If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
are cineva informatii despre acceleratia electronica de la logan/sandero?
ma intereseaza principiul de functionare, valoarea rezistentei(am inteles ca este un senzor potentiometric)
orice detaliu este binevenit!
multumesc!
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Adica 2 potentiometre liniare in paralel.Daca un potentiometru da erori despre pozitia pedalei masina sar accelera prea tare sau prea putin ,el face comparatie.
la orice masina cu injectie, aceleratia e electronica. modul de actionare al potentiometrului difera. la diesel, potentiometrul e direct in pedala, la benzinar exista in pedala sau varianta in care potentiometrul e actionatde cablul de acceleratie. ecu ala n-are cum sa "vada" ca vreti sa accelerati motorul decat daca transforma cumva miscarea pedalei intr-o variatie de semnal electric. potentiometrul e forma elementare de senzor, pt cine mai are dubii ca se folosesc potentiometre sau senzori.
marian, pista dubla inseamna ca de fapt sunt doua potentiometre, ca la o statie stereo, pe aclasi ax. ecu verifica valoarea absoluta a celor doua rezistente si diferenta dintre ele. daca cele 3 valori coincid cu ce "stie" ecu ca trebuie sa fie, cauta acele valori intr-o harta asemanatoare celei de injectie si comanda un motoras pas cu pas sa deschida/inchida clapeta de acceleratie in functie de apasarea pedalei de acceleratie. valoarea exacta a rezistentelor n-o stiu, dar cred ca se poate afla printr-o masuratoare simpla cu un ohmetru.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Mare avantaj... te alegi cu un pic de lag si probabilitatea sa se fecundeze condesatorul ala variabil. Frana asta hidraulica era si pe daciile 1310 ful opshen sau mai noi... oricum nu prea am inteles post-ul asta...
ma gandeam ca acceleratie are senzorii aceia direct pe pedala cu rol de qa anula cablul de aaceleratie si astfel eventuale probleme.eu am sp referitor la ce a postat colegul nostru cum ca ar fi p logan astfel de acceleratie si am zis ca nu p logan este doar frana hidraulica si ambreiaj hidraulic.acceleratie electronica am vazut p audi doar(fara cablu)adica asta eu inteleg prin acceleratie electronica adica se anuleaza tot ce tine de mecanica (spre exemplul cablul acela de acceleratie)
Asa mi-au zis si mie aia de la dealer cand am luat Loganul. Ca nu mai are cablu de acceleratie. Insa mie mi-e greu sa cred asta, mai ales pe Logan. Ar fi bine sa fie dar...mai vedem in viitor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment