vezi la gestiunea atasamentelor, cand postezi. ar trebui sa mearga sa faci upload. nu trebuie date moderatorilor.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Revin si eu cu o problema .
A inceput masina sa "danseze" sa zic asa cand merg cu ea , parca pluteste uneori .Am fost cu ea la un stand itp si mi s-a spus ca este mai inalta masina ca un logan normal .
Mi s-a spus ca ar fi ceva la "cursa lunga" a amortizoarelor .....
Ceva sfaturi?
Comment
-
geo_ultras ar fi ceva , chestia e ca masina face asa din momentul din care pleci de pe loc , are 50.000km , ciudat totusi dar ma rog .
Astept sa ma duc cu ea sa schimb uleiul din cutia de viteze si atunci le zic si de problema asta , + volanul care s-a cojit si plafonul care parca e plin de pete de mucegai(are niste pete verzi/negre peste tot , am vazut pe ********* ca se discuta pe tema asta)....
Comment
-
Acele pete de pe plafon, despre care se vorbeste si pe care le-am vazut la o intalnire la masina unui loganist galatean, si-au facut aparitia, parca mai accentuat in ultimile 3 zile, si la masina mea.
Probabil va face obiectul unei interventii pe garantie.Last edited by IancuMIC; 7 April 2012, 20:49.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Nimeni View PostRevin si eu cu o problema .
A inceput masina sa "danseze" sa zic asa cand merg cu ea , parca pluteste uneori .Am fost cu ea la un stand itp si mi s-a spus ca este mai inalta masina ca un logan normal .
Mi s-a spus ca ar fi ceva la "cursa lunga" a amortizoarelor .....
Ceva sfaturi?
Comment
-
Poate sa fie o problema urcatul rampei cu frana de mana? Adica pui frana de mana, accelerezi pana la 1500 de ture dupa care eliberezi frana de mana.Un vecin imi spune ca este foarte periculos pentru saboti si tamburi(uzura mare). Am un damb la intrarea in curte la care sunt nevoit sa folosesc frana de mana deoarece mai am in fata masini parcate foarte apropiate de acel damb.Trebuie sa ma apropii foarte mult de ele(cativa cm) si sunt cu spatele pe rampa.Orice greseala de picior e "fatala".
Comment
-
Mai bine zis urcatul pe rampa ajutat de frana de mana, nu cu frana de mana; doar nu urci cu ea trasa.
E o practica asta, cine stie sa o foloseasca corect, nu dauneaza; cand faceam eu scoala de soferi, asa se facea plecarea din rampa.
Daca nu stapanesti plecarea cu frana de servici(ridicarea piciorului de pe ambreiaj pana in punctul in care in care "tine" dupa care trecerea imediata de pe frana pe acceleratie ), e bine asa cu frana de mana.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dacă e pantă mare nu prea merge altfel decât cu frâna de mână dacă nu o poţi lua deloc deloc la vale, mai ales cu benzină, mai ales cu 1.2. Cu diesel mai merge. Eu nu cred că este foarte periculos pt saboţi şi tamburi. Chiar nu cred. Pt asta sunt făcuţi, să reziste la forţe mari să ţină maşina în pantă. Şi nu prea am auzit pe nimeni să aibă probleme mari cu saboţii şi tamburii înafară de uzura normală.
Comment
-
ca sa nu mai aveti pete sau puncte negre pe plafon tineti bordul in permanenta curat (adica mai stergeti si voi praful), nu fumati in masina si incercati sa mergeti mereu cu geamurile inchise (dati drumul la aerul conditionat) si schimbati filtrul de habitacul la fiecare 6 luni sau 8000km
Comment
Comment