Problema PH2...of Doar 850km Si Deja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hai sa va oftic putin. La Braila m-au invitat langa masina .
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #62
      Originally posted by JmEk View Post
      De ce sa tai ata? Ata aia reprezinta un punct forte....In atentia detaliilor......Care le-au acordat exteriorului....Daca se uitau atenti...Observau...Daca ii dadeau atentie nu se observa siliconul pe luneta........S.A.M.D.
      cat despre sdr posesorului nou de autovehicul...Nu prea am cum sa am asa ceva...Am condus si un megane de curand 2500km in bord..Am avut si un break din 96...Care nu facea asa cand acceleram.Nu auzeai nik...La el...La a mea dupa 850km scartz scartz....Carrrrrr.....Ate legate de masina....S.A.M.D. .........Si lasati-ma cu cea mai ieftina masina din lume....Ca am dat ~8000euroi...Mai ieftin este spark-ul s.A.M.D.
      ata e probabil ramasa de la spalat masina ,nu cred ca ti-au legat-o aia la Mioveni ca sa ai tu cu ce te lauda.
      CT-97-VIPsigpic

      Comment


      • #63
        In mod sigur nu i-a pus-o cineva intentionat acolo...Numai ca unii sunt foarte tendentiosi

        Comment


        • #64
          Ce tampenie..Cum sa le platesc..Nu le platesc absolut nimic..Ce vor face? E GARANTIE ! Am citit cu atentie carnetul de garantie asa ca .............Sa nu fie nesimtiti....Ca iese vorba lui DanielSilviu dintr-un alt post...Le las masina in usa sa vad ce fac atunci....
          3 ani atat timp cat e in garantie si sunt probleme legate direct de probleme de fabricatie nu le dau 1 leu .De ce? Da eu platesc o masina odata de buna si apoi inca o mana de lucru? Da unde s-a mai intalnit asa ceva? Rusine !!
          Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

          Comment


          • #65
            Fii rau JmEk, faza asta cu masina in usa sau pe groapa o stiu de la un prieten si merge garantat! Mai sunt si alte modalitati dar iar tre' sa ai sange in tine Mai ales la Iasi!

            Comment


            • #66
              Zii celelalte modalitati....Ca pe bune ca am de gand sa pun in practica...
              Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

              Comment


              • #67
                Salut, am un logan ph1 ambiance si vreau sa ii schimb oglinzile laterale cu unele de la ph2. Stie cineva cum pot sa fac treaba asta ca sa scap mai ieftin?

                Comment


                • #68
                  Pe CASCO, in caz ca se strica cele originale le poti inlocui cu unele de Prestige/MCV.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    Ce faci gicule

                    Comment


                    • #70
                      Mda.....Am citit aceste probleme pe care le are jmek si ma mir pe bune!Eu am masina de 1 an si 8luni si 35 000km si nu am avut nici un greiere prin masina,desi merg cu masina prin craiova unde sunt niste drumuri de te iei cu mainile de par!O problema am avut si eu cu ea,aceasi chestie ca a lui jmek,o porneam si imi scadea sub 800rpm,si am fost cu ea la servici!Niste baieti super de treaba,am bagat-o pe tester nici o problema,apoi am si facut revizia si au schimbat filtru de aer si bujiile....Si acuma nu mai face asa......Nu stiu ce sa zic dar cred ca filtru de aer a fost!

                      eu zic sa te duci cu ea in servici si sa vb frumos ca nu cred ca ei nu te inteleg,daca te duci pe cearta,pararea mea e ca ai de pierdut!
                      mult noroc iti doresc si sa ai parte de multti km fara probleme!
                      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                      Comment


                      • #71
                        Da... şi ca să nu mai fac un alt thread, să vă spun şi eu câteva chestii:
                        Am un Logan Ph2 Prestige 1,6 16V, care l-am luat acum 2 săptămâni şi am avut câteva probleme:
                        1) Am fost să iau maşina de la dealer şi... Surpriză... Capacul de la rezervor nu se deschidea. Şi cum Show-room-ul este afară din oraş (Timişoara), a trebuit să merg până la reprezentanţa din oraş (cu benzina care o aveam...) unde aveau şi service. Bine, nu trebuie să spun ca erau vreo 15 persoane acolo şi se uitau ca la spectacol.. Nu ştiu ce au dorit sa vada... Oricum, chestia nasoală era că, înainte să ma trimită la service-ul din oraş, au dorit să încerce fiecare să forţeze cheia. De abea i-am dat la o parte, fiecare zicându-mi că o va rezolva... În final, am ajuns acolo, probabil tot prin forţare, mi-au rezolvat-o. Şi tot noroc a fost că era o staţie de alimentare cu benzină lângă service...
                        2) Săptămâna trecută am dorit să deschid geamurile din faţă (le-am mai deschis dar nu au fost probleme) şi... Din nou surpriză... Nu se mai deschidea geamul de la şofer, adica am reuşit să îl deschid, dar nu am mai reuşit să îl închid. A trebuit să aştept ceva timp ca apoi să pot să îl ridic până aproximativ sus, iar închis de tot, de abea a doua zi... Precizez că motorul era pornit şi nu am observat vreo scădere în intensitate a farurulor, dar se auzea că motoraşul de la uşi se "chinuia" ca mai apoi să se oprească de tot. Am sunat la Dacia Asistenţă, le-am spus ce s-a întâmplat şi mai apoi am fost şi la service (dar a doua zi) dar când am ajuns acolo, totul era ok. Mi-a dat tipul de acolo o carte de vizită să îl sun exact când se va mai întâmpla (sper să nu).
                        În rest, posibil să mai fie probleme, dar cum eu nu prea am cunoştinţe auto, posibil să nu le fi depistat. Mai revin dacă le mai găsesc. Voi verifica şi ce scrie în topicul de recomandări la cumpărare.. Oricum, şi eu am observat problema descrisă mai sus cu pedala de frână.
                        Să aveţi o zi bună.

                        Comment


                        • #72
                          Nu te mai agita atit.Schimba benzina si vezi pe urma.Nu o mai critica asa ca e noua si are toate piesele strinse.Stai linistit.Si eu am una la fel si nu disper.E normal sa fie asa.Nici passatul de 2000TDI nu mai e masina

                          Comment


                          • #73
                            ma de la ce vine ph2??? apropo te-ai gandit sa duci masina la un exorcist poate are ceva cu atele alea legate cine stie saracuta prin ce ritual a trecut
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Ph2 vine de la Faza 2 , Phase Deux
                              Adica logan facelift.. cum se mai zice

                              Comment


                              • #75
                                Sincer mie imi place faza 1 mi se pare mult mai frumoasa de cat faza 2 fiecare cu gusturile lui.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google