Cum Ar Fi Ca Loganul Sa Primeasca Diesel-ul De 1.5 105cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Rezumati-va, va rog, la ideea de dci 105cp pe logan...Mersi
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Da frumos ar fi cu motoarele alea care le pomeniti voi dar cum au mai zis si altii ar mai trebui umblat pe la suspensii,discuri frana spate,esp-ul de care loganul si sandero chiar au nevoie din cauza inaltimii.Macar pe variantele suerioare de echipare.Scrieti de astea ca poate face dacia ceva cum afost si cu butonul de la portbagaj.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        Originally posted by alindincluj View Post
        De la Dacia ne putem astepta cam la orice , d-nul Fourmount ( nu stiu daca este scris corect ) , afirma in momentul lansarii motorizarii 1.5 dci de 85 CP ca acesta va fi ultimul motor din gama logan
        S-a referit ca va fi ultimul motor diesel de pe Logan.
        Deci sperati, dar deageaba, la motorul dCi105.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Originally posted by margelatu View Post
          Da frumos ar fi cu motoarele alea care le pomeniti voi dar cum au mai zis si altii ar mai trebui umblat pe la suspensii,discuri frana spate,esp-ul de care loganul si sandero chiar au nevoie din cauza inaltimii.Macar pe variantele suerioare de echipare.Scrieti de astea ca poate face dacia ceva cum afost si cu butonul de la portbagaj.
          E cam putin probabil sa fie cei de la Dacia_Renault influentati de asta!Motoare mai puternice implica costuri mai mari fata de un banal buton de portbagaj!Sa nu uitam ca ei se zgarcesc la un filtru de polen!Daca marketingul practicat de ei va fi la un moment dat compatibil cu costurile-cererea-clasa masinii-piata, atunci poate avem posibilitatea sa vedem si motoare mai puternice, sisteme de control si siguranta !Insa ma repet, e cam greu deocamdata!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Eu sincer nu cred ca e o idee buna cu 105 CP pentru ca nu se marita. Daca cineva vrea masina de fuga sa isi ia alta decat logan. Singurul motor care cred ca nu isi are locul pe logan e asta de 1.4 care il am eu. E cam lenes.Totusi ,motoarele 1.6, 1.6 16V si cele doua DCi-uri sunt destul de corecte pentru masina asta. Cu cat motorul e mai mare cu atat creste si viteza. Totusi ,chiar e o masina atat de rezistenta la impact? E mai rezistenta decat 1310 ,dar nu ca Megane-ul.
            Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

            Comment


            • #21
              Nu intrece MEGANE nici la siguranta nici la dotari.
              Cat despre motoru de 105 cp pe Megan ii prinde bine fuge de rupe chiar si cu clima pornita(am mers cu un prieten)
              Era bine-venit si pe LOGAN
              sigpic
              !

              Comment


              • #22
                Imi vine greu sa cred ca se va echipa loganul cu dci de 105cp. Posibil dar numai peste cativa ani.

                Comment


                • #23
                  Daca s-ar pune motorul 1.5dci 105 cai pe Logan, multi s-ar omora distrandu-se cu el. Ganditi-va in primul rand ca Loganul are multe kg in minus fata de Megane 2, asa ca senzatia obtinuta in el ar fi net superioara, insa mai intervine un factor...Stabilitatea.
                  Megane 2, desi are niste suspensii exagerat de moi, dar incredibil de confortabile pentru drumurile noastre, e ceva mai stabil ca Loganul si asta se datoreaza si aerodinamicii.
                  Un alt factor pentru care nu se pune un motor mai puternic este ca trebuie umblat si la sistemul de franare, cine mareste puterea motorului fara a se asigura ca a schimbat ceva in bine si pe la frane, sau macar, sublinez macar cauciucurile cu unele mai performante, risca mult si o face nejustificat. Motorul 1.5 dci de 85 de cai disel de pe Logan isi face treaba excelent, consuma infim, e sprinten la depasiri si poate functiona mult timp la viteza constanta de 170km/h (plimbat in afara pentru ca la noi drumuri lipsa iar autostrazile sunt pline de oameni care nu gandesc).
                  Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                  Comment


