Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ai observat ca niste gume total ampixulea, proaste prin definitie, de vara, se comporta si mai aiurea iarna...adevarul e ca ai dreptate. desi asta nu-i o problema a masinii in sine...chiar si maybach-ul cu mama sistemelor de siguranta pe el ar avea probleme cu kormoranele deci schimbati-le...si mai ales nu le folositi iarna!
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ieri cand sa plec de la serviciu nu am mai vrut sa mai porneasca...la prima cheie...a vrut la a doua dar mai greu(cu o zi inainte a pornit tot asa mai greu dar la prima cheie)...Am mers direct la reprezentant...au pus-o baietii pe calculator si nu arata nimic...nu au dat nicio parere...au zis doar daca mai face sa vin la ei. Si daca tot am fost la ei le-am aratat si burduful de la schimbatorul de viteze...care mi s-a taiat in vreo 5 locuri....si dupa cateva dicutii ...(unele sunt facute de dumneavoastra) au mai sunat ei un expert s-au hotarat sa-l schimbe...am intrebat din curiozitate cat costa ...100ron

      Comment


      • la mine a aparut o pb....sa zic asa......defapt e mai demult insa acum imi fac griji.in ce sens?
        Pana acum se auzea ceva ciudat la ambreiaj,bagam piciorul sub ambreiaj si il ridicam ...nu se mai auzea....acum cand fac chestia asta...se aude ca un greier.....un tacanit urat...nu se aude daca merg cu muzica.....pedala de frana a inceput sa scartie......15000km exact atat am....si vreau sa aflu niste pareri..pana voi ajunge la revizie mai e.
        Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

        Comment


        • @iro-biro: Incearca sa schimbi tipul de benzina. Sigur a avut apa in ea, de aia n-a pornit.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Jmek la mine a inceput sa-mi sciritie pedala de ambreiaj pe la 1300 de km si de atunci asa imi face dar pina acum nu am avut probleme. Singurul inconvenient e la pedala de frina care la inceput daca o calcam un pic mai mai ca-mi bloca rotile iar acum trebuie sa o apas pina la capatul cursei ca tine foarte "jos". Cred ca trebuie reglata; nu cred ca am probleme cu sistemul de frinare deoarece lichidul de frina e ok, placutele sunt ok.
            Last edited by juann; 11 April 2009, 14:13.

            Comment


            • De fapt scartaitul despre care vorbiti este de la saboti de pe spate ,asa face si la mine solutia este sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati , dar dupa un timp o sa inceapa sa faca iar, am intrebat un prieten care lucreaza la Meridian si mi-a spus ca "asa face toate''. Asadar linistiti-va ca nu aveti nici o problema in cea ce priveste acel scartait.Daca totusi vreti sa scapati de acel scartait puteti sal rezolvati si voi cand avet 1 ora libera, adica trebuie sa dati cate o roata jos si cu o cheie de 30 sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati .

              Comment


              • Daca-i gresam cu vaselina e bine? Eu am masina din Aug 2008 si 5000 km in bord... si nu face, "cum face toate" merge brici si nu scartaie nimic, doar un greiere prin bord la trepidatii.

                Comment


                • Eu acum am cu masina 7800km si a inceput sa faca pe la 7000, din cate am inteles se greseaza dar nu stiu ce anume trebuie gresat .

                  Comment


                  • Originally posted by Robert Stefan View Post
                    De fapt scartaitul despre care vorbiti este de la saboti de pe spate ,asa face si la mine solutia este sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati , dar dupa un timp o sa inceapa sa faca iar, am intrebat un prieten care lucreaza la Meridian si mi-a spus ca "asa face toate''. Asadar linistiti-va ca nu aveti nici o problema in cea ce priveste acel scartait.Daca totusi vreti sa scapati de acel scartait puteti sal rezolvati si voi cand avet 1 ora libera, adica trebuie sa dati cate o roata jos si cu o cheie de 30 sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati .


                    Pai deja incepem ca la vechea dacie 1300?La aia nu era saptamana sa nu umblu la frane.Eu cat sunt in garantie nu desfac nimic mai ales la frane si directie.

                    Comment


                    • Vaselina??

                      Cum sa gresezi franele cu vaselina?? Poate cel mult rulmentii de la tamburi, dar si aia sunt capsulati, daca nu mai au lubfrifiant, altii! Nu puneti nika pe tamburi, placute, discuri din categoria lubrifianti, o sa aveti o frana =0. Exista o pasta de cupru care se pune deobicei pe placute cand sunt noi, sa nu scartatie, dar nu incercati sub nici o forma sa gresati. Bafta!

                      Comment


                      • Originally posted by Robert Stefan View Post
                        ...asa face si la mine solutia este sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati ...
                        Asadar linistiti-va...
                        ...adica trebuie sa dati cate o roata jos si cu o cheie de 30 sa desfaceti tamburii si sa-i curatati si gresati .
                        Vrei sa fii mai explicit?Vezi ca unii ar putea intelege ca trebuie sa dea si pe placute cu vaselina.
                        Eu cred ca interventiile la directie si frane ar trebui facute in locuri autorizate,nu in fata blocului...
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • Originally posted by vasile78 View Post
                          Daca-i gresam cu vaselina e bine?
                          Nu se greseaza cu vaselina!
                          Daca scartaie, ori ii lasati asa, ca nu se intampla absolut nimic, ori mergeti in service sa rezolve ei problema.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Dupa cum am spus mai sus nu stiu ce se greseaza .

                            Comment


                            • La frane nu se greseaza absolut nimic!
                              Daca vrei neaparat sa faci ceva, poti da cu WD-40 numai la mecanismul de actionare a sabotilor.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Astazi am fost la service si am rezolvat cu scartaitul la tamburi .
                                Au desfacut tamburii si au gresat acel "mecanism" de ghidare ,totul sa rezolvat in mai putin de 30 min, daca mai apare acum stiu despre ce este vb. si pot face si eu operatiunea acasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google