Salut, am un logan 1.4 2010 60k si de la o vreme cand il pornesc dimineata scade turatia la 500 pe urma se ridica la 1500 coboara la 1250 si dupa ce se incalzeste ramana la 750-840. plus ca la accelerari puternice tinde sa sacadeze intre 2500-3000 ture in treapta 2. Pe tester nu da nici o problema verificat pompa injectoare totul e ok. Am schimbat mpp, fisele si bujiile nicio schimbare. Am verificat bobina si are valorile
A-C-1.4ohm
B-C-1.4
A-B-1.5
iar la secundar
1-4=7.5ko
2-3=7.5ko.
Stie cineva de ce poate face asa ptr ca mie mia pus capac. Problema a inceput odata cu venirea caldurii, in sezonul rece nu am avut nici o problema.
A-C-1.4ohm
B-C-1.4
A-B-1.5
iar la secundar
1-4=7.5ko
2-3=7.5ko.
Stie cineva de ce poate face asa ptr ca mie mia pus capac. Problema a inceput odata cu venirea caldurii, in sezonul rece nu am avut nici o problema.
Comment