cant sta la relantiu acul turometrului osciceala intre 600 si 700 rpm. si se simte cum trepideaza toata masina. Ce o poate sa aiba?
Probleme Relantiu 1.4 Mpi
Collapse
X
-
Sigur nu intra GMV? Se stie ca da trepidatii si ca asa fac majoritatea. Cel putin si la mine e la fel. Cat despre relanti, din cate imi amintesc pe la 750 ar trebui sa stea. Vezi sa nu te insele gradatiile de la rpm... Dupa ce mi-am pus serigrafia de prestige mie mi se mai intampla
Comment
-
Relantiul normal e aproximativ 750, daca era din cauza scanteiei sau altele... Trebuia sa moara motorul adica sa se duca spre 0. Daca urca inseamna ca ii da aer aiurea, cauta sa nu fie ciupita garnitura la corpul clapeta sau sa traga aer fals pe undeva. Poti sa faci o filmare sa vedem mai exact?
Comment
-
Nu stiu cum e la voi, dar la mine de 500 rpm nu trece (pe GPL, cu motorul cald). Pe benzina parca sa zic ca sta pe la 600 rpm, dar nu mai mult.
Pe GPL merge rotund, in ciuda turatiei mici. Pe benzina trepideaza, mai mult la rece si mai putin la cald, daca am rulat deja cateva zeci de km.
Nu stiu ce are, dar nici nu-mi bat capul, mi-e suficent ca merge ok pe gaz.
Comment
-
Gata si videoclipul. totusi acum vad ca nu mai face asa rau...face putin dupa ce o accelerez,dar trepidatiile tot se simt http://www.youtube.com/watch?v=FG-CJ...ature=youtu.beAlex GNA
Comment
-
Daca face asa la rece e normal pt ca intra gmv si tureaza masina ca sa nu se opreasca motorul . Daca dupa un mers de cativa km cu motorul putin turat (la cald) problema persista atunci trebuie facut ceva in privinta asta . La semafor masina "tremura" si da sa se opreasca ?
Comment
Comment