Originally posted by TibyR
View Post
Impresii La Volan
Collapse
X
-
Originally posted by TibyR View PostVa salut pe toti ! Sa fac introducere-pana acum am in jur de 11.000 km , un consum mediu de 7,2 l. La modul general sunt foarte multumit de modul cum s-a comportat masina pana acum la drum, dar am o singura nemultumire in legatura cu "impresia la volan" - mi se pare necomfortabil scaunul soferului (cred ca si celalalt ii la fel) si la drum mai lung am avut mici dureri de spate. Ar trebui ca cei de la Dacia sa puna mai mult accentul pe acest acest fapt. Astept pareri.
De asemenea e bine sa tii scaunul mai pe spate la drumuri lungi. Daca stai vertical "sa vezi botul masinii" sigur vei avea dureri de spate.
Fac des drumuri de 500 de km si nu ma pot plange de scaunele de Logan. Sunt confortabile cu conditia sa iti montezi cotiera.Logan GPL 1.4
Comment
-
Salutare!Logan Laureate 1.4 rosu passion,construit pe 12.03.2010,luat de la dealer pe 24.03.2010.Am facut primii 250 km,impresia e buna:spatioasa,merge foarte bine,consum mediu 7,2 % mers mai mult extraurban,asta in rodaj,nu depasesc 3000 rot/min.La curbe pronuntate e putin cam instabila,in rest e destul de ok,acceptabila si la depasiri.Fata de vechea Dacie e un mare pas inainte,este exact ceea ce ma asteptam de la aceasta masina,super multumit.
Ca minusuri:au scos consumul instantaneu din comp bord,stergatoarele nu pornesc cand dai sprituri,au scos reglajul lombar la scaunul soferului;sper sa nu fi scos ceva ce tine de siguranta.
E o masina ok la banii care-i dai pe ea.
Comment
-
un foarte bun prieten de-al meu si-a cumparat sambata 27.03 un logan 1.5dci in echiparea Prestige. duminica am facut un drum Tulcea-Constanta-Bucuresti in ideea de a face si el rodajul la masina.
eu am condus ~100km masina lui intre Harsova -Tulcea.
ce cred ca e de imbunatatit ar fi suportul ala lombar la scaun , e un must have la drum lung. in schimb scaunele mi se par mai bine construite decat cele de pe logan van ,parca ar fi o idee mai tari la sezut .
motorul dci de 85cp trage senzational scoate consum de am ramas uimit , la 95km/h are ~4,3% !
top speed insa e slab , eroarea de kilometraj la logan este cam mare, lucru testat de mine ieri pe gps , ~10km/h in sensul ca la 185 pe bord masina pe gps are 175.
franele si gumele si-au facut datoria si pe ploaie si pe uscat , abs ul este eficient ca la orice alta masina , lipseste un esp care putea intra in banii astia dar poate la ph3.
interiorul este mult mai primitor, mai ergonomic, totusi la un mc drive am stat cu sucurile in brate ca nu aveam unde sa le punem , o cotiera din standard sau oricum montata ulterior e recomandat.
ca si insonorizare mi se pare tot acolo cu varianta veche de logan , portierele se inchid frumos , totusi se auzeau niste chitz-chitzuri pe piatra cubica la o masina cu 20km la bord.
stergatoarele de noi sterg de nota2 , luminile si oglinzile sunt foarte ok.
una peste alta masina isi face banii cu brio din punctul meu de vedere cel putin varianta asta, este frumos lucrata, nu are minusuri majore care nu se pot imbunatati , are un pret de achizitie foarte bun , un consum excelent si motorizarea puternica ce permite un 130-140km/h fara absolut nici o problema.
Comment
-
Cum e posibil asa ceva?Si mai ales la diesel,unde nu trebuie sa treci de 2500 rot/min.Bina ca nu mi-am luat masina sh,multumesc guvernantilor ptr. programul rabla!
Am mai facut o plimbare cu masina,acum am 300 km in bord,ce am observat e ca au inceput sa apara greierasii,cam devreme,nu?Sau trebuie sa-i dau in goarna cu 170 sa-si revina?Last edited by nemo2006; 29 March 2010, 16:52.
Comment
-
Eu abia mi-am scos masina de o saptamana MCV Laureat 1.6 -16v,impresii,am multe bune,sunt si unele minusuri,dupa cum urmeaza:
cu (+)noul interior(bord-volan-usi)imi plac f mult
(+)sonorizare rezonabila cu Blaupunkt-ul livrat din fabrica
(+)pornire usoara,manevrabilitate buna,frane eficiente
(+)motorul are "vana" desi deocamdata il tin in frau(nu m-am dus mai sus de 2500 ture)-zicea cineva ca sunt prea mici aceste turatii?
cu (-)nu mai apare sigla cu motorizareape usa din spate(incep economiile stupide !?)
(-)la suportul de scrumiera sau la portiere(sub manerul de deschidere)nu sunt ascunse suruburile de fixare si se vad urat!
(-)primul interval de revizie mi se pare cam lung ca distanta(20 000 km) nu ca timp,-1 an
(-)CB nu salveaza ultimul parametru citit,astfel incat trebuie tot timpul butonat pentru a reveni la ce te intereseaza!
(-)sunt destule elemente pe care cartea masinii le descrie ,dar in realitate nu se regasesc,si nici nu stii sigur daca ar trebui sa le ai la nivelul respectiv de echipare
Si vor mai fi si altele,Promit sa revin cu impresii .Last edited by caat; 30 March 2010, 14:19.
Comment
-
Eu unul am schimbat uleiul la 13000 km, asta cand masina avea 7-8 luni. Tocmai ce se implineste un an si 19600 km si am avut prima revizie la care din nou am schimbat uleiul.
Ma gadesc, ca fiecare face ce crede ca este mai bine pentru masina lui. Am facut un schimb de ulei intermediar pentru ca am considerat ca cel folosit in timpul iernii ar trebui schimbat, trecand repede de la cald la rece, temperaturi scazute, mai ales in zona noastra.
Ca sa revin on-topic, dupa un an, 19600 km, si cat mai multa grija pentru masina, mi se pare inca o masina comfortabila, mai putin la drumuri lungi cand apare o usoara jena la spate; cum spunea si cineva mai sus, un motor care duce 130-140 fara sa-l fortez(cu 3 oameni si ceva bagaj); nu am experimentat instabilitatea in curbe cum zic altii, desi am condus si sportiv.
Per total, sunt foarte multumit.
Comment
-
Am 13 000 de km cu el,motor de 1.4.Este o masina buna, nu regret alegerea.5 persoane stau comod si portbagajul este mare zic eu.Ptr roman este o masina buna,poti face parcari pe borduri,iarna daca esti putin atent nu ramai intepenit si porneste din prima ,iarna asta i`am zapacit pe toti,toti se chinuiau sa`si porneasca masinile pe gerul ala.La sfert de cheie a pornit mereu,probabil conteaza frt mult ca e masina noua, sa vedem peste cativa ani cum se comporta.Cauciucuri am Michelin pe ea, am luat`o direct din showroom.Mi`a zis si dealerul ca am cele mai bune cauciucuri cu care poate fi achizitionat Loganul Ph2.Consumul este decent, nu e o masina asa mica iar motorul de 1.4 e mititel ptr ea.Nu`s frate cu Schumacher si nici var cu Jeremy Clarkson.Sa vedem peste o luna cand fac prima revizie cat tre` sa scot din buzunar, e un amanunt important .Satisfac blonde pe gume Turbo.
Comment
Comment