Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by emy_79 View Post
    din nou probleme cu acest logan ph2 ... a facut 1 an si ceva si deja gata se prelinge ulei pe la motor.. m-am dus cu ea in service fiind in garantie .. m-au tinut vreo 7 ore pe acolo .. mecanicul s-ia facut treaba binisor ..a demontat el stie ce piese de caroserie si motor pe acolo asta cam in juma de ora apoi a urmat o sedinta foto. cu poze trimise la cei de la dacia pitesti.. pe la 9:00 dimineata apoi pauza ... si iar pauza pana a trebuit sa dea acceptul cei de la pitesti sa imi schimbe piesele pe la ora 12:30 .. a inceput iar munca repet mecanicul sa apucat iar de treaba a schimbat garnitura de la baie. pinion, curea distributie si semering si hop masina este gata pe la 14:30 ... sper sa nu mai ajung iar pe la service k m-am saturat de 3 ori intr-un an cu masina noua luata in iulie 2008
    Eu cu Logan-ul meu Ph1 am patit mai rau ca tine.Am fost de vreo 3 ori la ei pana sa imi remedieze problema.Asa ca ata ete..

    Comment


    • eu o am din octombrie 2008....si nu am nici o problema.....doar cativa greieri.......da ulei pe la motor pe acolo...da nici in service nu o duc....
      cand moare sa moara de tot !!
      Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

      Comment


      • Eee,nu merge chiar asa.Scurgerile astea de ulei pot termina motorul daca sunt de mare intensitate,iar decat sa tot fi cu ochii sub capota mai bine dai o fuga si ti-o rezolva pe garantie.

        Comment


        • garantie....asa ca.....
          Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

          Comment


          • problema cu greierii ma obseda si pe mine ..nu ca as avea-o dar tot aud pe forum "sunet de greierii la motor" si chiar am intrebat un mecanic de la service de aceasta problema ....raspunsul acestuia fiind : este vorba despre arcurile acelea mici de pe discul de ambreiaj care cu timpul se slabesc si deaia se aude suntetul motorului precum un "greiere" si ca senzatia asta este la toti loganistii mai devreme sau mai tarziu ...

            Comment


            • hmm...greieri la motor nu am...merge super frumos in turatie si la relanti...DOAR ca ambreajul se aude cam tare cand nu este apasat...cand apas ambreajul debea aud motorul.

              problemele care sunt la mine: pedala de ambreaj si frana; troseneste si scartie de la m au disperat ..si cand trag frana de mana fara buton se aude un scartait pe la jumatatea masinii....scart, scart, scart..
              in usa de la sofer imi zdrangane ceva in ea..gen tabla pe tabla

              in habitaclu nu am nici un greieras, doar parasolarul stanga zdrangane putin si maruntul in torepdou

              intrebare: vrs pe benzina nu are filtru de benzina !!??

              masina este de firma, si chiar nu tin deloc la ea...ii dau de i sare capacele(am patit) ...o ''testez'' ca ptr viitor sa stiu daca cumpar logan sau nu.

              motorasul asta de 1.4 este fenomenal: am incarcat masina pana la refuz..chiar si pe bord aveam produse ))...chit ca prind 60 in 5 minute, masina se intinde la drum foarte bine...merge lejer cu 100 poate chiar si cu mai mult.

              Comment


              • Are filtru in interiorul pompei de benzina.

                Comment


                • cu servisurile este mare bataie de cap azi am fost la electrician la 3 zile de stat masina fara sa pun alarma descarca bateria am crezut initial ca sa dus bateria am pus una noua acelas lucru si zic hai la electrician ca aste in garantie concluzia meseriasilor
                  1 are alarma si descarca bateria anuleza alarma de proba alarma este maat 7500 bine inteles ca nu avea treaba alarma
                  2 nu are radioul original scoate radioul tot de proba radioul actual alpine x200 nu avea nimic
                  3 ati lasat un consumator peste noapte
                  4 au crezut ca este alternatorul au scos toate firele si au constatat ca nu este alternatorul spre bucuria electricianului [si a mea dupa ce am aflat cum se da jos alternatorul la motorul de 1,6 16v la care se scoate bara fata pompa de servo directie si alte bazaconii] sa nu munceasca prea mult
                  pana la urma nu a gasit nimic concret dar mau pus sa scot siguranta de la uch si daca nu mai descarca bateria acolo este buba daca o descarca mai cauta poate gasesc problema si asa am pierdut cam 4 ore si nu am aflat nimic

                  Comment


                  • Probleme nu sunt , decat mici defecte uzuale cam la orice masina . Greierasi si cam atat momentan la mine . Aproape 20 mii . Tre` s-o duc la revizie
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Apropo de probleme eu am una la portbagaj la balamaua aia de fier din partea de jos a portbagajului se misca si nu se mai inchide portbagajul provizoriu am fixato acolo cu ceva..
                      Poza informativa

                      Comment


                      • Treapta a 5 e destul de scurt. Adica motorul 3200 rot/min la 110 km/h.
                        Pe autostrada cu 130 km/h aproape 4000 rot/min.

                        Comment


                        • si la mine este o problema care nu-mi da pace, cand merg pe piatra cubica si mai ales in curbe se aude un troncanit destul de tare din fata...nu imi pot da seama ce e. O sa incerc sa filmez , sper sa se auda si pe film, poate stie cineva despre ce e vorba.
                          Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

                          Comment


                          • Originally posted by A.L.E.X View Post
                            Apropo de probleme eu am una la portbagaj la balamaua aia de fier din partea de jos a portbagajului se misca si nu se mai inchide portbagajul provizoriu am fixato acolo cu ceva..
                            Poza informativa
                            daca te referi la aia in care se agata portbagajul ca sa se inchida...e normal sa se miste.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Cum adica e normal? se misca cand il deschid si nu se mai inchide portbagajul daca nu o mut cu mana inapoi!!! Poate o fi alt sistem la ph2!!

                              Comment


                              • vorbim de tamburusul ala mic exact din mijlocul partii de jos a portbagajului nu?
                                Si la mine se misca..dar se inchide mereu perfect portbagajul.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google