Probleme Relantiu 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu cum e la colegu, dar am obs. ca se manifesta diferit, la unii(cum e si la mn.), motor cald, oscilatia e de +\- 20rpm, fara trepidatii, insesizabil dar cred ca pe viitor se poate agrava intr-o problema cu trepidatii si oscilatii mari.

    Eu am testat pe un MCV, 1.6, prod. 2012, la fel, +\-10-20rpm.

    Comment


    • #17
      cum iti poti da seama ca sunt 10-20 RPM ? adica, unitatea de masura pentru 1000 de RPM este de 1 cm cam asa , banuiesc ca oscilatia de care vorbesti tu este foarte foarte greu sesizabila.

      la fel face si la mine , exact ca si a ta in acel filmulet , iar a mea are 11.000KM. Nu cred ca este o problema , ma gandesc ca motorul ala nu poate sa stea la o turatie fixa tot timpul, mai are si fluctuatii, la fel cum are si energia (atunci cand palpaie becul).

      Totusi , la fel sta si a mea la relanti , intre 0 si 1000 de RPM , fix la linia aia. Acum nu stiu ce sa spun, cand acul este jos de tot scade sub linia 0 , deci nu cred ca este calibrat cum trebuie indicatorul.

      Comment


      • #18
        Asa face si al meu uneori. Ia sa pornesti dezaburitorul de la luneta sa vezi cum ii mai papa din "putere".

        Cand aveam problema asta, sincer ii dadeam forja maxima cu motorul cald si apoi sa vezi ce frumos statea relantiul. Chiar e benefic. Daca mergi mult timp incet si ca baba se prosteste motorasul.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google