eu nu stiu cum s-a tocit la voi ,eu am 36k si volanu e la fel ca in prima zi
Probleme Ph2
Collapse
X
-
depinde si cum il folosesti , ca daca te dai cu vreo crema pe maini sau folosesti vre-un silicon nepotrivit materialului respectiv, sau ai degetele pline de inele....difera de la un utilizator la altulPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Draga "MIKELANGELO", cum sa nu planga omul cand dai 10 mii de euro pe un Logan sedan Laureate cu taxe cu tot si la primii 100 km ai 5 probleme. Volan stramb la dreapta sta, masina trage pe stanga, bord pe partea pasager indoit, defect turnat plasticu, reglat unghiul de directie, si merge prost motorul 1.6 16V adica la cald iti tine turat la 2500 rot. Aproape ca am facut accident. La service de 4 ori am fost insa problema cu motorul nu s-a rezolvat. Am apelat la Renault Budapesta si afara mi-au rezolvat. Au schimbat doua o-ringuri la carcasa de admisie care erau imbarinite. S-a verificat cu spray lichid de frana de deasupra motorului si motorul se ineaca din cauza ca trage aer fals, testerul nu a aratat nici un simptom de erroare. Si acum te intreb cum dracu oring imbatrinit cand masina a iesit din fabrica pe 26 iunie 2010. Raspuns, in tara se vinde orice, la-s ca-i bun pt.romanul.
Comment
-
Intamplarea face sa ma intrebi pe mine, poate nu ai citit tot ce scrie pe threadul asta inca de la inceput.
Daca din prima suta iti face asa, scuzama ca iti spun, dare ce fel de om esti tu de accepti asa ceva? le puneai masina in brate si le spuneai sa ti-o schimbe, deaceea te numesti CLIENT. Pt ca tu ai aia 10.000 E pe care ai dreptul sa ti i iei inapoi daca nu esti multumit de produs. Inainte sa iti predea masina ti se propune un drivetest obligatoriu si ti se da o lista cu tot ce trebuie sa aibe masina in ea si dotari aditionale ... pe care TU trebuie sa le verifici. (nu ma refer la piese interne, cazul tau). Cum poti sa ratezi un volan stramb sau ca trage masina in stanga sau dreapta!!!??? Esti cumva incepator? Ca fapt divers, sti ca drumurile noastea nu sunt asfaltate drept? au inclinatie spre dreapta? Mai mult de 80% din ele chiar... ajuta si treaba asta in diverse feluri de la dranaj apa de ploaie la evitarea coliziunilor frontale in caz ca adoarme vrunu la volan ...
Daca pe tine chiar te-a deranjat referirea mea la masinile sh aduse de prin alte tari, tin sa te anunt ca in fiecare zi imi este confirmata supozitia, am ceva vecini colorati care asta fac. Sa iti spun de cate ori a trebuit sa imping la rable din fata portii ca nu puteau sa le mai porneasca ??? Sa vezi cum se uita la loganu meu ca in fiecare zi o ia la prima cheie si mai e si "silentios" fata de importurile lor.
Eu cu loganul meu (de 7600 E) am avut o singura problema, un defect de fabricatie la bidonul de lichid de parbriz, avea o gaurica si tinea jumatate din cantitate. Am fost la service, le am spus problema, si s-a rezolvat.Last edited by Mikelangelo; 13 October 2010, 19:56.Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.
Comment
-
Hmmmm. deci da...mi s-a adeverit prevestirea mea ca primele loganuri din prima serie o sa fie cele mai bine fabricate fiindca atunci vroiau sa intre pe piata ..etc. Eu am avut logan pana in mai anul acesta chiar din prima serie 2004 sept. un 1.6mpi Laureate . Cand mi-au predat am fost anuntat ca sunt cel de al treilea proprietar de Logan din Cluj ....Eu personal legat de partea tehnica am fost supermultumit. Am vandut masina unui prieten la 71,000 fara nici o problema tehnica, fara nici o zdranganeala la directie etc( probleme pe care am citit mai inainte aici) Partea antirugina a fost mai proasta dar s-a rezolvat aia. Eu si in momentul de fata zic la toata lumea ce masina buna am avut , la care nu am avut absolut nici o problema insa se pare ca au trecut zilele respective....cum am prevestit incep sa puna calitate tot mai proasta in masini cu marirea productiei si piese tot mai slabe calitativ + marirea pretul insa scoaterea unor piese care nu degeaba au fost puse pe vechiul model. ex. bara antiruliu - eu am avut si nici nu am avut zgomote suspecte, noile modele deja nu mai au si au zgomote suspecte...etc. La vechhile Dacii 1300 la inceput tot asa era, primele serii nu aveau nici pe dracu ...iar cele din urma deja le stim ca mai toti dintre noi am avut de a face cu minunatiile tehnice numite Dacia 1310 etc. Insa din pacate aceasta tendinta incepe sa apare si la firme mult mai mari...VW, Ford etc....Momentan am Skoda Octavia noua inca nu am probleme dar sa stiti ca sunt si acolo probleme(in general) .....si nu sunt sigur ca in 70,000 km nu o sa am probleme....voi trai si voi vedea , asta e, nimic nu mai e cum a fost.Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie
Comment
-
Si eu am ph2-dci din Decembrie 2008 abia ce aparusera... Vreau sa zic ca nu am nici cea mai mica problema, am peste 62km si nu l-am menajat deloc... m-am speriat ce am citit aici - probleme multe... Chiar-ca primele aparute au fost mai bine facute...
Comment
-
Nu stiu cum gasesc unii masini numai cu belele. Fara sa ridic in slavi Dacia, va spun ca am un MCV din 2008, care n-a avut decat beleaua cu pinionul de distributie (belea rezolvata in 3 ore pe garantie), si un Sandero mai tanar cu 6 luni, dar cu 45000 km la bord, la care am schimbat de doua ori uleiul si o data placutele de frana (nu m-ar fi tinut pana la revizia de 60000). Am avut si masini SH (VW, Mitsubishi), dar, datorita vechimii.... m-au costat destul de mult, chiar daca au fost mai ieftine.
Comment
-
Baieti am si eu o problema daca ii pot zice asa , sau e din cliclul asa face toate , am ventilatorul pe 0 si aeroterma pe full rosu , se simte cum baga caldura in masina , daca o dau pe full albastru ( rece ) se simte cum baga rece , e ok asa ?
Comment
Comment