Originally posted by vasile78
View Post
Design Prestige Facelift Vs.design Logan 2
Collapse
X
-
Rideati de mine cind am zis ca o sa regretam Loganul1 ph2 ... Na ca a aparut logan2 - e pe pagina oficiala a lui Dacia Pitesti - deci nu mai sint nedumeriri de cum arata...
Sincer, ma asteptam la mai mult de la el. Arata ca ... un nimic de masina... parca o Toyota Corolla de acum 10 ani...sau ca un VW Bora tot de atunci...
Nimic spectaculos, nici frumoasa nici urita, o masina cu linii banale. Loganul cind a aparut in 2004 stirnea ceva in cel care-l privea : ori iti placea ori nu, stirnea ori admiratie daca iti placea ori ura daca nu ! Era ceva deosebit !
Dar asta Logan 2 nu-ti inspira nimic, nici atractie, nici ura, nimic-nimic...Sandero 2 parca e o Skoda Felicia pre-VW... Banalitate in adevaratul sens al cuvintului...Asta e Lgn2 > BANALITATE.
Si sa vedeti cit or sa ceara pe el, chel sub 10999 " nu se exista " !
Foarte bine, astia vor sa ne piarda de tot ca clienti...
Comment
-
Cred ca asta e cea mai penibila chestie: sa spui ca un model nou este mai slab decat un model vechi.
E cel mai absurd lucru, este clar o evolutie, asa cum Ph2 cu siguranta fost mai aratos decat Ph1, asa si modelul nou este mai aratos decat Ph2. E ceva normal si tine de evolutie.
Asta e un exemplu clar de struguri acrii, mie mi se pare ca deja modelul nou arata a masina matura, moderna. Ca seamana cu alte modele, asta e clar si e din cauza ca mai toate modelele moderne au o linie similara.
Comparatia cu primul model de logan mi se pare in cel mai bun caz nefericita. Ph1 a fost comparat cu dacia 1310, supernova si solenza. E clar ca a fost un pas inainte fata de niste masini la care puteai sa schimbi becul fara sa deschizi capota, doar bagai mana prin luftul dintre far/capota sau semnalizare/aripa.
Acum, fata de logan, care e o masina decenta, sigur ca nu mai are acelasi impact.
Comment
-
DECI, avem asa:
Dacia 1300
Dacia 1310
Dacia Nova
Dacia Solenza
Dacia Logan
Noua Dacia Logan
Ce nu e clar, unii inca sufera dupa Dacia 1300, pentru ca orice defect se putea repara cu un ciocan, un patent si-un metru de sarma. Avand atatea "avantaje", cum dracu' sa-ti placa o masina cu o mana de tehnologie pe ea?!?Attached FilesIf it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
am ph1 ... personal ph2 imi place mai mult decat logan 2... daca e vorba strict de design... astea-s gusturile mele... imi place mai mult ph2
P.S initiatorul threadului a scris ca se refera strict la design... nu la reparatii cu ciocanu si schiimbat becuri din far...strict designLast edited by kubala7; 23 September 2012, 12:46.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
@Niki : ai uitat SuperNova ( euro 2 ), un model apreciat, care ii cam dadea clasa la Slz euro 3.
@kubala7 : la asta m-am referit si eu, decit la design, ma asteptam la ceva un pic mai spectaculos, cum a fost trecea de la Dsn-Slz la Logan, nu m-am referit la tehnologie ( cum a inteles cineva pe aici ), tehnologia, motorizarea nu au anuntat-o.
Designul n-are absolut nimic deosebit.
Tehnologia o s-o vedem in curind, o vom comenta atunci.
E cam ca trecerea de la Dsn la Slz, cam aceeasi masina cu mici diferente pe aici - pe acolo - inca o data o spun, sper sa se inteleaga acum , ma refer decit la design, asa ca strugurii nu sint acri cel putin pentru mine, poate pentru altii ...Last edited by alfabit; 23 September 2012, 14:08.
Comment
-
La design m-am referit si eu: la momentul aparitiei, loganul sigur ca a avut un design foarte bun fata de 1310/supernova/solenza. La asta m-am referit cand am facut comparatia(si lufturile tin tot de design)
Acum, comparand noul logan cu actualul (care este decent desenat) nu prea mai are acelasi impact.....
Sper ca nu va asteptati la lambo-doors, spre exemplu, de la o masina low-cost.
Un designer bun costa mult, iar matritele si tehnologia de fabricatie pentru o caroserie mai complexa iarasi costa mult. Sunt oameni care nu au tangenta cu domeniul auto si le este greu sa inteleaga acest aspect....
Mai interesaza-te, forma corecta e "strugurii sunt acri", un singur "i"! Am sters offtopicul ca sa nu ma apuc sa dau cartonase. Asta e un avertisment!Last edited by darksid3; 24 September 2012, 10:33.
Comment
-
Logan MCV va fi inlocuit cu Dokker, oricine va recunoaste ca este o mare diferenta si de design si de tehnologie a motoarelor ( TCE1.2 )
Logan 1 ph2 va fi inlocuit cu Logan 2. Ei asta spun, in acest caz nu se vede cel putin la design o asa diferenta ca in cazul MCV > Dokker. Lgn1ph2 si Lgn2 sint practic aceeasi masina, nimic semnificativ de semnalat intre ele. Sa vedem la motorizari, cele de pe Lgn1 erau acceptabile, consum, fiabilitate...
Si vorbind despre struguri, da, in cazul tau pot fi acri, in cazul meu in nici un caz ,te asigur !
Si cu asta destul, ajunge, am pierdut destula vreme in zadar cu discutia asta fara rost.
Comment
-
Originally posted by alfabit View PostRideati de mine cind am zis ca o sa regretam Loganul1 ph2 ... Na ca a aparut logan2 - e pe pagina oficiala a lui Dacia Pitesti - deci nu mai sint nedumeriri de cum arata...
Sincer, ma asteptam la mai mult de la el. Arata ca ... un nimic de masina... parca o Toyota Corolla de acum 10 ani...sau ca un VW Bora tot de atunci...
Nimic spectaculos, nici frumoasa nici urita, o masina cu linii banale. Loganul cind a aparut in 2004 stirnea ceva in cel care-l privea : ori iti placea ori nu, stirnea ori admiratie daca iti placea ori ura daca nu ! Era ceva deosebit !
Dar asta Logan 2 nu-ti inspira nimic, nici atractie, nici ura, nimic-nimic...Sandero 2 parca e o Skoda Felicia pre-VW... Banalitate in adevaratul sens al cuvintului...Asta e Lgn2 > BANALITATE.
Si sa vedeti cit or sa ceara pe el, chel sub 10999 " nu se exista " !
Foarte bine, astia vor sa ne piarda de tot ca clienti...
Era varianta Logan vs sh, deci masina noua ati ales.
Comment
-
Originally posted by mariusnicolae View PostCred ca asta e cea mai penibila chestie: sa spui ca un model nou este mai slab decat un model vechi.
E cel mai absurd lucru, este clar o evolutie, asa cum Ph2 cu siguranta fost mai aratos decat Ph1, asa si modelul nou este mai aratos decat Ph2. E ceva normal si tine de evolutie.
uite niste exemple oarecare, la care modelele vechi (pentru mine) aratau mai bine decat cele noi:
laguna modelul vechi:
laguna modelul nou:
clio rs vechi:
clio rs nou:
internal combustionizer
Comment
Comment