Lucruri Care Nu Va Plac La Dacia Logan Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    "1. Angajatii Dacia care lucreaza de mantuiala"
    subscriu...
    La masina mea am pus acum si bari ptr portbagaj deasupra si cand am tras de cheder la usa spate stanga am gasit o gaura ,o ceva,intre caroserie si usa nu stiu exact sa ma pronunt acum dar fac o poza si o aplic...Naspa...Dupa ce o sa vedeti"gaura"poate imi spuneti ce pot face...In afara de silicon ca m-am gandit si eru la asta...Precizez ca cealalta usa nu are asa ceva lipitura in aceea zona e ok.
    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

    Comment


    • #92
      Gaura la care te referi cred ca o au toti... Asteptam poze

      sigpic

      Comment


      • #93
        Nu imi pace:
        -plansa centrala care e rudimentara, trebuia redesenata o data cu faceliftul ceva in genul moului symbol macar, care imreuna cu un radio cd integrat inaceasta si clima ar arata mul mai estetic iar clima ar fi nu numai pt partea estetica ci si pt cea practica;
        -nu are filtru de polen;
        -butoanele pt deschiderea geamurilor sunt pe plansa centrala, ar trb mutate pe usi;
        -nu are deschidere pt portbagaj din interior;
        -faptul ca nu are ESP;
        Si nu cred ca sunt absurd, din moment ce modelul low cost al renault(renault symbol) le are si la un pret nu cu mult mai mare. Ar fi putut sa apara macar ca optionale.
        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

        Comment


        • #94
          Era bine daca vopseau grila dintre faruri si schimbau locul butoanelor pt geamurile electrice.Cam atat,restul,dupa ce o iau.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #95
            Nu-mi place ca nu are claxon pe volan, ca reglarea oglinzilor electrice iti este icomodata de frana de mana, usa de la torpedou cand o deschizi iti vine pe picioare, frecarea maini de bancheta din spate la actionare manivelei de deschidere geamuri spate (cred ca treb ceva mai sus instalata), lipsa unui cumutator pe usi pt a actiona geamurile electrice, lipsa unui buton/menete de deschidere capacel rezervor si porbagaj de la bord... si sonorizarea care este mult mult depashita
            Last edited by gabriel.alecu; 1 October 2008, 00:05.

            http://www.youtube.com/watch?v=Uk1t2-tQXTU

            Comment


            • #96
              Hai sa facem un rezumat: acest face lift ( care de altfel f posibil sa aiba 4 stele euro Ncap, precum si Sandero are) este de rahat. E total anapoda, si prost construit.
              Cum se face ca echipe de ingineri si proiectanti ( de altfel f bine platiti), reusesc sa scoata un rahat de masina....Rusinos, nu-i asa?
              Clima -care de altfel e si practica...(la replica asta, sa pic de pe scaun...Adica esti prea lenes, sa-ti setezi singur temperatura aerului nu? Al naibii buton, daca il rotesti se consuma multa glucoza, necesara bunei functionari a neuronului. Deci da, iti dau dreptate, in cazul asta, e imperios necesar. . Clima deja exista la alte modele, te poti orienta catre ele, nu inteleg care e problema.
              Legat de butoanele pe consola centrala: citroen xsara la fel avea, si nimeni nu se plangea. BMW are langa schimbator ( Daca adopta Dacia asa ceva, i-ati fi dat foc nu?).
              Daca ar fi integrat cd in consola centrala nu ar fi fost bine, ca nu il poti schimba dupa.
              Uite o nemultumire a mea legata de noul logan ph2: de ce nu imi da bonuri de benzina pt tot anul? Si revizii gratuite?
              Putini oameni, care chiar intradevar gandesc.
              LE: si mai vreau sistem bosse, cu 100 de difuzoare.
              Last edited by Cezar; 1 October 2008, 00:11.

