Design Prestige Facelift Vs.design Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu vreau un Logan cu design exterior de Ph1 si design interior de Logan2.

    Comment


    • #77
      @ion
      daca te-ai luat cu 316 de 25 de ani cred si eu dar altfe...
      inseamna ca tata motors sunt mult peste renault daca te uiti la evoque si la cojile de la renault.
      cand om face ceva macar pe departe asemanator, sa-mi mai spui atunci unde e land rover si jag

      Comment


      • #78
        ion_R5 statistic , matematic si pe hartie vorbind . Un 316 dala e mai usor de intretinut ca gologanu , sincer . Gasesti 318, 320 din 97 la pret de 3000-4000 de euro in conditie mai mult decat buna( si cu dotari peste logan) . Ca pret pe piese , la unele e sub logan , la altele peste (dar ca revizie generala , filtre , ulei , iesi mai ieftin ca logan ).Alt avantaj ar fi ca sunt cu distributie pe lant (parca alea dupa 93 sau 95 , oricum 318-le si 320-u din ce stiam sunt pe lant) . Cel putin mai ieftin ca mine , care am diesel . Alt avantaj , cel putin depinde si de noroc , masina aia din 97 nu are gram de rugina , pe cand loganul meu 2009 , a inceput sa o ia rugina sub chederele de la usi si la interior sub chedere , la suruburile de la bandouri , pe plafon (si astea sunt elementele vopsite de fabrica ) , eu am alta capota , portbagaj si aripi pentru ca am avut masina lovita , dar asta e alta poveste . Mai mult ca sigur urmatoarea masina nu o sa mai fie logan .

        Ca sa fiu ontopic . Imi place loganul prestige facelift .

        Comment


        • #79
          Altii se bucura ca si-au luat bmw la mana a doua cu 3-4 propietari ... si altii se bucura de mirosul de plastic nou de la logan ...gusturile nu se discuta , mai ales ca altii pun pret pe masina si nu pe banii pe care i-ai dat pe ea (majoritatea oamenilor)

          Comment


          • #80
            Originally posted by Nimeni View Post
            ion_R5 statistic , matematic si pe hartie vorbind . Un 316 dala e mai usor de intretinut ca gologanu , sincer .... (dar ca revizie generala , filtre , ulei , iesi mai ieftin ca logan )....
            E bine sa comparam mere cu mere, nu mere cu pere.

            Vorbesti despre costul unei revizii la un BMW realizata de catre tine, la tine in curte - versus revizia unui Logan la un service din reteaua autorizata Dacia?

            Hai sa comparam revizia realizata la service autorizat Dacia cu revizia realizata la un service autorizat BMW. Cred ca altfel nu putem vorbi despre vreo comparatie.

            Sigur, mai putem vorbi despre comparatie: ambele masini la care facem revizia in propria curte cu piese luate de la magazinul de piese din colt - insa asta in Germania de exemplu nu este legal (daca tot vorbim de "standarde inalte")

            Masina mea e inca in garantie (are 3 ani garantie) asa ca nu o intretin la mine in curte. Dupa garantie, putem face ceva economie.

            Comment


            • #81
              Si eu am loganul in garantie , mai am si anul viitor inclusiv , am 3+1 moka from Dacia Calitet . Pe mine revizia ma costa cam 600-650ron cu filtrele si uleiul cumparate de mine(doar manopera o platesc la service ) , schimbul filtrului de polen il fac eu si la fiecare revizie cumpar si un spray de igienizat instalatia . Am pe cineva care are bmw e36 , si nu face reviziile pe sant sau mai stiu eu unde , in fata blocului . Se duce la un service autorizat , primeste factura pe manopera , piese , garantie . Ultima revizie cu tot cu manopera l-a costa in jur de 400ron cu spaga , filtru aer/ ulei + ulei + garnitura de la busonul de la baia de ulei .Capetele de bara sunt ca pret , ca la logan (in jur de 100ron), amortizoarele pe spate sunt 120ron , bucsaraia e mai scumpa . Deci ?
              Plus ca masina are senzori de parcare din fabrica , trapa , climatronic (din 95-96 mi se pare ca este , nu stiu daca are distributia pe lant sau pe curea , chiar daca ar fi pe curea , preturile la piese sunt comparative cu cele de pe logan+manopera).

