Impresii La Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JmEk View Post
    Din cate vad aceasta problema apare la motorizarea de 1,6 ...La 1,4 nu prea se plange nimeni....Oare sa fie cu pb aceasta motorizare?
    Nu e omule nici o problema, din cauza noastra face asa, benzina e jumate apa, poate isi face Dacia benzinarie si sa pierzi garantia daca nu alimentezi de la ei... Buna idee aa?

    Comment


    • Originally posted by SilviuDaniel View Post
      Pai la ce doamne iarta-ma i-au mai pus senzor de turatie si atatea electronice pe el daca eu trebuie sa apas acceleratia? Daca am 20 de colegi cu acelasi motor si la ei nu face si nimeni nu apasa acceleratia, folosim aceeasi benzina, inseamna ca eu am o problema la cap ?

      Electronica ieftina as completa eu sau prost reglata... Oircum eu ma astept ca in viitorul apropiat sa chema dacia in service masinile cu motor de 1.6. Sunt curios daca si 1.6 16V face la fel.

      Comment


      • Nu e problema la senzorul de turatie ci poate la motorasul pas cu pas, la corpul clapeta. Cere-ti o verificare pe tester.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • La masina asta e normal orice din cate vad. Nu conteza ca nu porneste sau daca moare motorul, nu trb sa ne stresam ca e normal, de alte mici neajunsuri cum ar fi zgomotele ciudate care se aud pe ici pe colo nici nu ar trb sa mai intrebam.
          Eu am avut un dci si nu am avut nici o problema cu motorul (sa nu porneasca la prima cheie sau sa moara dupa pornire), doar un zgomot ce se auzea din zona portierei fata dreapta care si de ala am intrebat la service de ce se aude.
          Loganul ar trb sa primeasca si el motorizarile fratelui Symbol care sunt de generatie mai noua 1.2 16v, 1.4 16v, 1.6 16v plus cele 2 diesel-uri 1.5 de 70cp si 85cp, motorizarile 1.4 si 1.6 8v fiind depasite parerea mea.
          Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

          Comment


          • Originally posted by juann View Post
            Electronica ieftina as completa eu sau prost reglata... Oircum eu ma astept ca in viitorul apropiat sa chema dacia in service masinile cu motor de 1.6. Sunt curios daca si 1.6 16V face la fel.
            Eu am 1.6 16v, si nu face asa.
            Inainte am avut 1.6, si nici la ala nu am patit-o.
            B92MHO

            Comment


            • Am patit si eu de cateva ori...Si de vreo 2 ori mi-a murit motorul la relanti la plecare dupa loc in asteptare la semafor...Dar acum dupa ce s-a mai racit vremea.
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • Ca sa nu mai fie atatea intrebari referitoare la bara stabilizatoare va dau copy paste la mailul primit de la VC :

                Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la echiparea autoturismului comandat, va comunicam faptul ca toate versiunile Logan berlina cu motorizare pe benzina 1,4 MPI nu sunt echipate cu reperul bara stabilizatoare.

                Va precizam ca prezenta sau nu, pe diversele versiuni a barei stabilizatoare nu prezinta impact asupra securitatii autoturismului.

                Versiunile care nu sunt echipate cu bara stabilizatoare, corespund reglementarilor europene in vigoare privind siguranta circulatiei pe drumurile publice


                Cu stima,
                Analist Servicii Client,

                Ce s-a omis in acest mail: Numele meu si numele celui de la VC..Asa am crezut de cuviinta ca este mai bine.

                Acum referitor la Benzina de ce nu puneti 99 chiar daca e putin mai scumpa si o papa mai repede (in functie de cum se merge cu masina) dar nu se opreste motorul ...toate problemele apar la 95..........macar in rodaj sa ii dai motorului ceva mai bun.
                Cat despre o benzinarie cat se poate de buna pt cei din Iasi le recomand cu cea mai mare placere cea din spate de la Mitropolie.Am avut break inainte am pus benzina si de la unul si de la altul...dar cum nu ii puneam de la Petromul mentionat mai sus..cum se inneca,mergea in suturi, murea motorul...cum ii puneam de acolo...mergea ca unsa. Sry de reclama dar oricum e si mai ieftina. E 3,72lei/L 95-ul
                Last edited by JmEk; 8 October 2008, 14:20. Reason: uitasem
                Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                Comment


