If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o intrebare: este normal sa simt un miros de incins de la motor atunci cand masina e noua? Am doar 100 km la bord si atunci cand cobor din masina simt un miros ciudat, pe bord la temperatura motorului am aproape constant 4 linii, nu a depasit niciodata valoarea asta.
Nu-mi fac griji prea mari, dar as vrea totusi o opinie avizata.
Multumesc
Asa miros masinile noi...Iar daca pui o frina brusca,sau mergi mai sportiv pe un drum cu serpentie....O sa simti un miros ,intepator,parfumat cu iz de spirt..Sa nu te sperii....Este lichidul de stergere a parbrizului pus din fabrica !!! Are un miros deosebit !!!
Toate masinile noi merg bine la inceput. Am primit in service un logan nou pe tinichigerie. Usa dreapta fata infundata, geamul spart, numere provizorii. Stupoare - "doar" 19 km in bord. Cat facuse omul de la dealer - acasa - service pentru reparatie. Si am avut onoarea sa il conduc un kilometru. Se observa imbunatatiri. Dar nu edificatoare pentru distanta parcursa de mine, pentru a-mi face o parere. O sa merg sa imi fac o programare la un drive test cred ca saptamana asta, la cei de la Meridian Vest.
Eu sunt multumit de masina, totul este ok (probabil si pentru ca stiam la ce sa ma astept atunci cand am cumparat-o). Nu-mi place acceleratia (cum se comporta pedala) pentru ca este foarte moale si nu o simt foarte bine. Uneori mi se pare ca o calc si nu se intampla nimic, alteori ajung cu ea in podea si parca tot nu se duce. (probabil si din cauza motorului de 1.4).
Toti posesori de 1.4 cu asta vin ca nu mere. Da schimba si tu la turatii mai mari 3500-4000 si vezi ca mere. Daca este in rodaj atunci intreaba de la cineva care este turatia maxima si schimba la turatia aia.
I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
1. Nu pot sa schimb la 4000. Masina este in rodaj.
2. Spuneam doar impresia mea, in comparatie cu alte masini. De exemplu am condus Cielo care avea o pedala de acceleratie tare, simteam cand coboara atunci cand apasam. La cea de la Loganul meu ma trezesc cu ea in podea fara sa stiu cand a coborat atat (nu se simte nici la viteza si nici cand apas pedala - prea moale - ).
Ma ingrijoreaza spoilerele, sunt foarte subtiri si flambeaza cand tragi putin de ele, cel putin cel de pe fata se misca cu tot cu grila radioatorului, parca sunt de jucarie. Pedalele sunt foarte moi, aproape ca nici nu se simt. In rest sunt multumit, mai revin cu probleme descoperite, sigur vor mai fi...
Impresii numai bune, dar de probleme la prima pornire din zi, ati auzit? Nu stie nimeni de ce! "Nu aveti nici o problema cu masina" - asa mi s-a spus de doua ori din service, pana m-am enervat (a durat ceva ca sunt ardelean) si le-am lasat masina sa se convinga. Nu am decat 550 Km la bord si asa face din prima zi de cand am luat-o! Ce am vazut diferit la SP2 fata de SP1 e softul. Softul e de Renault Clio. Si asta e pe bune, deoarece la mine n-au reusit sa citeasca computerul de bord cu ce aveau ei la Dacia. S-au imprumutat cu un calculator si toate cablele, de la service-ul Renault si asa au reusit. Nu stiu daca au mai facut ceva schimbari, in afara de acele injectii cu botox la fata si acele bypassuri in interior, dar eu sunt tare mandru de Golanelul meu, chiar daca acum e putin bolnavior. Trece!
Deocamdata doar 100km , nu am avut timp sa fac mai multi km pt ca in perioada asta am lucrat si part-time. In astia 100km masina mi s-a parut foarte ok, chiar nu am nimic de reprosat. Imi place reglajul lombar si suportul de ochelari, imi place cum se conduce, iar motorul de 1.4 este total pe gustul meu, nici prea lenes, dar nici prea sprinten. Calc de bord imi arata un consum mediu de 7.4l/100, asta la o viteza medie de 25km/h (am mers numai in oras). Interiorul si plansa de bord in special imi plac in mod deosebit, cu fiecare urcare imi place mai mult (chiar se vede ca este o masina noua, pt ca designul este chiar modern). Pana acum nu am gasit nimic care sa-mi displaca, poate faptul ca usa de la portbagaj este foarte usoare, iti da impresia ca flambeaza (la ph1 parca nu am observat treaba asta) si trebuie sa dai mai tare ca sa se inchida. Momentan cam atat...
Dimineata la prima cheie motorul porneste iar in secunda urmatoare parca da sa moara, masina vibreaza din toate incheieturile apoi se tureaza singura! Nu stiu ce-i asta, e primul meu GOLAN
@Bigguy: Se opreste motorul imediat dupa ce pornesti? Ai incercat sa schimbi benzina?
Cand spui de soft, cred ca te referi la softul UCE injectie sau poate difera doar mufa de conectare (desi tot OBD cred ca e), nu la softul CB, ala n-are nici o treaba.
@SilviuDaniel: La pornire apare corectia de turatie si e normal, dar faptul ca scade turatia nu e bine. Schimba benzina.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment