Design Prestige Facelift Vs.design Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by vasile78 View Post
    Hehehe, stai linistit ca era un thread de genul "ph1 vs ph2" in care multi posesori de ph1 se dadeau cu dosul de pamant ca ei nu ar renunta la bijuteria lor.
    Dupa cum am anticipat deja au aparut baietii cu simtul proprietatii... bre!!! nu va pune nimeni sa va vindeti printesele, intrebarea e "care e mai frumoasa PH2 sau Logan2"? Nu trebuie sa ai bani ca sa fii obiectiv...

    Comment


    • #17
      Rideati de mine cind am zis ca o sa regretam Loganul1 ph2 ... Na ca a aparut logan2 - e pe pagina oficiala a lui Dacia Pitesti - deci nu mai sint nedumeriri de cum arata...
      Sincer, ma asteptam la mai mult de la el. Arata ca ... un nimic de masina... parca o Toyota Corolla de acum 10 ani...sau ca un VW Bora tot de atunci...
      Nimic spectaculos, nici frumoasa nici urita, o masina cu linii banale. Loganul cind a aparut in 2004 stirnea ceva in cel care-l privea : ori iti placea ori nu, stirnea ori admiratie daca iti placea ori ura daca nu ! Era ceva deosebit !
      Dar asta Logan 2 nu-ti inspira nimic, nici atractie, nici ura, nimic-nimic...Sandero 2 parca e o Skoda Felicia pre-VW... Banalitate in adevaratul sens al cuvintului...Asta e Lgn2 > BANALITATE.
      Si sa vedeti cit or sa ceara pe el, chel sub 10999 " nu se exista " !
      Foarte bine, astia vor sa ne piarda de tot ca clienti...

      Comment


      • #18
        Cred ca asta e cea mai penibila chestie: sa spui ca un model nou este mai slab decat un model vechi.
        E cel mai absurd lucru, este clar o evolutie, asa cum Ph2 cu siguranta fost mai aratos decat Ph1, asa si modelul nou este mai aratos decat Ph2. E ceva normal si tine de evolutie.
        Asta e un exemplu clar de struguri acrii, mie mi se pare ca deja modelul nou arata a masina matura, moderna. Ca seamana cu alte modele, asta e clar si e din cauza ca mai toate modelele moderne au o linie similara.
        Comparatia cu primul model de logan mi se pare in cel mai bun caz nefericita. Ph1 a fost comparat cu dacia 1310, supernova si solenza. E clar ca a fost un pas inainte fata de niste masini la care puteai sa schimbi becul fara sa deschizi capota, doar bagai mana prin luftul dintre far/capota sau semnalizare/aripa.
        Acum, fata de logan, care e o masina decenta, sigur ca nu mai are acelasi impact.

        Comment


        • #19
          Noul logan...
          sigpic

          Comment


          • #20
            DECI, avem asa:

            Dacia 1300
            Dacia 1310
            Dacia Nova
            Dacia Solenza
            Dacia Logan
            Noua Dacia Logan

            Ce nu e clar, unii inca sufera dupa Dacia 1300, pentru ca orice defect se putea repara cu un ciocan, un patent si-un metru de sarma. Avand atatea "avantaje", cum dracu' sa-ti placa o masina cu o mana de tehnologie pe ea?!?
            Attached Files
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #21
              am ph1 ... personal ph2 imi place mai mult decat logan 2... daca e vorba strict de design... astea-s gusturile mele... imi place mai mult ph2

              P.S initiatorul threadului a scris ca se refera strict la design... nu la reparatii cu ciocanu si schiimbat becuri din far...strict design
              Last edited by kubala7; 23 September 2012, 12:46.
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • #22
                @Niki : ai uitat SuperNova ( euro 2 ), un model apreciat, care ii cam dadea clasa la Slz euro 3.

                @kubala7 : la asta m-am referit si eu, decit la design, ma asteptam la ceva un pic mai spectaculos, cum a fost trecea de la Dsn-Slz la Logan, nu m-am referit la tehnologie ( cum a inteles cineva pe aici ), tehnologia, motorizarea nu au anuntat-o.
                Designul n-are absolut nimic deosebit.
                Tehnologia o s-o vedem in curind, o vom comenta atunci.
                E cam ca trecerea de la Dsn la Slz, cam aceeasi masina cu mici diferente pe aici - pe acolo - inca o data o spun, sper sa se inteleaga acum , ma refer decit la design, asa ca strugurii nu sint acri cel putin pentru mine, poate pentru altii ...
                Last edited by alfabit; 23 September 2012, 14:08.

