Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Chans View Post
    4)un tiuit foarte enervant si puternic la motor care ma scoate din minti.Total aleatoriu ,nu are legatura nici cu turatia nici cu consumatorii nici cu directia ,nu am nici o ideie apare si dispare cand vrea el,tare rusinos tinand cont ca am aproximativ 4000 km.
    tiuitul asta l-am avut si eu, am ph1, este de la degazorul de combustibil, sau cum i-o zice.
    e situat in partea fata lateral dreapta masinii, unde is pe stanga claxoanele, pe partea cealalta e degazorul asta, eu am lovit bara in colt de am indoit suportul unde sta degazorul pe caroserie, si-mi tiuia cam de la 20 la ora pana pe la 50-60 la ora, si e intr-adevar enervant sunetul.
    rezolvare? poai are o supapa care se duce de la socuri sau in timp, am dat bara jos ca oricum trebuia s-o dau jos...am indreptat suportul degazorului, si am mai strans piulitele de plastic ale tuburilor care intra si ies din el, cu mana le-am mai strans un pic, surpriza, nu mai tiuie
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • Originally posted by Chans View Post

      5)si a venit caldura si odata cu ea masina nu mai vrea neam sa porneasca la prima cheie (indiferent de cantitatea de benzina din rezervor sau tipul de benzina la fel se comporta).Toata iarna cat a fost frig "de crapau geamurile" pornea la sfert de cheie.
      problema asta am remarcat-o si eu la a mea. uneori, dupa ce sta in soare, cand e f cald afara si o pornesc pt prima data in ziua aia, cand ii dau contactul are o pornire mai greoaie, simt ca se forteaza sa porneasca si am senzatia ca abia reuseste. problema asta nu e permanenta, mi s-a intamplat de 2-3 ori. iarna porneste instantaneu, de abia ii dau cheie.
      Last edited by dan08; 5 June 2009, 15:06.
      sigpic

      Comment


      • so fi evaporand niste benzina... cine stie cum pe acolo... habar n-am !;))
        http://img353.imageshack.us/img353/1012/9457rs0.jpg

        Comment


        • Mi se intampla si mie. Initial am crezut ca este de la benzina deoarece am observat ca atunci cand foloseam efix nu prea se intampla, insa mi s-a intamplat si cu benzina de la Rompetrol deci nu cred ca este de la combustibil
          sigpic

          Comment


          • sa va uitati si pe la motor ca eu tocmai ce am venit de la revizia de 20000 si imi dadea ulei pe la suruburi....s-a rezolvat...o alta problema pe care am avut-o era un greieras portiera...rezolvat.....in rest numai de bine...bani si benzina sa fie.....
            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

            Comment


            • [QUOTE=bolo;343355]tiuitul asta l-am avut si eu, am ph1, este de la degazorul de combustibil, sau cum i-o zice.
              e situat in partea fata lateral dreapta masinii, unde is pe stanga claxoanele, pe partea cealalta e degazorul asta, [QUOTE]

              Nu-mi dau seama despre ce vorbesti, eu unul nu am auzit de asa ceva fi mai explicit eventual pune o poza ceva.A priceput cineva despre ce este vorba?
              Multa lume, putini oameni...

              Comment


              • Canistra , asa i se spune.

                Comment


                • Si mie mi s-a intamplat cred ca de 10 ori sa nu porneasca la prima cheie si asta numai cand o aveam lasata in soare. Am fost chiar la reprezentant ...si nu mi-a gasit nimic, am zis ca poate mai are benzina apa in ea...nu stiu ce sa mai cred

                  Comment


                  • nu mai bagati benzina de la lukoil . bagati numai de la omv si va porni la prima cheie.
                    fara

                    Comment


                    • si daca eu iti spun ca bag benzina numai de la omv, carerra 100, ce mai ai de zis? si cu toate astea mi s-a intamplat sa porneasca greu. asa ca nu mai zi tu de benzina, ca nu cred ca are nicio legatura la faza asta. daca era de la benzina, pornea greu indiferent de conditii, dar la mine se intampla in urmatoarele conditii: sa nu fi fost pornita de cel putin 12-24 h, sa fie f cald afara si sa fi stat in soare macar de dimineata pana pe la ora 12-13. daca o pornesc noaptea sau dimineata, porneste imediat fara probleme.
                      sigpic

                      Comment


                      • Acasa masina sta la umbra si putin inclinata...la servici sta dreapta si in soare...(numai aici imi face figuri...la 16.00 cand este foarte cald afara) ma gandesc sa misc putin de ea ca poate cine stie mai are totusi apa (Apa este mai grea decat benzina, asa ca benzina se va ridica deasupra apei) deci sorbul poate sa ia apa...si asta poate este motivul

                        Comment


                        • Mi-a aparut un greier in partea dreapta a bordului de ceva timp care se resimte cand merg pe drum unde nu este asfaltul fin sau drumul e denivelat. Mie mi se pare ca intra plasticul de pe bord in rezonanta cu ceva ce se afla in interiorul bordului pentru ca daca apas pe el cu mana bazaitul acela nu se mai aude. Atasez si o poza unde am incercuit locul unde daca apas cu mana nu se mai aude bazaitul. Daca mai are cineva aceleasi simptome si are vreo solutie pentru acesta problema sa posteze.
                          Attached Files

                          Comment


                          • mie nu mi sa intamplat sa nu-mi porneasca masina la cheie dupa ce am lasat-o la soare si masina o am de la jumatatea lunii iulie anul trecut!mi sa intamplat sa nu porneasca la cheie intr-o dimineata foarte geroasa

                            Comment


                            • PH2 daca o las in soare cam 4~5 ore porneste mai greu.

                              Comment


                              • @MS1.6>16V: Sigur nu se aude de la imbinarea capacului airbagului cu bordul si cand apesi se apropie cele doua parti si dispare?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google