Cum Ar Fi Ca Loganul Sa Primeasca Diesel-ul De 1.5 105cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si pe Fabia exista 1,6 TDI. Are un vecin de-al meu.

    Ciudata cilindree tinand cont ca dieselele mici prefera numerele impare .
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #62
      Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Fiecare cu opinia sa . Eu am mers si cu 1.9 tdi 131 si 1.9 dci 120 , tdi mi s-a parut mai puternic (cuplu 310 nm) si consider ca este mai fiabil .
      Sunt tare curios 1.5 de pe fluence de ce nu tragea deloc , cu 1.6 tdi nu am apucat sa merg insa am mers cu 1.6 benzina si mi s-a parut cu o clasa peste fluence(nu neaparat motorul , masina in general) si sunt cam la aceasi pret . Seba tu ce ai fi ales dintre cele 2 si care crezi ca este mai fiabil ?ma refer strict la motoare
      Last edited by pixmas; 27 May 2010, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #63
        eu am facut naveta tm-ar 2 ani de zile cu un megane dci120cp. cuplul la tdi 131cp este cu 10Nm mai mare, dci120 are 300Nm. iar cutia de renault mi se pare mai bine etajata de cat cea de la vw. foarte comparabile ca performante si consum, cum am zis mai devreme. comparativ du tdi 116cp, bate renault. cu tdi 131, posibil sa fie un pic in fata vw. mai degraba il comparam cu dci130cp...discutabila treaba. strict din privinta pretului, as merge pe megane. nu se strica renaultul in 5 ani de 5-6000 de euro, cat e diferenta de pret intre masini.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Seba View Post
          de cand are vw motoare de 1.6tdi? stiam de 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 3.0tdi...iar dizale simple sunt 1.6d, 1.9sdi.
          octavia noua are 1.6 tdi )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #65
            Cum Ar Fi Ca Loganul Sa Primeasca Diesel-ul De 1.5 105cp
            Inutil.

            Off-topic : Exista 1.6 TDI de ceva timp, in mai multe trepte de putere, 90-105CP. Inlocuieste vechiul 1.9 TDI ~100CP, el sau motorul 2.0 TDI 110CP (Golf 6 de exemplu). Pana acum 2.0 TDI exista in varianta de 140 sau 170CP.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • #66
              Unii viseaza Ozn-uri , iar la noi in tara e criza la tzatze.)
              Fara Semnatura.

              Comment


              • #67
                2.0 TDI 110cp nu se mai fabrica. Motivul cred ca e faptul ca au scos 1.6 TDI 105cp
                Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                Comment


                • #68
                  Odata cu trecerea la E5 gama de motorizari pe benzina va ramane doar cu 1,2 16 v si 1,6 16 v.A auzit cineva vre un zvon ca ar mai aparea alt motor pe benzina?
                  Multa lume, putini oameni...

                  Comment


                  • #69
                    Mi se pare foarte corect, de mult ma gandeam ca 1.4 si 1.6 8V ar trebui sa dispara. Eventual ar putea sa introduca un 1.4 16V cu ~95CP si 1.6 16V sa faca 110CP.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • #70
                      Motoarele TCE 1.2 16V de 100 CP Euro5, ar trebuii introduse si pe modelele Dacia, mai mult cele hibride cu motoare electrice sa fie intradevar Eco. Dar cred ca Renault nu intentioneaza sa sustina fabrica cum face( VW cu Scoda)asta ca comparatie. Insa cu mici modificari, motoare electrice produse la timisoara fosta fabrica Lastun s-ar putea produce masini low cost si chiar de calitate.Este deajuns la motoarele 1,4 sa puna 16 valve si axa cu cama variabila care iti da un plus 15 cai.Nu cred ca un senzor la axa cama plus sistemul variabil sa fie asa de scump. Din pacate se simte de la distanta ca nu vor sa puna si sa tina tot asa. Eu zic ca dacia ar trebuii sa concureze cu modele renault deoarece tot un model renault este.

                      Comment


                      • #71
                        trebuie sa umble neaparat la frane si la suspensie ,costuri in plus , si esp ca la 30 la ora sa nu mai sar cu masina in sant pe zapada , loganu e sanie .

                        Comment


                        • #72
                          pai in cazul asta trebuie sa-i faca pilot automat sa mearga singura...nu de alta dar la cate masini bubuite si prin santuri, cu abs si esp, am vazut...sa fiu eu sanatos.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #73
                            e sanie pentru cei care nu stiu sa mearga nici in picioare!!!sa ma ierte dumnezeu dar asta e adevarul,si o intrebare,motorul ala nu are 110 cp?iar concluzia,nu o sa vedem asa ceva pe logan!))

                            Comment


                            • #74
                              Ce tot visati frate aici ? pilot automat... discuri spate ... esp ... 105 cai stock ... suspensii noi , practic alt sasiu ... io zic sa ramanem cu picioarele pe pamant si sa ne raportam direct la conditiile de trai din tara, la venituri , la intretinere , eu vad cu ochii mei cum un vecin din colentina creste gaini in curte sa aibe ce manca , dar si-a cumparat new astra TURBO , voi sunteti pusi la punct cu ce fel de oameni traim in cacatul asta de tara ? eu nu m-as indatora mai mult de 2,3 ani la o masina , sa fac foamea sa iau logan de 1.5 105 cai ? ... e cea mai mare tampenie, dacia ramane low-costul renaultului , le-a adus foarte mare profit francezilor si nu au de ce investi . Ce vreti voi , 105 cai diesel , discuri spate, exp , pilot si alte imbunatatiri reprezinta exact renault megane 2 si 3 , deci pentru ce sa faca francezii 2 masini cu aceleasi dotari ? nu vad nici eu rostul ....
                              Plus ca 1.5 85 cai remapat=105 cai ... pentru ce mai vreti alt motor 1.5 105 cai stock ? diferenta ar fi de cel putin 1, 1.5 mii euro
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by bobo77 View Post
                                Odata cu trecerea la E5 gama de motorizari pe benzina va ramane doar cu 1,2 16 v si 1,6 16 v.
                                se pare ca va ramane si 1,6 8v trecut la E5 si va avea 85 cp.
                                Poate pe logan2 va fi 1,5 dci 110 cp...
                                Multa lume, putini oameni...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google