              Si aici iar comparam mere cu pere , cand o avea Dacia aceleasi standarde ca Bmw si calitatea produsului finit + dotarile , atunci poti compara service-ul la o masina noua Bmw Vs Dacia .

              Comment


              • #82
                Tare mi-e ca iar compari mere cu pere.

                Am facut 2 revizii pana acum la service-uri autorizate Dacia:
                1. IATSA Stefanesti 330 RON (fara filtru de polen pe care mi l-am schimbat singur)
                - aici am beneficiat si de un voucher de reducere 30 RON de la polita RCA - adica am platit la revizie doar 300 RON
                2. DACOSERV Bucuresti Militari 380 RON (tot asa fara filtru de polen pe care mi-l schimb singur)

                Tu cum de faci reviziile la Logan cu 600 - 650 RON? Inteleg ca ai diesel, dar totusi?

                Prietenul tau cu BMW face reviziile la service autorizat BMW sau la service autorizat RAR?

                In fine. Eu stiu un Mercedes-Benz C-Klasse sportcoupe (cred ca din 2002 masina) si l-a costat revizia 1800 RON.

                Eu nu am spus ca Logan = BMW. Nu sunt absurd. Dar Loganul e o masina pe care mi-o pot permite. BMW e foarte OK, dar trebuie sa ai un buget mai consistent pentru intretinere. Si pana la urma de ca sa nu stimulam productia interna - asta ca tot se minuneaza unii de nivelul de trai de prin alte tari. Da, chiar si asta ar trebui sa fie un criteriu. Pana sa "avansam" in plina globalizare, nemtii in general isi luau preponderent masini nemtesti. Tinerii cu mai putini bani aveau Golf 1, Golf 2, Polo - dar nu ii vedeai cu Renault, Citroen, Fiat si altele. Sigur, acum nu mai e chiar asa nici la ei... dupa '93 au patruns destul de bine japonezele si la ei pe piata... (ma refer la marketshare, nu la prezenta pe piata)

                Si vorbim despre o masina care circula zilnic si pe care te poti baza la orice ora. Daca maine trebuie sa plec pana in Germania ma sui in masina si plec. Nu-i masina de duminica, nu-i masina de "promenada" care trebuie bibilita, aranjata, etc pentru un drum mai lung. Am vazut destui care se dau cu BMW-uri sau Golfuri la liniute, dar n-au bani de anvelope, placute de frane sau chiar de benzina. Despre asta tot spun pe forum.
                Last edited by ion_R5; 17 December 2012, 17:38. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #83
                  Manopera 180ron , ulei 140ron , filtru motorina 150ron , filtru aer 50ron , filtru polen 50ron , mai pui si garnitura , mai pui si spaga la mecanic . Tada... Comparam mere cu pere (diesel vs benzina ) , de la revizia de 75000km o sa mai scada costurile pentru ca am gasit filtru polen cu 20ron , cel de aer cu 45 , motorina 120 si uleiul cu 110 . Asa am si eu pe cineva cu A6 3.0tdi 2007 cumparat de nou , si revizia de 60000km l-a costat 6000ron (filtre , ulei , placute si discurile fata ) . Am si eu exemple , si-a luat e39 528 pe bulgariski , face plinu de 10-30ron ) si in rest cauta piese pentru ea daca e ceva , la dezmembrari . Cand putea sa iti ia altceva inamtriculat ro , cu motor mai mic.
                  Inteleg sa stimulez piata interna , dar am luat logan nou si am dat pe el aproape 11k cu toate extrasele , asigurare , casco tot , si la nici 3 ani o ia rugina ? Sa nu mai zic ca acum daca iau jumate din cat am dat pe ea , zic mersi , dar asta e la toate masinile (desi parca loganu se devalorizeaza repede)
                  Pai daca ma duc si imi iau un e39 , un a6 c5 , un e46 , sau o honda accord , nu il iau pe primu care il vad , caut si mai mult ca sigur gasesc ceva bun , si e masina poate cu 10 ani vechime si sa zicem 200.000km si nu are gram de rugina . De masina mea nu mi-am batut joc , sa trag de ea . Consumabile schimbate la timp , am mai facut si una , alta la ea (ciuning discret) , si uite ca a luat-o rugina .

