Ulei ti-au pus cit trebuie. Unele loturi de motoare au probleme cu un pinion de la distributie in sensul ca este dintr-un material prost si trece uleiul prin el; curios este faptul ca la toti problema apare dupa ce au schimbat uleiul. Oricum ti-l schimba pe garantie deci nu-ti fa griji in acesta prvinta. Pentru mai multe detalii citeste link-ul care ti l-am dat mai sus. O seara buna.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
N-ai de unde sa sti cat ulei i-au pus. La cate cazuri cunosc de ulei pus peste nivelul Max...de-as avea cate 10 euro pt fiecare......prea coincide pata de ulei aparuta cu revizia.
Deci verifica mai intai nivelul pe joja, macar elimini o posibilitate...daca e peste Max, scoate surplusul cu un furtun de perfuzie si o seringa mai mare pe la joja.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
am si eu o problema, tot la ph2(masina de firma) am vrut sa ies si eu la o zonica, m-am suit in masina, am pus contactu, am pornit, am aprins luminile si surpriza, pe consola centrala la aeroterma nu se aprind decat lumninile de la cald-rece si cele de reglat puterea(1,2,3,4). Luminile de la butonul pt. reglat modul de aerare nu se aprind, i-am dat o palma mica in lateral si s-au aprins, am plecat si am vrut sa dau drumu la caldura pe nivelul 2 si iar s-au stins?? ce are? vreun contact imperfect??? cum se desface blocul de la aeroterma la logan faza 2? (este modelul de echipare preference nu are AC) va rog ajutati-ma ca in service aici la tulcea nu ma mai duc nu-mi mai trebuie. (motive personale)Last edited by Bambucea; 21 November 2009, 23:00.
Comment
-
Lamuriti-ma si pe mine,va rog.
Trebuie sa merg cu masina la revizie.De 1 an de cand am masina nu m-am uitat pe brosurile masinii.Astazi am constatat ca nu mai scrie nimic despre ce ulei sa pui la motor si nici operatiunile care se fac la revizii.Am 3 brosuri:
-Notita de utilizare
-Carnet de garantie
-Sisteme audio
Poate n-am cautat eu indeajuns.La celalalt Logan care l-am avut stiu ca aveam asa ceva.Nu mai tin minte dar parca mai era o brosura cu "Intretinerea masinii" sau ceva de genul asta.
Multumesc.Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
eu am fost cu Carnetul de Garantie, certificatul de inmatriculare,i-am lasat cheile si am plecat.(si i-am mai aratat vreo 2 chestii care nu mi s-au parut normale)
M-am intors la vreo 2 ore si pe mi-au zis ce i-au facut (schimb ulei(dacia oil), filtru aer, filtru ulei...au mai verificat frane,antigel..oricum ti le scrie pe toate intr-un certificat de control...si cam gata... am platit 330 lei
Comment
-
M-am uitat si in zona distributiei dar pe acolo nu se vad scurgeri de ulei pe la pinionul respectiv, la mine dupa cum am zis curge cred ca pe la niste suruburi din partea dreapta atasez si o imagine. Am verificat si bidonul de ulei care mi la dat inapoi dupa efectuarea schimbului si am constat ca a pus cu 150-200 ml mai mult decat e normal si anume in loc de 4,3 litri a pus ~4,5 deci posibil ca din cauza asta sa arunce afara uleiul pe langa suruburile alea, iar la joja este putin peste nivelul maxim.Attached Files
Comment
-
da, la pozele alea e o problema de garnituri, nu de surplus de ulei. uleiul in surplus, in limite "decente" (gen 0.2-0.4l) nu se scuipa pe unde se apuca, doar creste presiunea in carter si in timp ori se arde ori se scoate pe evacuare. nu da pe la suruburi, decat daca sunt hibe la garnituri.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment