La mine se auzea de la aeratorul de la pasager, ia incerca sa pui mina pe el, la fel ca si la tine si numai in jurul turatiei de 2000.S-a rezolvat cu putin burete sub clema metalica care ramine dupa ce scoti aeratorul, ramine acel cerc care se rasuceste.Uitate atent ca are o clema si aia produce zgomotul.Poate sa dispara si daca inversezi aeratoarele la un prieten a tinut vrajeala doar cu inversatul, dar eu apucasem sa bag burete.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Originally posted by bobo77 View PostLa mine se auzea de la aeratorul de la pasager, ia incerca sa pui mina pe el, la fel ca si la tine si numai in jurul turatiei de 2000.S-a rezolvat cu putin burete sub clema metalica care ramine dupa ce scoti aeratorul, ramine acel cerc care se rasuceste.Uitate atent ca are o clema si aia produce zgomotul.Poate sa dispara si daca inversezi aeratoarele la un prieten a tinut vrajeala doar cu inversatul, dar eu apucasem sa bag burete.
Comment
-
@Gamezcdr: E mai bine sa mergi cu aer din exterior si pe treapta 3 dupa pornire si mai tarziu treapta 2 ar trebui sa fie bine. Daca nu raceste, mergi la service si vor verifica temperatura aerului la aerator si daca e nevoie, se completeaza cu agent de racire.
Comment
-
MS1.6>16V la un amic la Sandero i se auzea tot de acolo , aceeasi situatie identica - avea un surubel ori in torpedo , ori sub bord nu am inteles prea bine (o sa il intreb zilele urmatoare cand vine la munca) care intra in rezonanata cu plasticul bordului (un sunet urat rau)1.6 MPi Icy White
Comment
-
In ultimele zile am auzit un "zgomo" atunci cand pornesc AC-ul. Pana acum nu l-am mai auzit, se auzea doar un mic huruit normal zic eu si se simtea cum ia din putere, insa acest zgomot este nou. Practic pe langa acel huruit specific s-a auzit ceva ca un scartait puternic, nu stiu exact sa-l descriu, un fel de suierat metalic. La voi cum este?
P.S.: Cat despre aeratoare, constructorul recomanda ca acestea sa fie pe aer din exterior, cel putin pe treapta intai tot timpul. Practic recircularea din interior se foloseste atunci cand conditiile exterioare o cer: miros neplacut, noxe de la o masina din fata, praf excesiv, nisip in aer etc.sigpic
Comment
-
cand pornesc dau pe treapta 2,...apoi ca sa fac mai repede rece 3...revin pe 2 apoi...daca am drum mai lung merg si pe 1, dar acum cu caldurile astea de 30 grade am mers constant pe 2, cu aer de afara si dat si la picioare si in fata...AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Mie imi merge bine laureatul, se mai opreste dar din vina mea, ca nu accelerez suficient, ce e noua noua, are aproape 1 saptamana, si are doar 30 km. Mai ascult muzica la ea, si atat, nici nu o pornesc. Imi iau maine lavete sa o purec de praf. si sa-i curat covorasele.
Comment
-
@BOSS03: o sa isi schimbe regimul cu timpul, iti spun din experienta (daca pot, poate confirma si specialistii) Eu am simtit praguri clare la 100 km primul si ultimul pe la 3000 sau 4000 km, dupa care trage cu totul altfel decat la inceput. In prima suta de km era impiedicata rau acuma trage de rupe, e greu s-o faci sa se opreasca.
Comment
-
Am bagat benzina de 98 aproape 4.4 ron fata de 95 3.85, iar daca merg cam cu 100-110 am avut media sub 7, daca merg cu 70-80 creste la 7.5. Cam zgomotoasa si m-a fascinat initial pentru linistea din ea, poate e de la cauciucurile kormoran si vant.
Rodajul, se face la drum intins si turatii intre 2000 si 3000, fara forjare motor. Mers lejer nu?
Comment
-
Eu zic, ca e perfect normal. Am si eu Laureate F2 benzina, acelasi lucru l-am observat si eu la inceput. Eu am masina de 3 luni, si in primii 1500 - 2000 de km asa imi facea si mie. Daca zici ca ai doar 200 km, o sa mai simti asta pana o sa faci mai multi km, si motorul o sa isi intre in parametrii normali de functionare - acum la mine nu mai sunt aceste vibratii. Zic sa stai linistitLast edited by nenea` sil; 28 June 2009, 13:01.
Comment
Comment