                  Comment


                  • #84
                    O revizie la un BMW seria 5 (diesel) din anul 2009 , ca exemplu, costa 700 de lei in service dedicat BMW, autorizat RAR. Revizia inseamna filtru habitaclu, de aer, de ulei, de motorina, 6 l ulei si manopera. Toate reperele sunt OEM.
                    La Reprezentanta, e cel putin dublu, desi folosesc aceleasi repere.
                    Ideea e ca daca nu te duci la dealer, nu inseamna ca faci revizia pe trotuar.

                    Acum sa revenim la subiect.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #85
                      Mda, ghinion de nesansa cu rugina.

                      Uite, daca vrei cu adevarat sa te temi de ceva in Logan - este de accident. La asta sunt absolut de acord ca la ce tabla de conserva e ai festelit-o daca te tamponezi ceva mai rau in trafic... fata de o masina mai sanatoasa care cat de cat te protejeaza in caz de accident.

                      L. E. Revenind la subiect, Loganul 2 este o evolutie fata de Logan 1 (faza 1 si 2)
                      Last edited by ion_R5; 17 December 2012, 18:08. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #86
                        Offtopic , eu cand am avut accident doar lovisem pe unu in cur , imi crapase bara fata Si din spate a venit taifunu si m-am trezit pe contra sens (jumate din masina ) , ca daune am avut aripa stanga , capota , farurile , stopurile , bara fata , bara spate , cupola roata de rezerva , toba , armatura , intercooler , radiatoare si multe altele . In curu meu a intrat un ford , i-a crapat blocul motor . Masina mea nu arata asa sifonata , unele dintre piese nu aveau nimic , de exemplu un far era zgariat putin , si au ales sa il schimbe cei de la casco , intercooleru si radiatorul avea acele prinderi de plastic rupte , nu aveau lovituri pe ele , si le-au schimbat (aici e logic , dar daca o faceam in regie proprie masina , puteam sa le repar eu ) , iar armatura avea o infundatura mica . Acum 4 ani eram pe dn1 si un logan a fost lovit de un opel vectra b care a venit de pe contrasens , in opel 2 morti si un ranit in logan doar soferul era ranit (ii daduse borsu' ) ......

                        Ontopic , daca tabla de Logan 2 e aceeasi revolutia ca si loganul dupa solenza , e clar . Despre logan 2 ne putem pronunta abea din 2014-2015 . Ca aspect da , e ok , mai departe....

                        Comment


                        • #87
                          Nu vreau sa ma bag ca musca-n lapte dar tu cand te duci sa-ti iei un bmw ala sigur nu ti-l vinde cu rugina fi sigur ca a mai schimbat ceva la el asta 100% asa ca degeaba poate sunt si exceptii dar na.... Ca oamenii nu le vand pur si simplu sa fim seriosi ... ( Nu tin partea nimanui) Ex: un prieten si-a luat masina din afara si cand a venit cu ea a mers doua luni cu ea si a bagat-o in servis l-a luat durerea de cap ... (opel corsa din nemtia)

                          Comment


                          • #88
                            Votez si eu pentru logan1 ph2, de altfel la test driveul cu logan 2 0.9 TCE cea mai mica nota am dat aspectului exterior, am dat 2, poate e prea mare nota...
                            Logan laureat 1.2

                            Comment


                            • #89
                              Partea frontala a noului Logan este din punctul meu de vedere cu ani lumina mai frumoasa decat la PH2. In schimb spatele imi displace mult!

                              Comment


                              • #90
                                fratilor, oare nu merge sa`mi pun aripi, capota, bara, faruri de pe Logan 2 pe faceliftul meu?
                                din cate am obs eu, aripile sunt identice cu Sandero 1, si stiam un PH2 MSV care avea fata de Sandero...
                                sigpic
                                Show your car off in public, ride her hard in private...
                                http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google