Corect ! Dilutia este strict legata de capacitatea anitgelului de a prelua caldura !Niciodata antigelul nu va ataca cauciucul !
Probleme Ph2
Collapse
X
-
S-a mers la garantie , s-a schimbat sina dreapta scaun si cam atat . Antigelul l-au verificat si nu mai pierde , ramane de vazut cand schimb distributia de la ce este . Nu au mai gasit antigel pe scut , dar a uitat tata sa le zica ca am spalat motorul cu 1-2 zile inainte (cu jetul) ....
Bataie dreapta fata nu are nimic masina , nici la planetare , nici la bascule , si totusi se simte o bataie (sunt eu cu capul) , in iarna urmeaza arcuri+amortizoare noi si mai vedem daca se mai prezinta bataia.
De retinut faptul ca tapiteria nu mai intra pe garantie (ruptura sezut ) , dupa cei 3 ani . Eu am 3ani + 1 si au zis ca dupa 3 ani nu mai intra pe garantie....
Comment
-
Revin cu o urmatoare problema sa zic . Bujiile le-am verificat , sunt toate bune (cu lampa de control si + de la baterie ) , dar masina uneori dimineata porneste greu , invart de cheie sa dau la automat si o ia sa zic a 5-a sau a 6-ea oara . Alteori o ia la "sfert" .
Sa fie injectoarele sau pompa de motorina ? Pe calculator la service masina nu arata nici o eroare , nimic . O sa le cer sa imi faca testul cu eprubeta la injectoare , cine stie...
Cand o ia greu vine si un miros mai ciudat pe teava de esapament , parca ar fi motorina nearsa sa zic
Comment
-
Aceasi veste o am si eu de la service cu tapiteria si interiorul, volan. eu am apelat la service ca tavanul e plin cu mucegai sau pete, iar scaun sofer material la inceput de ruptura. Tot asa cu garantia dupa 3 ani nu mai intra in garantie desi din fabrica mi sa oferit 4 ani garantie. am dat jos tavanul am spalat cu apa si clor, a iesit impecabil, plus ca am mai izolat tavanul. am observat insa ca pe la antena posibil infiltra apa. Am dat jos antena de tot si am dat cu silicon. Mi sa confirmat la service ca la mai multe au aparut pete pe tavan dar nu le-a schimbat, posibil sa fi dat cu ceva ceara din fabrica.
Comment
-
Am o intrebare legata de contact/cheie contact la PH2: a avut cineva probleme cu modul in care se invarte cheia in contact, adica cu agatari si sincope in manevrare?
La mine, dupa ce bag cheia in contact si incerc sa invart cheia pe pozitia I si apoi II trebuie sa o "gadil" ca se simte ca si cum ar "agata"...nu merge deloc cursiv. In momentul demaror nu am probleme dar pana acolo...merge naspa.
Stiu ca prin 2010 s-a schimbat tipul de contact pus pe Logan, e un pic diferita si cheia, dintii sunt altfel. Pe cheia mea scrie ceva gen "HUFF" parca...
As vrea sa stiu cine mai are astfel de contact si daca are problemele evidentiate de mine aici. Daca s-a mai discutat va rog sa imi indicati cam pe unde, eu am cautat ceva dar nu am gasit nimic despre.
Multumesc.
Comment
-
Exact la fel se comporta si contactul meu...Ma gandesc ca va veni ziua in care ori nu se va mai invarti, ori voi rupe cheia in el. Pe lamela cheiei este scris acel "HUFF" . Cu cheia introdusa, are un joc destul de pronuntat 'axul' contactului si de multe ori pentru a trece de pozitia "Accesorii" trebuie miscata usor cheia inainte-inapoi, fata-spate si fortata putin... Cred ca 'asa fac toate'.
O 'problema' asemanatoare am cu butucul usii stanga... Daca vreau sa descui usa cu cheia trebuie sa fortez calumea rasucirea cheii. Nu ii dau prea mare importanta deoarece cred ca este prima sau a 2-a oara cand descui usa manual.
Tapiseria scaunului soferului am inlocuit-o pe garantie la inceputul anului deoarece 'imitatia aceea de piele' prezenta crapaturi.
O alta 'problema' pe care o am este ca ocazional difuzorul dreapta-fata nu functioneaza... Evident, se intampla dupa ce spal masina sau ploua, dar totusi, toate difuzoarele iau la fel de multa apa si doar acela face figuri. Nu am de gand sa apelez la garantie pentru atat.
Masina este un Sandero din noiembrie 2010 cu ~20000km la bord.
Comment
-
Subscriu la problema cu cheia (scrie Huf pe ea ...) ; Logan PH2 - 2012.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Diferente contact
Aceasta problema (agatatul) aparre destul de frecvent la contactele care au inscriptia Huff pe lama.Recomand cumpararea unui contact tipul vechi.Contactele noi au corpul de plastic, iar cele vechi dintr-un aliaj.Constructia celor mai vechi este mult mai solida !
Mai jos puteti vedea diferenta intre modelul vechi si cel nou.
Mufa este identica.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Multumesc pentru raspunsuri.
Se pare ca e o situatie "asa face toate".
Parca as astepta si raspunsurile unor colegi care au si ei acest "Huff" buclucas si care sa spuna ca la ei cheia mege asa cum trebuie.
Parca as cere unui moderator, sau cuiva care se pricepe sa faca un POLL (parca asa ii zice) cu intrebarea "Aveti probleme cu cheia Huff?"
Ati amintit de ceva probleme cu difuzoarele fata...eu am schimbat de doua ori deja (pe garantie) difuzorul stanga fata, de la usa sofer. E o problema aproape obisnuita la fetele de usa PH2, difuzorul are un fel de cochilie deasupra lui dar totusi forma acelei acoperitoare conduce apa de la ploaie...pe difuzor...si il buleste.
Acel "agatat" al cheii incepe sa ma cam enerveze si cred ca o sa fac niste intrebari la VC si reprezentanta.
Comment
-
Sa ma iertati daca postez pentru a aduce un pic in fata problema/intrebarea mea legata de cheia Huff. Nu stiu daca ar fi chiar corect sa deschid un alt topic. So...poate mai atrag atentia cuiva legat de aceasta problema. Multumesc pentru intelegere.
Comment
-
@ CataLiNNN: E vorba de cheie "Huf" sau altceva?
Oricum, "agatatul" cheii mi-a adus aminte si de o alta problema sesizata la acest contact: lipsa sau functionarea defectuaosa a protectiei "anti-prost", adica permite rotirea cheii in pozitia demaror atuci cand motorul este PORNIT deja!
Chiar aseara am gasit sa testez pe un Logan din 2010, cu 3-4 luni mai batran ca a mea cum functioneaza cheia: functiona lin, fara agatari....si dupa pornirea motorului cheia nu se mai putea roti spre inainte (demaror) ci doar spre inapoi, pentru oprirea motorului.
Diferenta era ca acel Logan pe care am testat avea motor 1.4 si cheie model "vechi" adica nu acest rahat de "Huf" nemtesc.
Comment
Comment