Mai exact 1 cm, nu 5...
Impresii La Volan
Collapse
X
-
-
Aveti dreptate... Mentalitatea ,se schimba cel mai lent,si in proportii,greu de perceput !!...Bineinteles daciile fabricate pe vremea comunismului erau mai bune decit cele fabricate dupa revolutie ...Cele pe carburator mai bune ca cele pe injectie ..Berlina mai buna ca nova ..Nova mai buna ca supernova....Supernova mai buna ca solentza...Solentza mai buna ca loganul...Loganul ph 1 mai bun ca ph2....Si exemplele pot continua !!!...Sunt multi care fac apologia second-urilor,aduse de aiurea ,recte germania...Care vezi doamne ar fi mai bune ca masinile noi,de aceiasi marca,luate din tara....Etc...Etc....Aveti dreptate ph2 ,este un esec..,,.Imi este deja dor de ph1 ,,..Spunea un melancolic pe site-ul dacia !!!...!!!
Comment
-
Dar de ce trebuie sa ne certam?
Cert este ca ph2 este un pas inainte. Deci superior loganului ph1, chiar daca doar prin design.
Celelalte afirmatii sunt doar pur subiective si strict gratuite.
Evident ca posesorul de noul ph2 e incantat, ca doar e masina noua, la fel cum a fost incantat si posesorul de ph1.
Una peste alta aceleasi masini, un plus la design pt ph2.
Comment
-
FALS.(nu pt tine Cezar)
Din ce a postat Romeo (scuze Andrei, dar din nou n-ai dreptate) sunt diferente notabile.
Adica, e o masina ceva mai mare (din facelift, ok) dar NU mai inalta, ecartamentul (asta tot din facelist e...???) mai mare, consum o idee mai bun, viteza ''la fel'', dar un km mai mult...
Doar din datele declarate cred ca e o masina mai reusita chiar si din pc d v al performantelor decat Logan 1. Si arata mai bine. Cinste lor.
Comment
-
-
Originally posted by Octavian___30 View PostAdica, e o masina ceva mai mare (din facelift, ok) dar NU mai inalta, ecartamentul (asta tot din facelist e...???) mai mare, consum o idee mai bun, viteza ''la fel'', dar un km mai mult...
Consmul si viteza maxima nu s-au schimbat datorita modificarilor tehnice ci datorita schimbarii aerodinamicii masinii si mai ales din repetarea testului.
Daca acum s-ar ma repeta inca o data testul cu Ph2 poate iesi oricand alt consum si alt nivel de noxe, datele nu sunt exacte, au si ele o eroare (1-2%).
Comment
-
Pai da, nici la mine cu apropape 30000 km nu se justifica.
Uite, cel mai mult imi place bordu - parca e mai dintr-o cucata facut, da senzatie de soliditate - si fetele de usi fata, au MANER si sunt mai aspectuoase.
Pacat ca unele persoane de la care personal asteptam o opinie mai neutra, cauta nod in papura si le trebuie dovezi ca ar fi cu ceva mai bun decat PH1.
Comment
Comment