Problema PH2...of Doar 850km Si Deja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De ce sa tai ata? Ata aia reprezinta un punct forte....In atentia detaliilor......Care le-au acordat exteriorului....Daca se uitau atenti...Observau...Daca ii dadeau atentie nu se observa siliconul pe luneta........S.A.M.D.
    cat despre sdr posesorului nou de autovehicul...Nu prea am cum sa am asa ceva...Am condus si un megane de curand 2500km in bord..am avut si un break din 96...care nu facea asa cand acceleram.Nu auzeai nik...La el...La a mea dupa 850km scartz scartz....Carrrrrr.....Ate legate de masina....S.A.M.D. .........Si lasati-ma cu cea mai ieftina masina din lume....Ca am dat ~8000euroi...Mai ieftin este spark-ul s.A.M.D.
    Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

    Comment


    • #17
      Ai mai ascultat si la alte loganuri zgomotu la cutie motor?
      si a mea cand era noua parca era cam ciudat zgomotu parca esapamentu mirosea urat... Acum toarce ca o pisicuta... Si cu zdranganitu in bord depinde unde ai facut 850km... Eu nu prea am avut zgomote pana pe la vreo 15000de km cand a trebuit sa fac niste drumuri pe sosele pietruite si plin cu marfa... De atunci imi zdrangane si mie ceva prin usi prin stalpi mama lor o sa ma duc la urmatoarea revizie si sigur se rezolva

      ce motorizare ai? zgomotu pe spate esti sigur ca sunt amortizoarele nu cumva scartaie repartitoru de la frana???

      sigpic

      Comment


      • #18
        Pai cu totii stim ca loganul nu exceleaza prin constructia lui..Asta e..Se mai intampla, dar pana una alta duta cu ea la garantie.

        Comment


        • #19
          Ccea mai ieftina masina din lume nu este Nano, aceea facuta in India, care avea ca dotari stergatoare si centuri de siguranta?!
          Ca este o masina low-cost, este altceva! Chiar si asa, la 850 km, masina este noua. Daca face asa urat la 850 km, la 100.000 km, ar trebui sa o dau la casat?!

          Comment


          • #20
            Din pacate am mers doar in oras...(iasi) si sunt maxi taxi care au facuti cate 100000000 km in orasul asta si nu mai zdrangane cum zdrangane a mea..Sau taximetristi care nu au probleme de genul asta....Si am motor de 1,4...Si daca am ascultat alt logan ....Din pacate da......Cu vreo 67.000km la bord...Si nu se auzea ca la mine........Da de...Is mai jmek-er am logan F2...
            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

            Comment


            • #21
              haideti sa nu generalizam si sa nu vorbim despre dacia si despre masini low cost... Sa-l ajutam pe om sa-si rezolve problemele

              sigpic

              Comment


              • #22
                By the way....Cum imi dau seama ca am ABS pe masina??
                pe factura scrie ca am...dar eu ca si sofer cum imi dau seama?
                Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                Comment


                • #23
                  GARANTIE ! Mergi peste ei nu mai astepta ! Daca este asa cum spui tu , eu am una cu 1700km F2 care merge impecabil si una F1 tot 1.6 MPi care are 27000 km si nu are defecte de tipul pe care le-ai precizat tu . Apropos de treaba cu tinutul franei jos - sus , cand am fost cu F1 la revizie si apoi la ITP a testat-o ala pe standu` de frane (si a iesit foarte bine dublu decat limita minima 30min - eu am obtinut 66KT/m ceva de genu) dupa ce am plecat cu ea din ITP era sa intru prin parbriz si eu si tata am crezut ca am franat cu STANGU ) asa de tare tineau franele si foarte sus . Probabil din cauza fortarii zic eu , dar acum si-a revenit tine normal nici sus nici jos - deci BINE
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • #24
                    @JmEk ca sa vezi daca ai ABS in mers la o viteza de vreo 60 km/h apasa mai tare pedala de frana si vezi daca iti bate in picior ca si cum ar vrea sa revina la normal.
                    Probleme cu Golan 2 am si eu: Cand o pornesc la rece , pe liber , fara sa apas ambreaju(si cu ambreaju apasat) porneste , se ridica turatia la 1500 ture dupa care cade la 0 si moare instantaneu.Nu imi fac griji din privinta asta , asa cum ziceau unii, deoarece masina este noua si se rodeaza.Am doar 1320 de km pe bord.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by JmEk View Post
                      By the way....Cum imi dau seama ca am ABS pe masina??
                      pe factura scrie ca am...Dar eu ca si sofer cum imi dau seama?
                      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

                      Comment


                      • #26
                        Bobo12 eu am fost chemat la service pentru resoftare,se pare ca a disparut problema .Ce am observat pana acum este ca atunci cand masina are motorul cald si o pornesti parca nu mai scade asa repede turatia motorului .

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Bobo12 View Post
                          @JmEk ca sa vezi daca ai ABS in mers la o viteza de vreo 60 km/h apasa mai tare pedala de frana si vezi daca iti bate in picior ca si cum ar vrea sa revina la normal.
                          Probleme cu Golan 2 am si eu: Cand o pornesc la rece , pe liber , fara sa apas ambreaju(si cu ambreaju apasat) porneste , se ridica turatia la 1500 ture dupa care cade la 0 si moare instantaneu.Nu imi fac griji din privinta asta , asa cum ziceau unii, deoarece masina este noua si se rodeaza.Am doar 1320 de km pe bord.
                          da nu iti arata frate pe bord cand pui contactul ca ai ABS ???? Jesus ...Unii chiar sunteti de coma/paralel.

                          pai mai bine sa incerce la 150 km/h sa vada ca are abs sau frane in general..

                          Comment


                          • #28
                            Absu il testezi si la 20km pe putin nisip sau pietris

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              pai dece sa strici caucioacele, cand poti sa incerci cand dai de ud pe jos.
                              Last edited by darksid3; 23 October 2008, 14:50.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by JmEk View Post
                                De ce sa tai ata? Ata aia reprezinta un punct forte....In atentia detaliilor......Care le-au acordat exteriorului....Daca se uitau atenti...Observau...Daca ii dadeau atentie nu se observa siliconul pe luneta.........Si lasati-ma cu cea mai ieftina masina din lume....Ca am dat ~8000euroi...Mai ieftin este spark-ul s.A.M.D.
                                Mai JmEk,esti tu cu ata aia cum erau altii cu drobul de sare,da-o incolo de ata,nu poti s-o rupi?Asta sa fie cea mai mare problema.Atata timp cat masina e in garantie si tu ai exploatat-o cu bun simt nu vad de ce ti-ai face probleme,du-te peste ei,nu te lasa!Trebuie s-o rezolve.
                                Iar cu Spark-ul,m-ai dat pe spate...Nu mai zic nimic...
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google