Impresii La Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut primii km cu Laureatul meu, iar recomandarea a fost ca primii 1000 km sa-i fac la un drum intins. Sa merg de ex pana la Constanta, beau o cafea, fac o baie si venim inapoi. Craiova-Constanta si retur 1000 km linistit,si se rodeaza si motorul, fara frecus in oras, cu toate ca merge superb, are 105 iepe nu caluti. Cei cu cip-urile de tuning zic ca are 107 cai, oricum la Megan scoate 110, pe clio 105 ca si pe Logan. Iubesc sa am putere, in depasiri conteaza enorm, iar ca stabilitate si tinuta de drum conteaza in primul rand gumele, eu am Kormoran, romanesti ca si masina. Decat cauciucuri resapate, vandute de smecherii ocidentali, mai bine un lucru romanesc nou. Oglinzile se pliaza foarte usor, cu toate ca eu tin masina in parcare, si am loc suficient.
    Curios mi se intampla iar sa nu pot posta ce am scris, dar acum salvez textul.

    Comment


    • Off topic: toata lumea spune ca Kormoran sunt proaste eu nu stiu daca chiar e asa am fost ieri cu socrumeu la iarba verde, Seat Cordoba 6500 km Firestone si derapa de mai mare dragul la pante cu iarba/pamant batatorit pe care Kormoranele mele le lua din prima.
      Incheiat off topicul.

      Comment


      • Am inteles ca odata ce abs-ul e standar nici un logan nu mai vine din fabrica echipat cu Kormoran..
        Eu am mers cu Kormoranoanele si vara si iarna si va spun sa aveti grija mare iarna ca o sa blestemati Kormoronul din dotare....... Vara insa sunt bune pe uscat iar in curbe daca se intra moderat cu un 80 nu ar fi probleme. Singurul + la Kormoran este ca se uzeaza foarte greu dat fiind fatpul ca sunt mai mult din plastic decit cauciuc.

        Comment


        • Am ABS si am primit masina cu Kormorane, 1.6 Laureate. Pareau noi nu schimbate de careva prin spate pe la dealer.

          Comment


          • Nu merg codurile

            Originally posted by juann View Post
            Spunemi si mie ce coduri ai bagat la casetofon?? Intradevar 16v se "duce tare" dar cit esti cu ea in rodaj nu o forta deloc; schimba pe la 2500 rpm iar motorul o sa fie la performante maxine abia dupa 3000 KM facuti.
            Am incercat din manualul Logan, dar era pentru Philips, la Blaupunkt nu merge. Stiu ca Philips era si Meganul ce mergea, era speed si se alegea intre 1 si 5

            Comment


            • Am si eu un Laureat PH2 1.4 - Sunt multumit de el...
              Sunt din Republica Moldova!, la noi prima revizie tehnica merge la 7.500 km, urmatoarele la fiecare 10.000 km.
              Last edited by kallin; 18 June 2009, 18:12. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Cit e benzina pe la voi?

                Comment


                • M-am doatat si eu cu un 1.6 16V nou (am schimbat o rabla). Il am de vreo luna, 800km facuti, mai mult de jumatate in oras. De cum l-am luat am scapat haturile. Nu am sarit peste 3000-3500rot/min, da asta in tr. 5 in oras. Sper sa nu fi luat vreun radar.
                  Probleme pana acum nu.
                  Doua lucruri ma deranjeaza: (consumul), cam 9.5-10% in oras cu aerul pornit, si cauciucurile (Barum) care mi se par ca scartie destul de usor, si pe acceleratie si pe franare.
                  GL - 82 - VMD on board

                  Comment


                  • Nu mai este diferenta mare intre pretul benzinei din rep. Moldova si cea din Romania. Plus ca acum ai nevoie de viza sa ajungi in Chisinau.
                    Mi se pare prea dese reviziile in Rep. Moldova. In Romania sunt la 20000 Km pentru benzinare si 15000 km pt diesel. In vest, ex. Germania este 30000 km la benzina.

                    Eu am Logan MCV Ph2 sunt multumit in mare de el .Nu-mi place tremuratul la relanti, faptul ca nu pleaca stergatoarele cand actionezi pompa de spalare parbriz. In rest e o masina ok , am facut deja aproape 3000 de km in cam o luna (masina e ridicata pe 16.05). I-am cumparat huse si presuri de cauciuc, in rest nu am facut nimic la ea. Sper sa nu fie nici o problema. Am 1.6 Mpi , consumul mediu a fluctuat intre valorile de 7.2 - 7.8 l/100 km, consum mixt (localitate si exterior). Sper ca dupa rodaj sa mai scada un pic consumul.

                    Comment


                    • felicitari ptr alegere moldova, si bine ai venit in comunitatea logan Club!!
                      AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                      Comment


                      • inca un logan ph2 in slobozia.. al meu .. model preferance 1.4mpi luat in iulie2008 printre primele aparute .. multumit de el cat de cat la cati bani a facut km multi nu prea are intr-un an doar 4300 .. aranjat cat de cat :pleoape faruri .. eleron luneta .. urmeaza folie .. un autocolant stalpi si jenti .. soon !!!

