Calculat la bani nu iesi mai bine la diesel decat dupa o perioada de N ani in functie de nr Km parcursi intr-un an (N scade sau creste cu specificatia ca de 2200Euro adica diferenta iti cam cumperi vreo 2200Litrii benzina) la asta m-am referit . Dap ca sa te citez fiecare-si ia ce ii place ;)
Logan Ph2 Prestige 1,6 16v Sau 1,5 DCI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@yoz 13 Un tubo-diesel vrei sa spui. Ca diesel la condus nu-i chiar o placere "orgasmica".
In teorie 1,616v este mai putin fiabil decat 1,6 8v pentru ca are mai multe piese in miscare.
Totul este pura statistica mai multe piese in miscare mai mari sunt sansele sa pice ceva. Nu spun ca sunt motoare nefiabile spun doar ca probabilitatea sa se strice ceva este mai mare la valvare.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
De ex eu am permisul de 8 luni si am facut doar eu cu loganul in afara de cealalta masina vreo 20000km , se merita sa am diesel ? Parerea mea nu .. Pt ca am lucrat si pe taxi o perioada si-mi zicea patroana de costurile destul de ridicate la diesel , dar la ea nu se pune problema ca face 100000km/an
loganul de pe taxi cu care lucram avea 250000km si mergea bine inca .. Va dati seama ca nu era ca unul nou dar isi facea treaba .. Iar acu are trecut de 250000km , e destul de fiabilIts just a car ...
Comment
-
Am mers cu un taxi logan ph1 1.4 75 cai modelul Ambiance(coaja) pe taxi in bucuresti si avea 388.000 km!!! . Soferul a spus ca a schimbat decat consumabile , si amortizoare de 2 ori toata masina si de inca 2 ori pe partea dreapta (la ce gropi sunt in buc a avut noroc) si a laudat masina ca fiind foarte fiabila . El era posesor de AVEO (masina personala) si era cam nemultumit . S-a exprimat ca are aproape 400k cu asta si cu aveo d-abia o are de un an si a cam avut niste probleme pe la directie ceva si planetare. DECI : Logan rullz , masina ieftina si buna . se merita mai mult benzina dupa parerea mea si calcule1.6 MPi Icy White
Comment
-
Pana atunci,uite ca au aparut si primele poze cu prestige PH2 exclusiv LoganClub si cu MCV ph2Attached Files- 1a-0010s.JPG (43.3 KB, 214 views)
- 1a-0011ss.JPG (50.1 KB, 231 views)
- 1a-0012s.JPG (44.5 KB, 252 views)
- 1a-0013s.JPG (44.2 KB, 217 views)
- 1a-0014s.JPG (36.8 KB, 170 views)
- 1a-0016s.JPG (35.2 KB, 159 views)
- MCV modif1.JPG (26.7 KB, 127 views)
- MCV modif2.JPG (38.1 KB, 146 views)
- MCV modif3.JPG (41.9 KB, 123 views)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Sunt bune amandoua cand sunt noi si fiecare motor are "senzatiile" lui intradevar cel diesel e mai zgomotos ...dar ai cuplu mai bun si e mai misto in oras cel pe benzina e fain si el ca e mai silentios si parca as zice ca trage mai cu zvolta la drum intins....eu am obtat pentru benzina din motive economice...depinde unde folosesti mai des masina....
Comment
-
conform datelor tehnice loganul 1.5 dCI la un regim de functionare de pana la 2500 de turatii consuma in parametrii normali ... adica 4.5 maxim 5.0 l/100 eu o spun din propie experienta .... eu nu stiu cum stai la capitolul zgomot ... dar asa cum drogatii au nevoie de injectii si ce mai au nevoie ei .. eu am nevoie de acel zgomot de la diesel ... nu se aude foarte tare dar se aude fain ....
nu mai posta mirc!Last edited by Seba; 20 January 2009, 15:39.sigpic
Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.
Comment
-
Daca vrei sa simti acceleratia si iti place adrenalina - mergi pe 16V benzina . Daca il utilizezi pur si simplu vrei sa mergi mult cu el incearca DCi 85 ca trage ca un nebun. Daca as avea banii acum as merge pe DCI 85 cu toate ca e cam scump . Bagi la benzina de 1000 de euro diferenta pana la 16v1.6 MPi Icy White
Comment
Comment