              Comment


              • #97
                Tare de tot postul.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Cezar View Post
                  Hai sa facem un rezumat: acest face lift ( care de altfel f posibil sa aiba 4 stele euro Ncap, precum si Sandero are) este de rahat. E total anapoda, si prost construit.
                  Cum se face ca echipe de ingineri si proiectanti ( de altfel f bine platiti), reusesc sa scoata un rahat de masina....Rusinos, nu-i asa?
                  Clima -care de altfel e si practica...(la replica asta, sa pic de pe scaun...Adica esti prea lenes, sa-ti setezi singur temperatura aerului nu? Al naibii buton, daca il rotesti se consuma multa glucoza, necesara bunei functionari a neuronului. Deci da, iti dau dreptate, in cazul asta, e imperios necesar. . Clima deja exista la alte modele, te poti orienta catre ele, nu inteleg care e problema.
                  Legat de butoanele pe consola centrala: citroen xsara la fel avea, si nimeni nu se plangea. BMW are langa schimbator ( Daca adopta Dacia asa ceva, i-ati fi dat foc nu?).
                  Daca ar fi integrat cd in consola centrala nu ar fi fost bine, ca nu il poti schimba dupa.
                  Uite o nemultumire a mea legata de noul logan ph2: de ce nu imi da bonuri de benzina pt tot anul? Si revizii gratuite?
                  Putini oameni, care chiar intradevar gandesc.
                  LE: si mai vreau sistem bosse, cu 100 de difuzoare.
                  Vad ca gandesti u mai mult. Ma refeream mai mult la estetica, cu elementele enumerate mai sus interiorul loganului ar da mai bine dpdv estetic.
                  Acuma cu glucoza necesara functionarii neuronului, te inteleg cred ca ai consumat-o tastand.
                  Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                  Comment


                  • #99
                    Intentia mea nu a fost sa fac referire la o persoana anume, in speta dumneavoastra...Ci la tipologia romaneasca,
                    A nu se lua ca o jignire catre o persoana anume, ci mai degraba catre mentalitatea romaneasca.
                    Multumesc.

                    Comment


                    • Originally posted by soto_adler81 View Post
                      Vad ca gandesti u mai mult. Ma refeream mai mult la estetica, cu elementele enumerate mai sus interiorul loganului ar da mai bine dpdv estetic.
                      Acuma cu glucoza necesara functionarii neuronului, te inteleg cred ca ai consumat-o tastand.
                      Esti prea carcotas si poti jigni anumite persoane omuletule . Post-ul se referea la lucruri care nu va plac (NU LIPSA ESP , TCS , DSC + alte sisteme de siguranta care nu exista pt multe modele straine cu mult mai scumpe) se referea la solutii de detaliu pe care le-ati observat voi. Continui dimineata ca-mi este somn
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • Poate gresesc dar faza cu clima care pe langa aspectul interior e si practica eu am afirmat-o.
                        A fost si o greseala de exprimare, greseala mea dar cred ca fata de AC, clima nu te afecteza cu nimic chiar daca e folosita pe termen lung, iar pe langa aspectul estetic e mai placut, parerea mea.
                        Iar exceptand ESP-ul, restul elementelor enumerate tin de practic si estetic.
                        Astea erau observatiile mele si eu fiind posesor de logan.
                        Imi cer scuze pentru reactie oricum.
                        Last edited by soto_adler81; 1 October 2008, 17:05.
                        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                        Comment


                        • Mdea... Se pare ca romanul vrea elefant la pret de soarece. In afara de mana de lucru care lasa de dorit masina merge excelent, este net superioara vechiului design romanesc pt. Dacia si putin peste Vechiul Logan. Oricum este un pas inainte, dar cei care nu au gasesc hibe si fac ulcer degeaba...

                          Comment


                          • Salutare,

                            Referitor la ce nu-mi place la noul Logan... Nu tine de aspectul estetic ci de stabilitate. Am facut aproape 3,500 km cu noua varianta pe tot felul de drumuri, ca si probleme sesizate sunt in special pe drumurile sinuoase pe care poti rula intre 70-100 km /ora, drumuri care przinta usoare denivelari. Masina isi pune in evidenta caracteristicile subviratorii. In comparatie cu fosta mea masina care era cam de aceasi clasa/categorie, dar mult mai veche. Pe acelasi traseu puteam sa rulez cu viteza mai mare si masina nu era instabila.
                            Cam asta este singura nemultumire, dar voi incerca s-o remediaz dupa ce fac 20,000 km.

                            Comment


                            • E subviratoare din cauza suspensiei, tu avand chiar si amortizoare fata pe gaz. Ce sa mai zicem de alea cu amortizoare pe ulei si fara bara stabilizatoare?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Pana la urma Laureat-ul are amortizoare pe gaz si bara stabilizatoare in standard?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google