Schimbare Serigrafie Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Serigrafie Ph2

    Salut, ma puteti ajuta cu un sfat pentru demontarea bordului la logan ph2, ca sa ajung la ceasuri sa pot schimba serigrafia. Trebuuie sa dau tot bordul jos? cel putin pe partea soferului.

    Multumesc.
    fara linkuri externe in semnatura.

  • #2
    Cel mai simplu si clar este sa dai o cautare pe google sau youtube (iei telefonul cu tine si ...)
    Cu proza nu prea nimeresti.
    Succes!

    Comment


    • #3
      daca vorbim de logan1 ph2 (facelift), desfaci cu torx cochilia volanului; suruburile sunt in partea de jos, sub volan. nu mai stiu daca tx15 sau tx20, sau tx25. o trusa de torxuri si inbusi prinde bine dupa aia desfaci suruburile ce prind ceasurile de bord, declipsezi capacul ceasurilor (ala vine ca o caiula peste ceasuri si plansa superioara a bordului). scoti mufele din spate, declipsezi fata/plexicul instrumentului, scoti acele prin smulgere, mai declipsezi o data cele doua jumatati ce raman si ajungi la serigrafie, display, leduri, placa cu circuite, motoare de la acele indicatoare.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        deci la logan 1 (ph2)desfaci cele 2 suruburi (torx 20),scoti capacul de deasupra volanului,pe urma scoti rama de la consola de clima incepand de jos,daca desfaci de sus rupi cele 2 picioruse,pe urma scoti plasticul care e langa butucul de contact,daca nu scoti ala nu poti scoate cochilia ,pe urma aeratorul din stanga,pe urma cele 2 suruburi care tin cochilia,pe urma cochilia,tragi de sus fara frica si ai ajuns la ceasuri,mai ai 2 sau 4 suruburi la ceas(dupa caz),ai scos mufa si gata ceasul.pe urma cu torx de 10 desfaci cele 8 suruburi de pe spatele ceasului si ai ajuns la serigrafie,acele le scoti prin rotire si tragere in acelasi timp in sensul invers acelor de ceasornic,ai scos serigrafia veche,o pui pe cea noua,atentie la calibrarea acelor,le pui inapoi prin aceeiasi metoda doar ca acuma rotesti si impingi,lasi o distanta de circa 1 mm fata de serigrafie,faci testul acelor sa fie din mie in mie la turatie si 50-90-130-170 la viteza si pe urma pui totul inapoi si asta e. La Multi Ani !

        Comment


        • #5
          correct! si mersi de completare, din graba, am uitat de partea cu aeratoarele.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Multumesc mult pentru sfaturi.
            fara linkuri externe in semnatura.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google