la apasare, mai ales la felul cum e pozitionata pe Logan.
Acceleratie Electronica Logan PH2
Collapse
X
-
@iancu mic: euro5 n-are clapeta de-aia cum avem noi pe e4. e5 nu are cablu de acceleratie. iar un arc mai tare, pe langa faptul ca ridica mai repede pedala, o face sa se si apese mai greu acum am vazut ca m-am exprimat cam aiurea cateva posturi mai sus, dar pana la urma efectul arcului suplimentar e tot ala pe care-l urmareste colegul nostru, o apsare mai greoaie a pedalei.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pe mine nu mă deranjează acc moale, nu îmi dau seama cum fac, cred ca ţin piciorul lipit de "peretele" din dreapta.
O singură dată m-a deranjat la un nissan x-trail când l-am condus pe drum de ţară neasfaltat la munte, urcam destul de abrubt pe drum denivelat cu a 2-a şi chiar era enervant de moale acceleraţia, nu o simţeam deloc sub picior şi probabil că fiind maşină mai mare nu ajungeam să ating "peretele" din dreapta, bănuiesc, şi la fiecare denivelare a drumului, şi era destul de accidentat, mi se mişca piciorul şi maşina fiind 2.2 diesel făceam "valuri" cu acceleraţia şi se simtea imediat la motor, zici că eram cu barca, când mai dădeam si 1-a era teroare, şi am observat că facea cam la fel şi posesorul care e obişnuit cu ea. Atunci da, era enervantă acceleraţia.
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostVorbiti de limitator de parca ar merge singura cu 250 km/h bestia dracu` si nu poate fi strunita
De tempomat m-am convins ca inafara de jegu ala de autostrada de pe care iesi fara sa-ti fi dat seama ca ai intrat, nu prea ai unde-l folosi, mai mult stai stresat ... am condus si eu si mai tare m-am stresat sa il folosesc decat sa fiu relaxatLast edited by Cristi_Xp; 12 April 2012, 21:21.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by NOL View PostEu am 1,6 16v e5 pedala e foarte usoara dar nici vorba de lenesa. Necesita o oarecare acomodare avand un timp mort dar te inveti repede, in rest e OK. Am 31 000 fara probleme
Comment
-
Originally posted by vasile78 View Post@big_electro61, daca o sa stai vreo 500 de km cu piciorul pe o pedala care nu-ti ofera nici un suport, cand o sa cobori din masina o sa ai impresia ca ti-a "murit" piciorul. Pedala aia trebuie sa ofere o oarecare rezistenta la apasare, mai ales la felul cum e pozitionata pe Logan.
Comment
-
La 1.216v asa cum se stie accelerartia este electronica;nu exista cablu,de la pedala pleaca un fir pana la motor si atat.e ok la apasare,nu mi se pare obositoare la drum,dar foarte enervanta la plecarea de pe loc;in rest de la a-2-a in sus e ok,la fel ca cele pe cablu;raspunde foarte bine in orice situatie.
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostDin ce stiu,un sofer nu sta cu piciorul in aer(fara sprijin) si cu virful pe pedala,ar fi teribil de obositor! Calciiul piciorului va fi sprijin pe podul pedalier,in acest fel ,actionarea pedalei se va face lejer si cu precizia dorita.Referitor la "rezistenta la apasare",pot spune ca este identica si la un camion Mercedes,care are senzor de pedala(fara cablu).Adevarat ca cei ce s-au obisnuit cu arc de readucere(Dacia,Raba),se vor obisnui un pic mai greu cu noile modele,dar cine nu se adapteaza...dispare!
Comment
-
Originally posted by COS.T View PostLa 1.216v asa cum se stie accelerartia este electronica;nu exista cablu,de la pedala pleaca un fir pana la motor si atat.e ok la apasare,nu mi se pare obositoare la drum,dar foarte enervanta la plecarea de pe loc;in rest de la a-2-a in sus e ok,la fel ca cele pe cablu;raspunde foarte bine in orice situatie.
lagul de care spuneati mai sus, il are si socra-miu care are mcv din 2007(nu stiu ce euro este);eu cred ca a fost facut special pentru a exista o asemanare intre logan si 1310 carburator...la 1310 trebuia sa corelezi cu atentie pedala de acceleratie cu cea de ambreiaj pentru un mers lin si eficient. trebuia sa atingi acceleratia in timp ce dadeai drumul la ambreiaj...pentru a exista aceeasi turatie intre disc si placa de presiune in momentul cuplarii(crede electricianul din mine)
NU uitati soferi soferi, ambreiajul in orice situatie se calca brusc si se eliberează incet...asta-i repet sotiei)
cand am deschis topicul acesta, voiam sa gandesc un sistem de tempomat ceva cu microcontroler, insa din cauza lipsei de timp si bani am abandonat proiectul...
limitatorul de viteza este util, nu uitati ca Ponta ne va umple de autostrazi....setezi viteza la 130km/h si mergi ca zevzecu....
acuma o sa spuneti ca pun caramida sub pedala...dar daca intalnesc pe unul care merge cu aceeasi viteza ca mine si vreau sa-l depasesc...bag mana pe sub pedala si hop...ma ard/frig/oparesc de conductele de lichid de racire care continua prin aeroterma si iarna si vara...in apropierea acceleratiei(nu stiam de ce mi s-a incalzit bocancul intr-o zi)Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
Comment