Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai...pana acum nu a facut asa , din cauza asta consider un defect acest zgomot.

    Comment


    • poate s-a miscat putin ciocul acela care agata la volan si de aia, sau nu ai bagat de seama pana acuma
      Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

      Comment


      • Originally posted by tzeegunoo View Post
        Mai adaug una in colectia , deja bogata, de defectiuni : cand semnalizez si virez in directia semnalizarii ,se aude un "clanc" la fiecare trecere a volanului prin dreptul mecanismului de declansare a semnalizarii.
        - PH2 din dotare nu are aceasta problema.
        - la Preference-ul din 2007 am schimbat maneta de la semnalizare cu una care are comanda pentru proiectoare. din clipa aceea la orice viraj se auzea acel "clanc", care a disparut dupa ce am scurtat piesa responsabila cu aducerea manetei la pozitia 0 a semnalizarii.(era cu aprox 1mm mai lunga la noua maneta)
        Eu beau sigpic

        Comment


        • O intrebare pentru cei cu logan ph2 : Sub moketa la pedalier voi aveti polistiren ? (ceva mai bun nu cred ca puteau sa puna)
          Skypeeâ„¢

          Comment


          • nu numai Ph2 are, chiar si cealalta faza are.
            sigpic

            Comment


            • Acum realizez ca am facut prostia vietii mele cand am putut sa dau o geanta de bani (9000e) pe asa penibilitate de masina.
              Last edited by skypee; 19 May 2010, 16:11.
              Skypeeâ„¢

              Comment


              • Si pt atata lucru iti pui cenusa in cap?
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • Sunt si altele : chederul de la usa din fata unde e imbinat s-a distantat cu vreo 1,5 cm , culoarea de pe manerele de la fetele de usi a inceput sa se ia , jantele au ruginit (erau ruginite din fabrica) , geamul de la bord are sute de zgarieturi si cat m-am chinuit sa nu se faca asa pentru ca stiam dinainte sa cumpar masina ca se va matui , capota de la portbagaj trebuie trantita mai rau ca la o dacie 1310 ca sa se inchida. Dupa 9 luni de folosinta a inceput sa zdrongane mai toate si nici macar nu am facut 10k km. Daca ma urc intr-un golf 3 din 94 parca spui ca meg cu ultima limuzina aparuta in comparatie cu loganul.
                  Last edited by skypee; 19 May 2010, 19:14.
                  Skypeeâ„¢

                  Comment


                  • totul tine de noroc!

                    la dacia inca se merge pe ideea de a avea noroc....spun lucrul asta pentru ca sunt posesor de logan luat pe data de 23 06 2009 am avut cateva probleme cu ea,(s a fisurat parbrizul fara a suveri vreun soc,impct,,,stand pe loc iarna apare apa sub roata de rezerva zgomote ciudate la franare care s au rezolvat cu o vizita la service si multa bataie de cap...)in fine ma consider totusi norocos fata de un prieten care are sandero cu 2 luni mai batrana ca a mea care a a avut urmatoarele pb:pinionul treptei a 5 a era pt de diesel,masina avand motorizare pe benzina,un zgomot foarte pronuntat pe relanti ca o bataie,capota nu se inchide decat dupa ce o trantesti de 2 3x puternic si cea mai cea,,,masina nu trage deloc si nu urca peste 140 suspectam pompa de benzina deoarece consuma si suspect de putin...nenumarate vizite la dacia ,soldate cu acelasi raspuns "vi se pare dumneavoastra.masina merge foarte bine"....asa ca...

                    Comment


                    • Am achizitionat de doua saptamani un Logan PH 2 varianta kiss Fm si am observat ca din cand in cand imi clipeste martorul de poluare de 3-5 ori dupa care se opreste. Poate sa fie vre-o problema la sonda lamda?
                      Inainte am avut un logan din 2004 varianta ambiance si nu am avut nici o problema cu el inafara de consumabile schimbate.

                      Comment


                      • probleme la ph2

                        sunt din galati am un 16 16V din 2008 septembrie sa va zic eu probleme : consum f mare in primii 5k km (13% in oras) joc la scaunul soferului ( la saniile pe care culiseaza,cand puneam frana ma duceam in fata)scartaitul bordului ,zgomote prin stalpi , scartaie geamul de la sofer canr e ridicat la maxim,plus cea mai mare problema ca mi au aparut niste pete pe plafoniera in partea stanga a masinii in interior din fata pana in spate . am fost la 2 unitati service in galati si mi au sugerat sa sterg eu petele . una din unitati mi a facut chiar si poze a trimis la pitesti ,zic ei, si raspuns :FOLOSIRE INCORECTA A RECIRCULARII AERULUI . am sunat la vocea clientului si acelasi raspuns. una peste alta sunt multumit de masina dar imi pare rau ca am dat atatia bani pe ea (9400 euro) urmatoarea masina sigur nu o sa mai fie dacia cat despre profesionalismul celor de la service .................................................. ..........................

                        Comment


                        • Am descoperit si eu o problema , chederul de la usa din spate dreapta , in zona spatarului nu se prinde bine , si intra curent pe acolo ) si praf . Aeroterma tzacane , ma gandesc sa nu fi intrat o mizerie ceva dar slabe sanse....

                          Comment


                          • la aeroterma ti-a intrat o mizerie asa am patit si eu,trebuie sa o dai la maxim si sa o ti vreun minut si se curata

                            Comment


                            • Am tinut-o o ora si tot tzac tzac face ... o sa le zic la revizie ....

                              Comment


                              • @Nimeni daca rezolvi ceva cu aeroterma te rog sa scrii aici, si eu am sa le zic, poate i-mi monteaza filtru de polen moca ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google