If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am vazut ceva in gen climatronic ce se poate adapta si pe logan dar nu cred ca ar avea cand sa lucreze
pentru ca loganul nu baga asa de rece ca alte masini sau poate asta e doar o parere a mea dar sincer da tu ac la maxim la logan si da si la opel la maxim si o sa vezi diferenta
Last edited by biancamarius5; 23 July 2012, 22:32.
Reason: Automerged Doublepost
Pune compresor de Logan pt Iran si 100 de grame de freon in plus si o sa givreze evaporatorul.... Probabil ca vrei sa fie frig in masina pe treapta 1 de ventilatie si stand pe loc, fara sa treaca aer prin condensor ....
Daca scoate sub 10 grade pe aerator, treapta 4 de ventilatie la 20 de grade ambiant masina e buna.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
am vazut ceva in gen climatronic ce se poate adapta si pe logan dar nu cred ca ar avea cand sa lucreze
pentru ca loganul nu baga asa de rece ca alte masini sau poate asta e doar o parere a mea dar sincer da tu ac la maxim la logan si da si la opel la maxim si o sa vezi diferenta
Comparativ cu multe masini, Loganul baga la fel de rece (daca instalatia se afla in parametri normali), diferenta o face mai slaba izolare din habitaclu, deci temperatura se pastreaza ceva mai greu.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
ma uitam zilele trecute la skoda la mine din cauza unor pete de ulei si mi-a sarit in ochi compresorul de ac. e tot sanden, ca la logan (probabil alt model/cod). diferenta fata de logan e ca ventilatorul din habitaclu pe treapta 1 are turatie mult mai mare (e si mai galagios), iar treapta 4 nu prea merge folosita ca-ti sparge capul din cauza debitului de aer dar si a zgomotului.
poate de asta zic unii ca la alte masini abia dai pe 2 si e prea rece, comparativ cu loganul pe treapta 2.
1- izoleaza bine usile / pedalierul(primesti multa caldura de la motor), si podeaua (primesti caldura de la asfalt si de la esapament) cu folie de butete special (are la Brico 48lei mp)
2- verifica instalatia de ac de pe masina daca are freon si daca functioneaza in parametrii.
Nu te complica cu climatronic ca vorbim de alte chestii.
Fa un drum de 200km si pune mana intre scaune sa vezi ce radiaza de la esapament.
Pai stai putin,astea cu ac de fabrica au vreo izolatie,antifonare in plus fata de astea fara,s-au asta e doar o parere ca ar fi bine sa pun?De climatronic nu sunt curios.Adica cum ce radiaza de la esapament ca nu inteleg?
la fel se incalzea si la mine tunelul central cel putin in zona dintre scaunele fata si bancheta spate pe mijlocul masinii. dar am montat conducte de aer pentru pasagerii spate si acu' e ok.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment