Lucruri Care Nu Va Plac La Dacia Logan Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stimabililor!!!! voi credeti ca am spus toate astea doar sa denigrez imaginea daciei....?
    va inselati. din pacate asta e realitatea...si nu e prima data cand o spun. am fost de 3-4 ori cu masina in service pt bataia din caseta de directie. a doua ora mi-au schimbat caseta de directie, dar fara rezultate. de retinut este faptul ca toate astea s-au intamplat in niciun an de la achizitia masinii (nou nouta!!!!)
    cat despre antifonat, astea sunt cuvintele unui inginer de la dacia, care si el, din nefericire avea dreptate. daca voi ati fost mai norocosi si ati nimerit o masina buna...va felicit, insa nu sunt primul si nici ultimul care se plange de modelul face lift.
    daca vreti sa traiti in ignoranta n-aveti decat....dar va rog mult documentativa inainte sa faceti unele afirmatii. si ca un contra argument va pot pune la dispozitie oricand note scrise si ordine de reparatie de la service-uri din care rezulta ca desi bataie exista ,,nu au inca o rezolvare''

    Comment


    • eu ma gandeam la un laureate ph2. daca e sa ma iau dupa forum, nu trebuie sa-mi cumpar logan. si daca-mi cumpar, sa fie 1.4, ca-i cel mai viteaz. ce ziceti, pana acum, reflecta corect realitatea forumul asta? asa, la prima vedere...
      daca nu as fi mers cu ph1 si ph2, as fi tentat sa cred ca are probleme. ce zic cei de la dacia incepe sa fie demn de luat in seama cam tot atat cat are sanse un barbat sa aiba mentsruatie. asta pt ca, tot din auzite, au dat niste raspunsuri de-a dreptul tembele la probleme extraordinar de simple. inseamna ca sutn fraieri sau doar unii dintre ei nu stiu ce vorbesc? de ce ar avea ph2 probleme la trenul de rulare, frane sau directie, cand sunt aceleasi subansamble de pe ph1? iar despre bara stabilizatoare, in principiu 1.4mpi si dci70 nu au, restul cam au. mocheta interioara nu mi se pare mai buna si nici mai proasta decat la ph1, mi se pare identica. suportul boxel...nu l-am desfacut, dar banuiesc ca e acelasi low-cost de pe ph1. nu de alta, dar mai prost decat ala, cam greu sa gasesti...ce nu-mi place e lipsa reglajului lombar, lipsa filtrului de polen, a centurilor cu limitator de efort si economia la suruburile ce tin diferite plastice (de exemplu tabloul de bord si am senzatia ca nu e caz singular, dar ultimele ph1 au fost la fel)...deci mare lucru nu cred ca s-a schimbat la ph2 fata de ph1. si oricum, nu s-au schimbat chestii esentiale.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • eu nu cred k e mare diferenta...doar cea estetica,iar mie nu imi place partea din fata,grila,farurile sunt urate din punctul meu de vedere...in rest aceasi "marie cu alta palarie"

        Comment


        • seba, crede-ma,am mers mult timp cu ph1 si tocmai de aia am optat pt. logan . raportand pretul la calitate si performante era super ok. dar, acu' cu ph 2, sincer, nu ti-as dori nici tie nici altui posesor de logan sa se confrunte cu problemele pe care le am eu...

          Comment


          • Salutare!

            Nu stiu ce sa va zic...incep sa ma indoiesc de achizitia pe care am facut-o (ph2 / laureate / 1.4 mpi)

            Si a mea bate in viraje....se aude un troncanit....
            Am facut in 1 an de zile 34000 km si nu am avut nicio problema. Sunt foarte multumit de masina din toate punctele de vedere (avand in vedere cat costa). Nu putem sa avem pretentii mari de la o asemenea masina dar oricum isi face treaba cum trebuie.

            Mare teapa mi-am luat cu motorul de 1.4 pentru ca e puturos afara din cale. Sunt sigur ca 1.6 16v consuma cu foarte putin mai mult dar macar ai putere mai mare....asta e....am cumparat-o deja

            Ieri mi-a murit becul de faza scurta de pe stanga...o sa il schimb...in rest nu am avut nicio problema cu ea...(totusi are 34000 km....ar fi fost culmea.....dar am vazut cazuri in care au picat la 2000km)

            Comment


            • mai nou, culmea, e vina loganului ca becurile osram se ard unele mai repede de 30000km...
              @colegul: imi pare rau sa aflu ca ai probleme, nu esti singurul, clar, dar mai cred si ca la orice masina sunt ghinionisti si norocosi. cei mai multi dintre cunoscutii mei cu logan (statistic vorbind mai mult de 9 din 10), nu au avut probleme cu masina sau macar nu au avut chestii grave. eu la prima masina in aproape 2 ani si 42000km n-am schimbat o bucsa, n-am strans un surub. si n-am crutat-o, crede-ma. pe unde-a umblat aia si in ce fel a umblat, unele camioane ar fi invidioase pt mine, sper ca a 3-a sa fie cu noroc! prietenii stiu de ce iar pt cei cu probleme, sper sa se rezolve definitiv la service, pe cat posibil, in garantie. nu stiu ce sa zic, iti/va doresc sa scapati de ghinion/ghinioane si sa va bucurati de masini...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Hai ma mai lasati-ma cu faze de genul "la cati bani am dat pe ea". Ce dracu ma doar nu a fost la pret de o paine. A sau scuze voi aveti bani de va deranjeaza si din zgarcenie ati ales cea mai ieftina masina. Una peste alta Loganul Ph 2 este net superioara primului Logan, incepand de la butoanele "de autobuz de pe consola", bara spate, faruri, volan, manere usi, etc. Si faza ca 1.4 e f puturoasa, intra deja la categoria fite de prost gust. Vrei nervi sub tine cumpara un Porche si nu te mai baga in seama. Stii vorba romanului? Vreti si cu sunca-n pod si cu buzele unse. Bafta multa la toti loganistii!

                Comment


                • Originally posted by colegul View Post
                  am fost de 3-4 ori cu masina in service pt bataia din caseta de directie. a doua ora mi-au schimbat caseta de directie, dar fara rezultate. de retinut este faptul ca toate astea s-au intamplat in niciun an de la achizitia masinii (nou nouta!!!!)
                  contra argument va pot pune la dispozitie oricand note scrise si ordine de reparatie de la service-uri din care rezulta ca desi bataie exista ,,nu au inca o rezolvare''
                  Fix pix ne poti pune note la dispozitie, nu este de la caseta de directie dovada o ai, zgomotul nu a disparut, eu zic ca-i de la altceva si voiam sa postez aici dar ai devenit agasant cu pm pentru a ma convinge ca-i de la caseta.Incompetenta este valabila si pentru cei de la uzina nu numai pt cei din service, acum nu ma intelege gresit nu vreau sa generalizez. O sa zici acum ca eu le stiu pe toate, dar ai sa te convingi ca am dreptate...
                  Multa lume, putini oameni...

                  Comment


                  • @jibotean2002 Omule daca sunt viraje dinalea cu asfaltul "ondulat" tu cum a-i vrea sa faca? Normal ca sare si ai impresia ca se rupe totul (mai ales daca esti cu piciorul pe frana)! Da-o-n doamne iarta-ma de PH2, ca am una si in afara de "facelift nu are nimic in plus! In plus este o chestie demonstrata, numai posesorilor de PH1 nu le place aspectul PH2-ului!
                    Last edited by vasile78; 18 September 2009, 23:16.

                    Comment


                    • Originally posted by vasile78 View Post
                      ... In plus este o chestie demonstrata, numai posesorilor de PH1 nu le place aspectul PH2-ului!
                      Touche!
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • Originally posted by mumus
                        mie imi place foarte mult ph2-ul ...dar numai la exterior...interiorul e oribil.
                        ph1 e barbatesc.
                        Da' ce are Ph1, par la "subsuori" la interior de pare asa de barbatesc? Inseamna ca interiorul vechii 1310 era pentru maimute in evolutie? Am avut impresia ca scrii post-uri inteligente, dar se pare ca inca nu ai intrat intr-un PH2!

                        Comment


                        • am vazut in trafic un pH acid fara bagheta de inox de pe portbagaj. deci se poate extirpa
                          dar bagheta aia este la moda. si pe noul clio este si pe C4 am vazut.
                          sigpic

                          Comment


                          • raman la parerea ca un prestige Ph1 arata de 3 ori mai bine la exterior decat Ph2 asta...e parerea mea.interiorul e mai dragut la ph2 dar am auzit ca manerele alea de plastic dupa usi iti dau o senzatie de "solid"...oricum eu nu as da masina mea pe un alt logan.

                            Comment


                            • Originally posted by mumus
                              mie imi place foarte mult ph2-ul ...dar numai la exterior...interiorul e oribil.
                              ph1 e barbatesc.
                              "barbatesc" asta e un eufemism. La fel poti sa spui "interior spartan" - e un fel mai delicat de a spune ca e facut cam din topor, dar functioneaza. Mie la interior mi se pare ph2 un pic mai bun decat precedentul - dar amandoua au o fata cam sovietica. Nu ca ar fi cu mult mai breaz, dar pare un pas in directia buna. Oricum n-avem de ales pe viitor, ca numai din astea se produc. Si nu cred ca isi pune cineva problema sa schimbe modelul vechi cu ph2 numai pentru aspect - diferentele sunt mult prea mici. Ideea din titlu ar fi fost sa spunem ce nu ne place acum la masina, in stadiul actual, adica ph2, si nu sa o compare fiecare cu ce are pe acasa. E o idee buna, doar-doar or mai citi si cei de la Dacia si, mai stii, la viitoarele modele ne trezim cu filtru de habitaclu sau mai stiu eu ce
                              Last edited by ParuLuScorilo; 22 September 2009, 12:15.

                              Comment


                              • asa este,era bun un filtru de habitaclu dar nu murim fara ;).consider ca ar trebui sa ne respectam mai mult intre noi,doar suntem LOGANISTI,indiferent de motor,culoare sau an de fabricatie,in talon scrie DACIA LOGAN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google