                        Comment


                        • in curba daca o iei cu viteza trebuie sa te tii tare de volan...1.4 e puturoasa rau

                          Comment


                          • Buna tuturor,
                            Dupa un Opel Astra pe 1.7 TDS (82Cp) si un SANDERO 1.4 benzina ... de ieri sunt posesorul unui Laureate 1.6 16v ... am facut doar 180 km iar media aratata de CB: 7.7 l/100

                            Merge ok deocamdata, adevarul e ca nu mai sunt asa de entuziasmat de nici un fel de masina.
                            Motorul toarce frumos iar izolatia cu pasla a capotei motorului m-a surprins un pic ... Sandero 1.4 e chiar mai galagioasa decat 16v

                            O sa revin cu ceva poze ..
                            Toate cele bune !

                            Alte impresii si comparatii cu ce am mai mers eu:

                            - cauciucuri "Barum" - pe timp cald scartaie daca franez un pic mai tare sau daca accelerez ... nu stiu cat de bune or fi
                            - tablaria destul de subtire, chiar ma gandem ca daca smuncesc tabla portbagajului impreuna cu inca o persoana reusesc sa-l deschid cu succes.
                            - stergatoare de parbriz slabe calitativ - lasa urme pe parbriz (la SANDERO achizitionat in februarie 2009 nu mi se intampla asa ceva)
                            - turatia de relanti ~500 rotatii (la SANDERO 1.4 ~750 rotatii) .. asta chiar nu o inteleg.
                            - mersul cu aer conditionat se simte ceva mai putin in acceleratie decat la SANDERO 1.4 in schimb in trepte mici de viteza trebuie sa o accelerezi in pic mai mult ca sa nu risti oprirea motorului.
                            - se tureaza foarte repede daca nu te porti frumos cu acceleratia - spun asta comparand iar cu SANDERO in care trebuia sa bag piciorul serios in pedala daca voiam sa tasnesc de la vre-un stop.
                            - cand am primit-o avem consumul mediu 17.5% apoi dupa o iesire in afara de 170km s-a redus la 7,7%
                            - ambreiaj reglat in sfarsit bine, adica prinde imediat dupa ce incepi sa ridici piciorul de pe pedala (in comparatie cu SANDERO 1.4 si inca un logan 1.4 cu care am mers si la care ambreiajul tinea abia de la jumatea pedalei).
                            - pedala de frana un pic cam elastica ... sper sa se mai lase ca de' placutele sunt noi - inca nu am reusit sa aud ABS-ul cum lucreaza, adica nu am reusit performanta de a bloca rotile. [Daca imi amintesc bine si la SANDERO a fost la fel cand i-am facut rodajul - initial credeam ca e stricat ABS-ul].
                            - singurul bonus la cumparare de la dealer (Caremil IASI) a fost o sticla de vin insotita de urarea "fara evenimente"

                            Daca vreti sa nu fiu indulgent cu masina, aud un fel de zgomot neregulat din zona motorului parca s-ar atinge usor un furtun sau ceva de la vibratia motorului (nu mi-am dat seama de unde poate sa provina) ... sunet sesizabil mai greu dar totusi ...am ureche muzicala foarte bine formata.

                            A ! .. si altceva, am verificat dupa un drum mai lung temperatura la lichidul de racire si abia reusem sa imi tin mana pe rezervorul de lichid atat de tare frigea - nu imi arata nimic in neregula nici un senzor pe bord (iar temperatura era la 4 liniute). Chiar cineva imi spunea cineva ca ar firebe apa dar i-am aratat ca acolo unde imi indica el locul era returul (cel de deasupra) in rezervor al lichidului de racire si de aceea facea local bule in bazin.
                            E ok in opinia voastra ?... la voi e tot la fel ?

                            (Am facut poze dar sunt uriase .. trebuie sa le redimensionez si le postez cat de curand)
                            Last edited by raduroane; 4 July 2009, 12:49. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • RED-ul meu, ridicat pe 9 iulie si cu doar 180 km parcursi de atunci, se comporta frumos la turatiile de rodaj(nu i-am dat mai mult de 2700), nu se aude nimic in plus 'ciudat', am mers cu el si pe un drum cu multe curbe(se tine bine cu viteza adaptata pentru fiecare, nu l-am fortat sa fluiere rotile!). Deci momentan sunt ok treburile dar cu timpul vom vedea, sper ca-si mai da drumul putin motorul, ca-l simt ca pe Dacia cea veche dupa reparatii motor, nu are 75 cai ci doar 70 pisici.....

                              Comment


                              • Inca nu esti obisnuit cu acceleratia si ambreajul de aia ti se pare ca e diferenta, si oricum motorul trage cel mai bine peste 3000 RPM asa ca o parere mai precisa o sa poti sa iti faci dupa ce termini rodajul.
                                Last edited by MS1.6>16V; 11 July 2009, 22:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google