Ia incercati cu viteza mica sa opriti masina cu frana de mana, si sa-mi spuneti daca auziti vre-un zgomot! La mine se aude da sunt sigur ca e de la tamburi.
Impresii La Volan
Collapse
X
-
Originally posted by madi View PostSe aude si la ABS . Eu am laureat + si se aude si dupa 2500 km, se aude la viteza foarte mica atunci cand da sa se opreasca - se opreste masina.sigpic
Comment
-
1.Pai Dacia a avut mici defecte de cand a aparut pe piata, doar e lucratura romaneasca!!!
2. Am si eu problema cu spatiul acela la portbagaj (intre stop si capota portbagajului), dar numai in partea dreapta. M-am uitat atent si am observat ca se poate corecta foarte usor. Se slabesc suruburile de la balamaua capacului si apoi se regleaza. Dar acum vine intrebarea: daca este in garantie si se juleste putin vopseaua dupa suruburi afecteaza garantia? (poate daca folosim si o carpa pe care sa o punem pe surub cand il slabim nu o sa se juleasca )
3. Despre impresii la volan.. Mai multe pot sa zic despre impresii la bord decat la volan deoarece nu am carnet si nu am condus decat asa 10-20m pe la tara (am intor masina cand am spalat-o.. Bla bla). Tinand cont ca trecerea este destul de mare, de la breack 1310 (an 2001), mi se pare o masina chiar reusita: motorul trage bine (masina are acum cam 8000-9000Km).. Depasiri lejere cu a 4-a, acceptabile cu a 5-a (de la ~80 la ~100), tinuta de drum buna, cu toate ca auzisem de la unii ca are suspensiile moi.. Mie nu mi se pare.. Poate si din cauza ca sunt pe gaz (asa zicea andrei ca laureaturile Phase Deux 2 le au pe gaz), interior parca mai bine finisat decat la Phase Deux 1... Intr-un cuvant sunt multumit de masina .Attached Files
Comment
-
Nu se intampla nimic daca slabesti suruburile, poti face linistit orice atata timp cat nu se strica ceva.
Si nu se numeste "phase deux 2" ci phase deux sau Ph2 care inseamna faza doi.
Comment
-
Vad ca numai la 1.6MPI sunt probleme la pornire dar sunt si eu am patit 3 zile la rand apoi nimic de doua saptamani (cu aceeasi benzina efix 95) becuri stinse, asteptat, porneste super, scade turatia aproape de 0 (s-a si oprit) si brusc 1500 RPM cateva secunde apoi merge struna un nene de la service mi-a zis ca s-ar putea sa fie condens in clapeta
Comment
-
Nicval1970 nu te mai stresa frate, aici pe forum totul este normal, poate sa baraie sa paraie sa pocneasca, sigur e din vina utilizatorului sau a carburantului. Eu am fost la service cu problema asta si degeaba, nici nu au ridicat capota, nici nu au bagat-o in service... Eu astept sa crape si sa-i chem sa o faca!
Comment
-
Originally posted by saturnia2001 View PostSilviu,daca tii o secunda in plus contactul la pornire,motorul se mai opreste dupa ? Poate chiar si doua secunde ,,,,ia vezi frate ? Poate-i dam de capat !!! Incercarea moarte n -are ,nu cred ca afecteaza cu ceva motorul ,ce ziceti?
Comment
Comment