Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme

    Salut! Recent mi-am montat o adimisie de megane 1.6 pe loganul meu 1.4 si am intampinat cateva probleme.Cand pornesc motorul relantiul imi da undeva la ~1500 rpm dupa ce las masina 1-2 minute coboara la 900 si cea de a doua problema cand pornesc AC-ul masina imi sta turata la ~2000 rpm.Stie cineva cum pot rezolva aceste probleme?
    Attached Files

  • #2
    Ai calibrat motorasul pas cu pas ?
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • #3
      Da, l-am calibrat.

      Comment


      • #4
        senzorul de vacuum e ok? exista o corelatie intre pozitia mpp si vacuum-ul din galerie, probabail cu galeria asta nu mai "pusca" ceva si ecu se fenteaza. sau mpp se misca "dubios", are uzura la cuiul pontou...sau trage aer fals pe undeva la imbinarile galeriei, corp clapeta, o-ring-uri. zic si eu, nu-i musai sa am dreptate.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Eu am avut aceeasi problema......era de la senzorul de pozitie clapeta acceleratie. La Megane cele 3 fire sunt numerotate A B C, iar la Logan 1 2 3. Te uiti in Autodata si vezi care e corespondenta firelor. spor

          Comment


          • #6
            Scuze ca raspund asa greu, dar am rezolvat treaba cu senzorul de pozitie clapeta. Acum am alta problema cu motorasul de relanti am orice motoras as pune de pe logan sta turatata am incercat si cu cel de megane care vine admisia (am schimbat firele intre ele) si tot nimic.

            Comment


            • #7
              schimbarea firelor la un motor pas cu pas poate da peste cap functionarea motorului. pe admisie de megane merge mpp de pe 1.6_16v. cel putin de pe o admisie de-aia I-am dat eu mpp unui prieten cu 1.6_16v si a mers perfect.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Deci sa pun firele inapoi cum vin cele de logan si sa pun mpp de 1.6 16v si ar trebui sa fie ok..?

                Comment


                • #9
                  pffff...cred ca da. ce nu mai retin e daca am schimbat capul conic sau nu. dar ca fizare, mufe, e plug and play.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles, voi incerca cu un mpp 1.6 16v si revin cu o parere. Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Am incercat si cu mpp de 1.6 16v este fix la fel ca si pana acum sta turata. Ma cam depaseste problema asta.

                      Comment


                      • #12
                        nu-ti trage aer fals de pe undeva? ori nici un mpp nu functioneaza bine, ori intra aer aiurea in galerie si oricat ar incerca mpp sa compenseze, motorul primeste mai mult aer, sau senzorul de vacuum "vede" aiurea mai mult aer. putin probabila ultima. ai incercat sa reglezi ralanti-ul din surubul clapetei de aer? apropos, clapeta de megane are acelasi diametru ca si clapeta de logan? daca aia e mai mare decat originala, la acelasi unghi de deschidere, lasa sa intre mai mult aer decat aia "originala".
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Este marita la diametrul de 48mm. Problema este alta mpp in loc sa stea pe pozitie adica iesit, cand opresc motorul se trage inapoi si asa ramane tras, iar cand o pornesc ramane turata la 3000rpm.S-a verificat tot aer fals nu trage mai bine o dau jos si o pun pe cea originala...

                          Comment


                          • #14
                            ai utea face o "tiganie", in sensul ca sa tragi cu mana cuiul obturator mai in afara cu cativa mm si vezi cum se comporta. asta a trebui sa fac si dupa ce am imprumutat unui amic mpp meu si mi-a stat si mie ralanti-ul la 2200rpm cu motorul cald, 4 linii pe bord.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Si la mine are aceleasi toane... dupa ce ii curatam mpp-ul mergea bine 2 zile, apoi aceeasi poveste. Cred ca un mpp nou ar ajuta. Firele le-am avut eu puse initial gresit si statea intradevar mai turata, dar constant la 3000 rot/min.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google