Am si eu o intrebare pentru posesorii de Ph2.La voi nu troncane toate plasticile pe ea la un drum mai cu gropi?Eu sunt posesor de Ph1 am aproape 26 de mii de km,dar deja troncane de numa.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Si mie-mi joaca agatatoare aia..dar se inchide portbagajul perfect indiferent in ce pozitie se afla.
@Red_Alin eu am 60 000 dar nu suna nimic.Am avut o problema cu usile pe la vreo 10 000km dar am pus putina vaselina si nu mai suna nimic.Ce plastice iti suna prin ea?Bordul?Cumpar volan de Duster
Comment
-
Originally posted by soboBN View PostSi mie-mi joaca agatatoare aia..dar se inchide portbagajul perfect indiferent in ce pozitie se afla.
@Red_Alin eu am 60 000 dar nu suna nimic.Am avut o problema cu usile pe la vreo 10 000km dar am pus putina vaselina si nu mai suna nimic.Ce plastice iti suna prin ea?Bordul?
Comment
-
eu merg maine dimineata la service sa vad ce rezolv cu troncanitu'( am incercat sa filmez dar nu se aude troncanitul) . Voi stiti de la ce ar putea fi? este un troncanit de zici ca se rup rotile din fata...apare cand merg pe piatra cubica si cand virez dreapta sau stanga. ce ar putea sa fie...oricum ceva bun nu este sigur.Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.
Comment
-
Bre eu incerc sa aflu din thread-ul asta ce probleme mai apar la PH2-uri, nu ce minune face remap-ul din 1.4 sau ce zgomot scot coarnele de cerb lipite de capota. Eu am PH2 de 1 an si 2 luni, 8000 km si nu am avut probleme decat cu softul (primele modele) si atat!
@soboBN: "agatatoarea" de la portbagaj "joaca" la absolut toate modelele.
Comment
-
Originally posted by Simon View Posteu merg maine dimineata la service sa vad ce rezolv cu troncanitu'( am incercat sa filmez dar nu se aude troncanitul) . Voi stiti de la ce ar putea fi? este un troncanit de zici ca se rup rotile din fata...apare cand merg pe piatra cubica si cand virez dreapta sau stanga. ce ar putea sa fie...oricum ceva bun nu este sigur.
Comment
-
mi-au facut programare pentru marti dimineata la 08:00 , sa faca un control mai amanuntit. Apoi sa completeze nu stiu ce fisa si sa o trimita la uzina (sau nu am inteles eu bine) ca cei de acolo sa-si dea acordul si sa schimbe piesa/piesele cu problema.Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.
Comment
-
Astazi am reusit sa prin pe Autostrada 170 km/h si turatia era la 4900 rot/min..Am facut si fotografie dar nu stiu cum trebuie atasat.
@tzeegunoo "trebuie schimbata caseta de directie(o problema intalnita de ei la ph2) chiar daca, dupa spusele lor, dupa un anumit timp va troncani si ceaseta noua."
ASTA NU ESTE O EXPLICATIE LA UN AUTOTURISM NOU!!! CASETA DE DIRECTIE AS FACE DIN EL CARE A ZIS ASTA.:-)
Comment
-
Pt colegul de mai sus care intreba ce se poate face cu acel luft dintre bara fata si aripa, eu am rezolvat-o in service. Bara are niste "tamburuce" de ghidaj in ambele colturi. Se taie alea (se largeste putin cu un "cutit" si gaura de prindere a surubului) si apoi se trage un pic de bara pana dispare luftul; apoi se prinde surubul si gata. Recomand totusi sa faci operatiunea in service la un ciubuc.Last edited by Cezar; 14 September 2009, 10:20.sigpic
Comment
Comment