                Comment


                • #23
                  La design m-am referit si eu: la momentul aparitiei, loganul sigur ca a avut un design foarte bun fata de 1310/supernova/solenza. La asta m-am referit cand am facut comparatia(si lufturile tin tot de design)
                  Acum, comparand noul logan cu actualul (care este decent desenat) nu prea mai are acelasi impact.....
                  Sper ca nu va asteptati la lambo-doors, spre exemplu, de la o masina low-cost.
                  Un designer bun costa mult, iar matritele si tehnologia de fabricatie pentru o caroserie mai complexa iarasi costa mult. Sunt oameni care nu au tangenta cu domeniul auto si le este greu sa inteleaga acest aspect....
                  Mai interesaza-te, forma corecta e "strugurii sunt acri", un singur "i"! Am sters offtopicul ca sa nu ma apuc sa dau cartonase. Asta e un avertisment!
                  Last edited by darksid3; 24 September 2012, 10:33.

                  Comment


                  • #24
                    Logan MCV va fi inlocuit cu Dokker, oricine va recunoaste ca este o mare diferenta si de design si de tehnologie a motoarelor ( TCE1.2 )
                    Logan 1 ph2 va fi inlocuit cu Logan 2. Ei asta spun, in acest caz nu se vede cel putin la design o asa diferenta ca in cazul MCV > Dokker. Lgn1ph2 si Lgn2 sint practic aceeasi masina, nimic semnificativ de semnalat intre ele. Sa vedem la motorizari, cele de pe Lgn1 erau acceptabile, consum, fiabilitate...
                    Si vorbind despre struguri, da, in cazul tau pot fi acri, in cazul meu in nici un caz ,te asigur !
                    Si cu asta destul, ajunge, am pierdut destula vreme in zadar cu discutia asta fara rost.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by alfabit View Post
                      Rideati de mine cind am zis ca o sa regretam Loganul1 ph2 ... Na ca a aparut logan2 - e pe pagina oficiala a lui Dacia Pitesti - deci nu mai sint nedumeriri de cum arata...
                      Sincer, ma asteptam la mai mult de la el. Arata ca ... un nimic de masina... parca o Toyota Corolla de acum 10 ani...sau ca un VW Bora tot de atunci...
                      Nimic spectaculos, nici frumoasa nici urita, o masina cu linii banale. Loganul cind a aparut in 2004 stirnea ceva in cel care-l privea : ori iti placea ori nu, stirnea ori admiratie daca iti placea ori ura daca nu ! Era ceva deosebit !
                      Dar asta Logan 2 nu-ti inspira nimic, nici atractie, nici ura, nimic-nimic...Sandero 2 parca e o Skoda Felicia pre-VW... Banalitate in adevaratul sens al cuvintului...Asta e Lgn2 > BANALITATE.
                      Si sa vedeti cit or sa ceara pe el, chel sub 10999 " nu se exista " !
                      Foarte bine, astia vor sa ne piarda de tot ca clienti...
                      ia zi si mie unul care are bani multi si si-a cumparat Logan fiindca ia placut ?
                      Era varianta Logan vs sh, deci masina noua ati ales.

                      Comment


                      • #26
                        Adevarat! Tipic romanesc! Las-o asa ca merge asa!!! Totusi, hai saa vedem in realitate pe strada noul logan si gasim dupa niste comparatii. Pozele pot fi de cele mai multe ori ... inselatoare=)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mariusnicolae View Post
                          Cred ca asta e cea mai penibila chestie: sa spui ca un model nou este mai slab decat un model vechi.
                          E cel mai absurd lucru, este clar o evolutie, asa cum Ph2 cu siguranta fost mai aratos decat Ph1, asa si modelul nou este mai aratos decat Ph2. E ceva normal si tine de evolutie.
                          nu tot timpul tot ce e nou, e obligatoriu mai frumos decat cel vechi, pt. simplul fapt ca e 'modelul nou'. e diferit, adevarat, dar si frumusetea asta e subiectiva si pentru fiecare inseamna altceva. ar trebui acceptata si ideea asta, chiar daca pentru mine sau pt. tine modelul nou de logan e mai fain. sunt oameni care chiar prefera designul vechi si n-ar trebui sa le sarim in cap


                          uite niste exemple oarecare, la care modelele vechi (pentru mine) aratau mai bine decat cele noi:

                          laguna modelul vechi:


                          laguna modelul nou:


                          clio rs vechi:


                          clio rs nou:
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #28
                            Din primele poze este mai frumos interiorul la noul logan...parerea mea!

                            Comment


                            • #29
                              @: sigur ca designul este o tema foarte subiectiva si efectiv supusa emotiilor/trairilor fiecarei persoane in parte.
                              Dintre toate masinile afisate de tine acolo, cel mai mult imi place megane coupe

                              Comment


                              • #30
                                @alfabit - nu am uitat-o, fa analogie cu imaginea postata.
                                Last edited by darksid3; 24 September 2012, 10:34.
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google