Demontare Comanda Climatizare PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare Comanda Climatizare PH2

    Am scotocit forumul , l-am intrebat pe fratili Gogu' , da' nu am gasit nimic despre asta.
    Ce vreau sa fac? Sa fac un pcb si sa il montez , am un prieten , i s-a ars un bec si cum i-am modificat si restul luminilor alb cu rosu a zis sa facem si consola alba. Vreau sa ajung la partea alba fara sa scot cablurile din spate (mi-e scarba sa ma apuc de desfacut cablurile alea). Cea mai mare nelamurire o am la maneta de la climatizare , cea de sub butonul din mijloc , deci cum as putea sa o scot , fara sa rup ceva p-acolo? Orice sfat e binevenit , multumesc anticipat!
    I changed her oil , she changed my life
    sigpic

  • #2
    pai la ph2 e mult mai simplu decat la ph1.nu cred ca o sa reusesti fara sa scoti cablurile. asa ca da-I bataie. spor la treaba !

    Comment


    • #3
      Obligatoriu sa scoti cablurile, si e adevarat, se scot mai usor ca la ph1. Nici montatul inapoi nu e greu.
      Problema e ca daca vrei sa faci lumina alba, folia e mai greu de curatat decat la ph1. E foarte subtire...
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        Poate va ajuta;

        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          La ph1 am desfacut climatizare , cred ca a sughitat masina o luna dupa aia , si tot luna aia am avut semne ramase pe maini + ca din neatentie la cablul care selecteaza pe unde sa bage aer am rupt acel opritor ce tine cablul sa nu iasa de pe buton , acum trebuie sa prin un soricel ,ceva, ca imi scapa. Singura nelamurire pe care o mai am e legata de butonul care inchide habitaclul , cum este prins? se scoate ca si celelalte sau trebuie desurubat ceva prin spate?
          Multumesc frumos pentru sfaturi , baieti!
          I changed her oil , she changed my life
          sigpic

          Comment


          • #6
            E mai usor ca sunt prinse altfel sarmele in spate. Nu a nimic de desurubat la sarme.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              Becul se schimba foarte usor fara sa desfaci cablurile(ca sa le pui la loc scoti din tine multa apa):dupa ce ai scos holsuruburile impingi comanda climatizare spre inauntru si rasucesti usor in sus,o sa ai destul loc sa bagi mana sub ea.Spor la treaba!

              Comment


              • #8
                Ideea e sa schimbam culoarea , becul am acces sa il schimb dar cum toata iluminarea e alb cu rosu ramane climatizarea ca nuca in perete. M-am lamurit , sper sa revin cu ceva poze cand gasim timp sa ne o cupam de ea , multumesc mult!
                I changed her oil , she changed my life
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Cu scuzele de rigoare,as dori si eu o informatie.Mi s-a ars becul de la climatizare,mai exact cel de la butonul de dirijare al aerului in habitaclu.Ati putea sa-mi spuneti ce fel de bec este si cum se poate ajunge la el fara a distruge ceva pe acolo?Merge inlocuit doar becul sau trebuie schimbat tot ansamblul butonului.Multumesc cu anticipatie.E vorba de logan ph2

                  Comment


                  • #10
                    schimbi decat becul.este soclu t5.daca nu te descurci ma cauti in privat si iti explic,eventual daca ai drum prin dristor ti-l schimb eu(gratis)

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc cu anticipatie.Imi era teama ca trebuie luat tot ansamblul.Recunosc,sunt pe afara la treburi din astea de migala.De aceea am intrebat,pentru ca nu as vrea sa stric ceva pe la bord,pentru ca masina are 6 ani si doar 30000km,iarna sta in garaj ,practic circula doar 3 luni pe an.Stima.

                      Comment


                      • #12
                        M-am uitat,dar nu vad cum pot ajunge la acel bec buclucas.Trebuie cumva scos radiocd-ul?Ma repet,nu vreau sa fac experimente sa stric consola,sa se vada urme de surubelnita sau alte parghii.Daca ar putea cineva sa-mi explice pas cu pas cum se procedeaza,sau niste poze,multumesc cu anticipatie

                        Comment


                        • #13
                          prima data tragi de consola de JOS incepi nu de sus ca rupi piciorusele.poti sa bagi si surubelnita dedesubt acolo ca nu se vede daca se zgarie putin.pe urma ori bagi mana in spatele panoului de clima si scoti becurile prin rotire ori dai panoul de clima afara,unele au 2 suruburi torx 20,daca nu ai suruburi ai 2 cleme care tin clima,impingi in ele si iese clima.nu e nevoie sa scoti cablurile,doar o dai intr-o parte sa vezi unde sunt becurile.iti pun si o poza sa vezi unde sunt becurile.daca tot nu te descurci vi la mine si iti pun leduri in panou cu garantie pe viata si ai terminat lucrarea
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Buna,
                            Am montat pe un logan ph2 o consola climatizare de logan 2. Problema ar fi urmatoarea: toate functioneaza cu exceptia AC- ului. Martorul se aprinde dar compresorul nu vrea sa porneasca. Banuiesc faptul ca pinii de conectare nu mai corespund.
                            Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

                            Comment


                            • #15
                              Banuiesti bine. Conexiunile electrice difera, deoarece pe panoul de Logan 2 se regaseste si butonul de dezaburire.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google