Lucruri Care Nu Va Plac La Dacia Logan Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da intr-adevar este mai misto grila aceea vdmihai, a fost folosita deja si pe loganurile fabricate in Brazilia si India din cate stiu eu dar au fost vandute binenteles sub marca Renault Logan.

    Comment


    • Ce nu imi place - ca in loc sa dea mai mult - sa inbunatateasca, Dacia "suprima" dotari
      sultima gaselnita:
      -ADIO REGLAJ LOMBAR LA LAUREATE SI PRESTIGE, F2 SI SANDERO

      Comment


      • Te contrazic . Eu am reglaj lombar atat pe F1 cat si pe F2 ambele variante LAUREATE . Au mai adaugat si reglaj pe inaltime la volan si suporti de ochelari numai numai sa nu mai fie carcotasi dar la noi vor fi mereu
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • Si eu am un Laureate PH2 si am reglaj lombar...

          Comment


          • Nu sunt multumit ca nu au un model cu 172 de cai
            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

            Comment


            • Da genove, reglajul exista acum, dar va fi scos pe viitor, pt modelele ce se fabrica de acum incolo

              Comment


              • Reglajul lombar va ramane in dotare standard pentru modelele peste Laureate, inclusiv, nu mai credeti toate zvonurile.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • Tabla este mai subtire pt a evita infundaturile acesteia in cazul unor contacte usoare.. Are loc o deformare elastica.. Aceasta inovatie a aparut pe renault clio II.. Mai nou, euroncap ia in considerare si protectia masinii oferita pietonilor in cazul unui impact.. O tabla mai groasa nu ar fi de niciun ajutor in acest sens... Nu are de ce sa rugineasca mai repede!

                  Comment


                  • Da . Are tabla foarte subtire si relativ elastica, insa a luat 4 stele la NCAP . Asteptam sa fie publice rezultatele in noiembrie .
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Tabla e aceeasi ca la Ph1, la aceeaasi grosime.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Originally posted by andrei View Post
                        Tabla e aceeasi ca la Ph1, la aceeaasi grosime.
                        De curiozitate stii cumva ce grosime are? Eu am impresia ca la ph2 aripile fata sunt mai subtiri ca la ph1 (este doar o impresie si e posibil sa gresesc).

                        Comment


                        • Ce nu-mi place:
                          1. Pentru dechiderea portbagajului, lipseste acea "urechiusa" de care se putea ridica;
                          2. Mocheta din portbagaj este prea moale, nu are niciun soi de intarituri, si este doarte probabil sa capete forma rotii de rezerva;
                          3. Bandoul de pe portbagaj nu ma prea atrage, dar... Masina mea este gri platina, si s-a rezolvat;
                          4. Acele clapete pentru deschiderea portierei (imi scapa acum denumirea), par cam fragile.

                          Comment


                          • Originally posted by Hellbera View Post
                            ...
                            este doarte probabil sa capete forma rotii de rezerva;
                            ...
                            Este sigur. Iti confirm eu .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Ma baieti am vazut si eu ce se discuta pe forum....Sincer sa fiu mie nu-mi place nici fata nici spatele(fata imi displace mai putin),stopurile mi se par prea mari in partea superioara,dar ce e bine ca si farurile si stopurile au geam clar. O nota buna din partea mea primeste interiorul unde se vede sau cel putin asa ai impresia ca materialele au facut un progres considerabil. Alt punct bun e reglajul pe inaltime al volanului, ceea ce face ca mainile sa nu-ti mai oboseasca in "halatul" in care iti oboseau la logan faza I cand faceai drumuri de peste 3-4 sute de km.
                              P.S.:Si manerele de pe faza I mi se par mai frumoase. Designul vechi mi se pare ca da o impresie de masina solida (aduce mai mult a masina germana) pe cand la faza 2 masina per total pare mai fragila. Tin sa spun ca cele de mai sus reprezinta o parere personal pur subiectiva.
                              Last edited by comiflor; 23 October 2008, 09:09.
                              To be or not to be....???

                              Comment


                              • e draguta asta cu designul vechi care aduce a masina germana!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google