Logan Ph2 Prestige 1,6 16v Sau 1,5 DCI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Faceti ce faceti si iar picati in offtopic!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Din punct de vedere strict economic, 16v bate dci-ul la 12000km/an. Numai daca mergi cu benzinarul doar in marsarier iese mai ieftin dci-ul dupa 4-5 ani.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Ca o parere personala cred ca se merita un motor diesel puternic (1,9 tdi) , si unul micut de benzina undeva la un consum de pana in 10% in oras si in jurul de 100 de cai ! Aici Loganul sta bine cu motorul de 1,6 16v ...Dar nu stiu daca pot scoate consum in jurul a10% in oras ....Cu toate ca pe fisa tehnica consuma mai putin ca 1,4 , iar eu scot sub 10% pe loganul meu actual de 1,4 ! Oare pe 1,6 16v o sa reusesc in aceleasi conditii de mers!? De obicei schimb pe la 2500 rot/min
        a trecut cineva de la 1,4 la 1,6 16 v? Tare a-si fi curios sa aflu diferente

        Comment


        • #19
          1.9TDI celputin unele tipuri duc spre 100cai ca si motoru de 1.5 de pe megane deci nu vad cine stie ce diferenta motorul de 1.5 mi se pare perefect pt logan ca si putere pana la urma nu vorbim de o masina de curse. Pe sandel as opta poate pt un motor de 1.2 16v daca i-as lua masina la nevastamea .Ca parere personala motoarele de 1.4 si 1.6 8v sunt niste motoare expirate si ar trebui scoase din uz si inlocuite cu motoare mai mici cu 16v.Avand in vedere scumpirea combustibililor majoritatea constructorilor merg pe motoare mai mici cu putere mai mare.
          Last edited by blaze2k; 10 September 2008, 14:35.

          Comment


          • #20
            Da ai dreptate ...Se tinde spre motoare mici cu putere mai mare ...Care se par ca nu sunt asa fiabile ...
            De aceea habar nu am ce sa-mi iau ... Daca a-si sti ca pot scoate pe la 10 % in oras cu 1,6 16v nu a-si mai sta pe ganduri , dar ....Nu cunosc pe nimeni care sa aiba ...
            Last edited by Seba; 10 September 2008, 17:18.

            Comment


            • #21
              Daca umbli mai mult in afara cumpara 1.6 16v daca umbli mai mult in oras iati 1.6 8v
              se stie clar ca la cele cu 16v sunt mai scumpe reparatiile in caz ca se strica ... Si la cele cu 8v mai ieftin
              deci in concluzie .. Daca umbli in oras mai mult cumpara 1.6 8v daca nu 1.6 16v (aici e vb de consum) fiabile sunt aman2 , in oras nu iti trebuie motor asa puternic
              totusi acum .. La 1 litru diferenta sau maxim ... 2 sa tot fie eu as alege 1.6 16v
              Its just a car ...

              Comment


              • #22
                Omule,am 2 mcv uri 16 valve,daca schimbi la 2500 si mergi normal,fara sa fortezi masina,garantat scoti sub 10,cand e aglomerat scot 9.5,daca nu,te duci chiar sub 9

                Comment


                • #23
                  Originally posted by raduprov View Post
                  Daca umbli mai mult in afara cumpara 1.6 16v daca umbli mai mult in oras iati 1.6 8v
                  se stie clar ca la cele cu 16v sunt mai scumpe reparatiile in caz ca se strica ... Si la cele cu 8v mai ieftin
                  deci in concluzie .. Daca umbli in oras mai mult cumpara 1.6 8v daca nu 1.6 16v (aici e vb de consum) fiabile sunt aman2 , in oras nu iti trebuie motor asa puternic
                  totusi acum .. La 1 litru diferenta sau maxim ... 2 sa tot fie eu as alege 1.6 16v

                  Intradevar, f buna logica.
                  16v in oras consuma mai putin decat un 1.6 8v.
                  Iar referitor la fiabilitate....Nu am intalnit inca masini motorizate cu 16v care sa stea pe bara.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by amitaf View Post
                    Omule,am 2 mcv uri 16 valve,daca schimbi la 2500 si mergi normal,fara sa fortezi masina,garantat scoti sub 10,cand e aglomerat scot 9.5,daca nu,te duci chiar sub 9
                    Pai , atat consuma si a mea care e de 1,4 ...In jur de 9 % . Daca spui ca-ti consuma sub 10% la mers normal e SUPER ! Si atunci chiar se merita Prestige 1,6 16v ! Mersic

                    Comment


                    • #25
                      Confirm si eu ca 1,6 16v consuma mai putin in mediul urban decat 1,4 8v si 1,6 8v.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Eu nu pot baga mana in foc pt consumul mai mic decat la 1.4...Decat 1.6mpi, da, o idee mai putin.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Sal
                          Aici intervin si eu putin ,am Prestige 1.6 16v din feb 2008 si credema ca la viteza de pana la 80Km/h imi ia 7.2 cu AC pornit in oras in Craiova,consum maxim am avut de 9.6 dar la o viteza de 140-150 Km/h. Parerea mea este ca benzinarul isi merita toti banii, in plus ca ai revizie la 20.000 si motorul ca constructie si fiabilitate e super bun fata de DCi.Cel putin asta este parerea mea.

                          Comment


                          • #28
                            Daca mergi mai mult in oras cel mai fiabil motor este cel de 1,6 16v. Reviziile la diesel sunt mai dese si mai scumpe. Daca citesti cu atentie cartea de intretinere in regim dur de oras (cu praf si porniri dese gen taxi) revizia la diesel se reduce la 7.500 km. Costul e mai mare cu 1200 euroi la achizitie si motorina trebuie sa fie buna.
                            Mie imi place dieselul asa ca restul nu mai conteaza. Te infinge bine in scaun de fiecare data, toarce excelent, pot sa merg cu clima pornita fara sa ma gandesc la consum, la drum lung pot sa scot 4,7 l / 100 km cu masina plina daca merg cu 90-100km/h si nu ma lasa in depasiri.

                            Comment


                            • #29
                              Mergi pe benzina fie el 1.6 MPi sau 1.6 16V . Motoare bune , rotunde , fiabile . Diferenta pana la DCi nu se vede deloc . Cei 2200Euro nu ti-i acoperi decat daca mergi mai mult de 30000 / an . Si nu`sh asa fiabile , iar in utilizare cotidiana in oras se stie ca benzinarele sunt mai fiabile
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #30
                                Eu am avut o supernova de 1.4 cu care mergeam cam 10.000 km pe an. Mi-am luat diesel, contrar mitului cu cel putin 20.000 km pe an si deja am facut 14.000 km in 5 luni. Tu faci 12 mii pe an cu benzinarul, dar avand un diesel ai sa vezi ca o sa mergi mai mult. Eu nu mi-as mai luat niciodata benzinar decat daca e turbo. E o placere sa conduci un diesel. Dar acum fiecare cu ce ii place.
                                Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google