pai mapa nu-i tot soft?
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Am avut o mica problema, ca sa-i zic asa, care pe mine sincer ma cam zgaria pe creier. De fiecare data cand treceam peste limitatoarele alea de viteza - dungile alea de marcaj ingrosate - sau pe drum cu griblura, sau pe drum cu tot felu de gropi, gropicele, drumuri din placi, se auzea ca si cum as fi avut vreo 2 chei de buzunar pe undeva pe sub bord, in zona volanului(pe sub ceasuri), care se loveau una de alta. M-a disperat zgomotu ala. Bineinteles, masina fiind in garantie am fost cu ea la reprezentanta, si pana nu au dat jos plansa de bord nu i-au dat de cap. Era un element metalic de la coloana de directie care intra in rezonanta si vibra, lovindu-se de alta componenta metalica, nefiind bine strans. Stresant era ca facea asa in 75 % din cazuri. Orucum, problema rezolvata
Comment
-
Nu am mai ajuns la garantie, am mai dat ture dupa ce am golit ce aveam prin masina, am luat gropi si nici un zgomot, asa ca nu avea rost sa umble fara sa aiba masina nimic. Am sunat totusi sa-i anunt ca nu mai vin la ei. Deci verificati intai sa nu aveti alte materiale ce pot produce zgomote suspecte.
Comment
-
Originally posted by catalinux View PostNu mi-a dat jos bara, doar colturile barii, practic a desfacut surubul de prindere din coltul barii. Operatiunea m-a costat aprox 10 lei, la ciubuc. Poze imi este lene sa pun (defapt sa le fac), dar ma poti crede pe cuvant (nu am de ce sa manac rahat). Eu aveam lufturi maricele pe ambele parti si toata lumea ma intreba daca am lovit bara. Pe partea dreapta nu mai am deloc, iar pe stanga ar mai fi cam 2mm dar eu am vrut sa ramana asa pt ca daca trageam mai mult, sa nu se mai vada deloc, buza barii venea spre interior cam cu 2-3 mm fata de buza aripii; astfel am preferat luftul de 2-3 mm.
Comment
-
Eu am un zgomot la usa dreapta fata. A fost la inceput mai mic dar se accentueaza. Am fost la reprezentanta, am vorbit cu baietii si consider sa remediez la revizie. Nu are rost sa umblu acum la usa, cred ca e o tija slabita ce atinge. Mai am 7 luni pana la revizie, iar eu nu o prea folosesc. Daca este vreme buna prefer sa merg pe jos. La drumetii, distante lungi merita folosita, nu sa stau in masina 15 minute iar pe jos fac 20 minute, si mai caut loc de parcare 10 minute. Scuze cred ca bat campii
Comment
-
2 nedumeriri
1.am un laureate luat in 06.10.2009 ,2500 km cind porneste uneori parca se rupe asa-i de zgomotos fata de fostul ambiance 02.05.2006-60000 km ?
2.consumul pe cb nu scade sub 7% si merg cam 90 % extra urban ,moderat 80-100 km/h 2 adulti+2 copii mici sa aspept dupa 3000-4000 km,ambiance pe meniu secret in aceliasi conditii lua 6 l/100
Comment
-
Este inca in rodaj la 2500km....ai rabdare.... a mea la 2500 lua si 12% in oras si 8, poate chair peste 8% iar acum sa lasat foarte bine la cei 11.000km pe care ii am. 8.5-9 in oras si 6-6,5 in extraurban. Masina iti merge bine....mai stai 1000km macar cu turatia intre 2500-3000 ca sa faci un rodaj bun. Succes! Masina se lasa cu adevarat dupa primul schimb de ulei, adica dupa prima revizie.Intalniri Logan Club Constanta:
In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
Ptr detalii : 0723.955.045
Comment
-
nu imi pot da seama ce sunete poti avea dar la ce turatii iti porneste? poate acolo sa fie problema sau daca nu mai verifica 1 2 3 masini la fel si fa o diferenta.... daca ti e apre ceva ciudat la service pentru a fi mai sigur...masina are 2500km e pacat sa nu iei din pripa orice ar fi, sunt banii tai si avantajul tau de a avea garantie. Succes. P.S si mie dimineata imi urca undeva la 1600 ture acum cand e mai rece ... si face un pic de zgomot cam 5 secunde pana se stabilizeaza... dar e ceva normal dupa aceea se aude lin.Intalniri Logan Club Constanta:
In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
Ptr detalii : 0723.955.045
Comment
-
Am un logan 1,6 16V de 1 an si 2 luni si 9.000 km iar de vreo 2 saptamani m-am uitat mai atent pe la motor si am observat ca este ulei in zona primei bujii si a celei de-a doua din partea dreapta, apoi m-am uitat mai bine si cu o lanterna sub chestiile alea din plastic care pornesc de la bujii iar acolo este un locas care se formeaza din imbinarile blocului motor cu partea superioara iar acela era aproape plin de ulei, daca aveti si altii logan 1,6 16V uitati-va putin in zona aceea a bujiilor si pe langa suruburile care strang partea superioara de blocul motor si spuneti-mi daca e uscata. Eu am sters uleiul din zona aia sa vad daca se mai strange si ieri am fost la service cu ea dar cei de acolo mi-au zis sa las sa se stranga ulei pana se umple iar locul acela pt ca numa asa pot sa incerce sa remedieze problema deoarece trebuie facute poze cu defectiunea si trimise la pitesti.
Comment
-
Comment