Impresii La Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mai exact 1 cm, nu 5...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #77
      Aveti dreptate... Mentalitatea ,se schimba cel mai lent,si in proportii,greu de perceput !!...Bineinteles daciile fabricate pe vremea comunismului erau mai bune decit cele fabricate dupa revolutie ...Cele pe carburator mai bune ca cele pe injectie ..Berlina mai buna ca nova ..Nova mai buna ca supernova....Supernova mai buna ca solentza...Solentza mai buna ca loganul...Loganul ph 1 mai bun ca ph2....Si exemplele pot continua !!!...Sunt multi care fac apologia second-urilor,aduse de aiurea ,recte germania...Care vezi doamne ar fi mai bune ca masinile noi,de aceiasi marca,luate din tara....Etc...Etc....Aveti dreptate ph2 ,este un esec..,,.Imi este deja dor de ph1 ,,..Spunea un melancolic pe site-ul dacia !!!...!!!

      Comment


      • #78
        Eu cred (deci e doar opinia mea) ca ph1 si ph2 sunt la fel de bune, nu vad ce ar avea una mai bun si alta mai prost
        If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

        Comment


        • #79
          Dar de ce trebuie sa ne certam?
          Cert este ca ph2 este un pas inainte. Deci superior loganului ph1, chiar daca doar prin design.
          Celelalte afirmatii sunt doar pur subiective si strict gratuite.
          Evident ca posesorul de noul ph2 e incantat, ca doar e masina noua, la fel cum a fost incantat si posesorul de ph1.
          Una peste alta aceleasi masini, un plus la design pt ph2.

          Comment


          • #80
            FALS.(nu pt tine Cezar)
            Din ce a postat Romeo (scuze Andrei, dar din nou n-ai dreptate) sunt diferente notabile.
            Adica, e o masina ceva mai mare (din facelift, ok) dar NU mai inalta, ecartamentul (asta tot din facelist e...???) mai mare, consum o idee mai bun, viteza ''la fel'', dar un km mai mult...

            Doar din datele declarate cred ca e o masina mai reusita chiar si din pc d v al performantelor decat Logan 1. Si arata mai bine. Cinste lor.

            Comment


            • #81
              Faci o mica confuzie ,nu este vorba de viteza,ci de emisiile de noxe,165 pentru ph2 ,si 166 pentru ph1.....Viteza este aceiasi..162km,accelerare de la 0 la 100 km 13 secunde ,si un km plecare de pe loc in 34,9 secunde !!!

              Comment


              • #82
                PARERE PERSONALA ,,,sunt diferente,legate de nu numai de aspectul exterior !! Estetic,sa zicem !!...Am deja 7.000 km facuti cu PH2,si stiu ce spun....Venind dupa PH1 !!!

                Comment


                • #83
                  Na lasa....Am gresit eu, are ecartament mai mare numai din facelift

                  Comment


                  • #84
                    Daca-i acelasi motor emisiile de noxe ar trebui sa fie aceleasi. Probabil au testat ph2 intr-o zona cu aer mai curat de a iesit mai bine.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by romeodr View Post
                      PARERE PERSONALA ,,,sunt diferente,legate de nu numai de aspectul exterior !! Estetic,sa zicem !!...Am deja 7.000 km facuti cu PH2,si stiu ce spun....Venind dupa PH1 !!!
                      Are motor de porche nu??
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Octavian___30 View Post
                        Adica, e o masina ceva mai mare (din facelift, ok) dar NU mai inalta, ecartamentul (asta tot din facelist e...???) mai mare, consum o idee mai bun, viteza ''la fel'', dar un km mai mult...
                        Din moment ce s-a marit latimea, era normal sa se mareasca si ecartamentul (nesemnificativ oricum), ca doar nu o lateau doar din caroserie si rotile ramaneau tot pe pozitia aia.
                        Consmul si viteza maxima nu s-au schimbat datorita modificarilor tehnice ci datorita schimbarii aerodinamicii masinii si mai ales din repetarea testului.
                        Daca acum s-ar ma repeta inca o data testul cu Ph2 poate iesi oricand alt consum si alt nivel de noxe, datele nu sunt exacte, au si ele o eroare (1-2%).
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #87
                          Deci ce vreau sa spun e ca PH2 e o idee, un gram mai buna decat PH1.
                          De ce nu se accepta asta. E mai frumos, din datele tehnice a ceva mai bun (sau egal, ma rog), interior mai bine lucrat.
                          Si toate astea in aceiasi bani.

                          Comment


                          • #88
                            Te aprob intru totul. Ca exemplu daca ar fi sa nu am masina, as vrea sa cumpar un Logan si ar fi disponibile ambele "faze" as lua fara ezitare Ph2. Dar nu se justifica sa dau Loganul care are doar 12.000 de km ca sa iau un Ph2.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #89
                              Pai da, nici la mine cu apropape 30000 km nu se justifica.
                              Uite, cel mai mult imi place bordu - parca e mai dintr-o cucata facut, da senzatie de soliditate - si fetele de usi fata, au MANER si sunt mai aspectuoase.

                              Pacat ca unele persoane de la care personal asteptam o opinie mai neutra, cauta nod in papura si le trebuie dovezi ca ar fi cu ceva mai bun decat PH1.

                              Comment


                              • #90
                                Astazi am fost invitat la drive-test 16 Laureate PH2, urmand sa o iau acasa daca imi place, sunt un norocos care primeste masina dupa 3 zile de la comanda . Voi reveni cu impresii de la volan, oricum sunt incantat de aspectul ei!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google