                  • #24
                    Deja cu 65 de cai Loganu merge cu 170 aproape... Cu 40 de cai in plus ar sari de 200 lejer... Deci nu prea cred ca e sigur ca sa zic asa, ma gandesc ca asta o fi motivul pentru care nu il pun pe Logan stock

                    cum a zis cel ce a postat inaintea mea, n-am apucat sa citesc
                    Last edited by Prozac; 3 November 2008, 00:54.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cattalin81 View Post
                      Daca s-ar pune motorul 1.5dci 105 cai pe Logan, multi s-ar omora distrandu-se cu el. Ganditi-va in primul rand ca Loganul are multe kg in minus fata de Megane 2, asa ca senzatia obtinuta in el ar fi net superioara, insa mai intervine un factor...Stabilitatea.
                      Megane 2, desi are niste suspensii exagerat de moi, dar incredibil de confortabile pentru drumurile noastre, e ceva mai stabil ca Loganul si asta se datoreaza si aerodinamicii.
                      Un alt factor pentru care nu se pune un motor mai puternic este ca trebuie umblat si la sistemul de franare, cine mareste puterea motorului fara a se asigura ca a schimbat ceva in bine si pe la frane, sau macar, sublinez macar cauciucurile cu unele mai performante, risca mult si o face nejustificat. Motorul 1.5 dci de 85 de cai disel de pe Logan isi face treaba excelent, consuma infim, e sprinten la depasiri si poate functiona mult timp la viteza constanta de 170km/h (plimbat in afara pentru ca la noi drumuri lipsa iar autostrazile sunt pline de oameni care nu gandesc).
                      De acord cu cele mentionate (ating frecvent cei 4000 RPM in T5), dar vin cu 2 completari
                      1 suspensia nu ma plang- in conditiile unui sofat legal, la drumurile noastre asta e.. De stabilitate da, la mine unu masina este destul de ridicata pe spate, iar arcurile mi se par cam moi.. Personal doresc o stabilitate mai mare si o suspensie putin mai rigida, referitor la aerodinamica consider ca "patratul" taie aerul destul de bine- calitatea materialelor strica cel mai rau, bara fata si spate la temperaturi mari si sub actiunea fortelor aerodinamice se deformeaza .. Pe timp de vara intre far si bara dupa o alergatura cu 170 se formeaza un rost de 5-7 mm, unele revin total altele partial la forma initiala.

                      2 referitor la frane ... Chiar si pe cel de 85 Cp se simte nevoia unui sistem mai bun de franare -puteau sa monteze niste saracii de discuri si pe spate, si un ESP
                      Last edited by mdi_pro; 3 November 2008, 01:50.
                      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                      Comment


                      • #26
                        Iar o dam in discuri spate cand alergam cu viteza maxima cu o masina goala si de fapt 70% din forta de franare o suporta puntea fata...
                        cat despre aia 105 cai care loganul va merge peste 200, dati-mi voie sa "ha-ha"...Cu 105cai nu treci de 190 real, scheiss egal ce iti arata bordul. Megane de 120 de cai are vmax 192km/h, in conditiile in care are 100kg in plus fata de logan. Asa ca hai sa nu visam avioane.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Corect, iar Loganul de 65 CP are viteza maxima ~160 km/h, nu 170 km/h...
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Daca ar fi sa-l puna si pe Logan, impreuna cu cel de 85 hp , ar fi cea mai buna motorizare diesel , raportat la greutatea masini. Mie unul mi-ar place foarte tare sa-l bage in productie . Am 70 hp acum, si exclud din start ideea de resoftare, daca bag in masina inca 3 persoane adulte, +ceva bagaj , deja visez la ceva mai multa putere. Si nu vorbesc aici de a conduce cu viteze mari, ci doar la o rezerva de putere necesara atat de mult mai ales in depasiri . Deci eu as vota pentru acei 105 hp ,
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #29
                              Mai bine ar mai reduce din preţul motorizărilor diesel (dCi)…
                              Personal le găsesc destul de scumpe comparativ cu motorizările pe benzină…
                              Am tot făcut calcule, şi 5.ooo RON diferenţă între 1,6 16v@105HP şi 1,5dCi@85HP nu mă prea conving că dCi-ul este opţiunea corectă, deşi dacă aş alege cu sufletul 1,5dCi aş alege.
                              Însă portofelul nu poate mai mult de 1,6 16v@105HP.

                              Comment


                              • #30
                                N-o sa-l puna si nici n-o sa faca multe imbunatatiri ca ar concura cu modelele renault

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google