                • @garib1973: E pe GPL si se explica.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Silviu ,eu zic ca nu ai probleme la cap,dar pe tester nu iese nici o eroare , am fost la ei si nik,,,,,am avut logan inainte ,mergea ca unsa ,pornea la sfert.Sincer nu stiu cum se poate rezolva problema asta ,dar la mine cit am pus benzina de 99+ petrom ,si acum de 95 nu mai am asta problema cu motorul,,,,,,la prima pornire tin contactul in plus 0 secunda ,,,sfat de la meseriasi din service,,,pe care ii cunosc ,dar nu i dau de cap pina nu crapa ceva in motor,,,,,sunt la fel de nemultumit ca tine ,,,,sper sa se rezove cumva

                    Comment


                    • Originally posted by andrei View Post
                      @garib1973: E pe GPL si se explica.
                      pornirea o fac pe benzina si am bagat de 98 la Petrom, incep sa o tin un pic accelerata, se duce la pornire in 1000 ture scade aproape de 0 [zero]am patit 1,2 dati restul sper sa ai dreptate si sa fie ok, dar cu breakul pe gaz 1.4 gpl injectie nu am prea patit faza cu muritul in asteptare la relanti...Mersi oricum
                      AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                      Comment


                      • Sincer ma speriati....Ca vad atatea probleme la pornire......Am un vecin posesor de 3 sapt al unui golan f2 si nu se plange...Ce e drept pleaca si la ora 5 dimineata de acasa....Si ajunge seara...Ori chiar nu are pb ori ii este rusine sa le spuna.
                        Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                        Comment


                        • Astazi am mai observat un lucru cu pornirea...Pornesc masina cind plec de la servici... Motorul incepe sa dae semne ca se inneaca si se simt niste zmuncituri.... De data asta nu apas acceleratie si astept sa se opreasca dar surpriza..... Intervine senzorul de turatie si se tureaza singura pina la 2000 de turatii si motorul motorul merge perfect.

                          @Jmek dacia tot dacie ramine si nu trebuie sa te miri de probleme deoarece nu sunt primele; vezi cazurile cu rugina, aerul conditionat etc.. etc..... Cine are pretentii de la masina scoate si din buzunar de la 12.000 euro in sus ;)
                          Last edited by juann; 9 October 2008, 21:07.

                          Comment


                          • Asa facea si la mine juann,dar nu cred ca s a rezolvat problema,,,,la caremil oricum nu o rezolva ,,,incearca si faza cu contactul ,,,de la ei o stiu ,,,daca esti din iasi poate mai schimbam cindva pareri si intre patru ochi ,,,,,,

                            Comment


                            • Eu la caremil inca nu am ajuns dar de acum e clar ca este o problema la motor la noul logan. Am sa incerc sa sunt miine la vocea clientului sa vad ce zic si ei. Am sa incerc si faza cu contactul insa nu stiu daca este o rezolvare sau o "ameliorare" cum e si cu sprituirea.
                              Cred ca o sa am drum la caremil saptamina viitoare (si poate trec si pe la servici sa-i faca un test pe pc sa vad daca totul e ok) sa-mi iau niste presuri din cauciu pentru logan ca astea pe care le am acum (au costat 4 presuri 75 ron) care tot pentru logan sunt imi intra sub pedale si am patit saptamina aceasta o faza ca nu m-ai putea sa apas ambreiajul pina la capat si nu intra in viteza. (iar faza asta am patit-o la un semafor )

                              Mi-ar place sa organizat on intilnire in Iasi cu membrii din clubul logan. Am vazut pe forum ca sau mai organizat asemenea intilniri.

                              Comment


                              • Originally posted by juann View Post
                                Eu la caremil inca nu am ajuns dar de acum e clar ca este o problema la motor la noul logan. Am sa incerc sa sunt miine la vocea clientului sa vad ce zic si ei. Am sa incerc si faza cu contactul insa nu stiu daca este o rezolvare sau o "ameliorare" cum e si cu sprituirea.
                                Cred ca o sa am drum la caremil saptamina viitoare (si poate trec si pe la servici sa-i faca un test pe pc sa vad daca totul e ok) sa-mi iau niste presuri din cauciu pentru logan ca astea pe care le am acum (au costat 4 presuri 75 ron) care tot pentru logan sunt imi intra sub pedale si am patit saptamina aceasta o faza ca nu m-ai putea sa apas ambreiajul pina la capat si nu intra in viteza. (iar faza asta am patit-o la un semafor )

                                Mi-ar place sa organizat on intilnire in Iasi cu membrii din clubul logan. Am vazut pe forum ca sau mai organizat asemenea intilniri.
                                juann da-mi add pe mess...

                                bogdan_momita

                                poate ne adunam mai multi
                                Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google