Acceleratie Electronica Logan PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acceleratie Electronica Logan PH2

    are cineva informatii despre acceleratia electronica de la logan/sandero?
    ma intereseaza principiul de functionare, valoarea rezistentei(am inteles ca este un senzor potentiometric)
    orice detaliu este binevenit!
    multumesc!
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

  • #2
    DA,este un potentiometru cu pista dubla;nu este un senzor!

    Comment


    • #3
      cum adica cu pista dubla?
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • #4
        Adica 2 potentiometre liniare in paralel.Daca un potentiometru da erori despre pozitia pedalei masina sar accelera prea tare sau prea putin ,el face comparatie.
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #5
          exista acceleratie electronica la logan?

          Comment


          • #6
            este pe diesel ce stiu eu ,posibil sa fie acum si pe astea noi E5 benzina.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #7
              la orice masina cu injectie, aceleratia e electronica. modul de actionare al potentiometrului difera. la diesel, potentiometrul e direct in pedala, la benzinar exista in pedala sau varianta in care potentiometrul e actionatde cablul de acceleratie. ecu ala n-are cum sa "vada" ca vreti sa accelerati motorul decat daca transforma cumva miscarea pedalei intr-o variatie de semnal electric. potentiometrul e forma elementare de senzor, pt cine mai are dubii ca se folosesc potentiometre sau senzori.
              marian, pista dubla inseamna ca de fapt sunt doua potentiometre, ca la o statie stereo, pe aclasi ax. ecu verifica valoarea absoluta a celor doua rezistente si diferenta dintre ele. daca cele 3 valori coincid cu ce "stie" ecu ca trebuie sa fie, cauta acele valori intr-o harta asemanatoare celei de injectie si comanda un motoras pas cu pas sa deschida/inchida clapeta de acceleratie in functie de apasarea pedalei de acceleratie. valoarea exacta a rezistentelor n-o stiu, dar cred ca se poate afla printr-o masuratoare simpla cu un ohmetru.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                multumesc!
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #9
                  a eu ma gandeam ca este ceva ca la audi de nu mai e nevoie de cablu de acceleratie

                  la diesel stiam ca frana este hidraulica

                  asa ceva este si pe la carburatorul electronic de pe renaul laguna sau papuc

                  eu ma gandeam ca este direct pe pedala ca la audi.ala ar fi un avantaj ca scapi de cablu de acceleratie
                  Last edited by biancamarius5; 12 February 2012, 16:08. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Mare avantaj... te alegi cu un pic de lag si probabilitatea sa se fecundeze condesatorul ala variabil. Frana asta hidraulica era si pe daciile 1310 ful opshen sau mai noi... oricum nu prea am inteles post-ul asta...

                    Comment


                    • #11
                      ma gandeam ca acceleratie are senzorii aceia direct pe pedala cu rol de qa anula cablul de aaceleratie si astfel eventuale probleme.eu am sp referitor la ce a postat colegul nostru cum ca ar fi p logan astfel de acceleratie si am zis ca nu p logan este doar frana hidraulica si ambreiaj hidraulic.acceleratie electronica am vazut p audi doar(fara cablu)adica asta eu inteleg prin acceleratie electronica adica se anuleaza tot ce tine de mecanica (spre exemplul cablul acela de acceleratie)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vasile78 View Post
                        oricum nu prea am inteles post-ul asta...
                        ma intereseaza detalii, dupa cum am scris mai sus, valoarea rezistentei ar fi interesanta, poate o stie cineva...
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • #13
                          @biancamarius: tocmai am spus ca la loganurile 16v E5, atat 1.2 cat si 1.6, acceleratia nu mai are cablu. e exact ca la hitlerista aia de haudi.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Uite aici ceva
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Asa mi-au zis si mie aia de la dealer cand am luat Loganul. Ca nu mai are cablu de acceleratie. Insa mie mi-e greu sa cred asta, mai ales pe Logan. Ar fi bine sa fie dar...mai vedem in viitor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google