Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am masina din 16.07.2008 din primul lot care a iesit pe piata pana in prezent nu prea am avut probleme grave cu ea ,doar in marsarier nu prea intra din prima si mai seaude uneori un zgomot ciudat la motor
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

    Comment


    • salut.
      am un logan 1,4. nu imi mai porneste.
      - am observat ca: nu se mai aude zgomotul de la pompa de benzina cand pun contactul, am dat-o jos am pus pe direct la baterie si functioneaza.
      - am verificat sigurantele si relele de sub capota=functioneaza.
      !!!!!!!!!!
      tudor

      Comment


      • Originally posted by tudor73 View Post
        salut.
        am un logan 1,4. nu imi mai porneste.
        - am observat ca: nu se mai aude zgomotul de la pompa de benzina cand pun contactul, am dat-o jos am pus pe direct la baterie si functioneaza.
        - am verificat sigurantele si relele de sub capota=functioneaza.
        !!!!!!!!!!
        Asta am observat ca e boala comuna la 1.4, atat la logan cat si la renault, care au motorul asta bineinteles... daca stai sa cauti pe net, gasesti o gramada de pareri, nu stiu care sa fie mai buna

        Comment


        • Baieti am si eu o problema daca ii pot spune asa , cand pornesc AC-ul , pe langa faptul ca se aude ca si cum as avea un diesel nu benzinar , masina pleaca greu de pe loc , in sensul ca trebuie turata cam pe la 2000 ca sa plece . Ce ma sfatuiti sa fac ? Sa ma duc in service cu ea s-o verifice astia ? Ma gandesc ca daca la 1.6 ii trebuie 2000 de ture sa plece de pe loc , la 1.4 ii dai cat ? 4000 ?

          Comment


          • @peruzzi nu e chiar o problema, tot asa face si la mine ( la toti care au ac cred) ... e din cauza k atunci cand pornesti ac-ul ii ia din putearea motorului si din cauza asta ii trebuie turatie cand pleci de pe loc

            Comment


            • Totusi e ciudat , am zis hai ca nu-mi iau 1.4 ca e cu AC ii taie puterea rau de tot , am luat 1.6 si cred ca era bine sa fi luat 1.6 16 v dar na , asta e

              Comment


              • eu am 1.6 16v, dar tot da sa moara motorul cand pornesc ac-ul, e destul de ciudat vorba ta, am un prieten cu un simbol de 1.4 si nici nu se aude cand porneste ac-ul

                Comment


                • Cred ca le fac o vizita la astia in service sa vedem ce dau din ei , macar sa-mi verifice nivelul la ulei si freon din compresor ca tot e in garantie

                  Comment


                  • problema care am mentionato mai sus se datoreaza, calculator defect, nu stiu din ce cauza, sa vad daca se poate repara sau sa cumpar un alt calculator, oare cat va costa !!!!!!!!!!!!!
                    tudor

                    Comment


                    • si eu am o problema...am 34k de km si mi s-a cojit foarte urat volanul.. cam pe toate partile. ce sa fac?

                      Comment


                      • Da, si mie mi sa cojit in partea de sus.Masina are 15000 km.Am inteles ca ti-l schimba pe garantie.Eu astept sa ma duc la prima revizie si le zic atunci..si am am o problema mi s-a decusut husa...o rezolva pe garantie??

                        Comment


                        • La ph2 se cojeste repede . te duci se rezolva prin garantie . Daca refuza dealer-ul spui ca vrei scris din partea Dacia ca nu se schimba volanul pe garantie . Eu asa am rezolvat
                          1.6 MPi Icy White

                          Comment


                          • si daca vreau pot sa dau diferenta sa-mi dea imbracat in piele ?
                            Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                            Comment


                            • Originally posted by tzeegunoo View Post
                              Inseamna ca sunt eu foarte "norocos" de belele :

                              -troncanit pe fata la denivelari(schimbat pe garantie caseta de directie , arcuri , talere arcuri , degeaba ca troncanelile tot acolo sunt) ,
                              -clampanit la cuplarea ambreajului( "asa face toate") ,
                              -zornait/carait de la cureaua de distributie( om vedea cum s-o rezolva si asta) ,
                              -husa schimbator crapata,
                              -casetofon care la repornirea motorului "uita" inaltele si trebuie sa i le setez din nou ,
                              -scartait roata fata stanga , scartait pedala frana(unse in service cu sprayu') ,
                              -scartait la plecare dupa stationare lunga ,peste noapte , doar pe prima suta de metri la accelerare si decelerare in treptele 1 si 2(nu am cum sa demonstrez la service ca dispare pana acolo),
                              -scartait la arc portbagaj(uns de mine cu WD40)
                              Toate astea din septembrie 2008.
                              Da cineva mai mult?

                              Intre timp am mai rezolvat din probleme , pe garantie:
                              - zornaitul de la distributie era de la pompa de apa , s-a schimbat cu tot cu kit distributie
                              -casetofonul s-a schimbat cu altul care nu mai "uita" inaltele
                              -o noua problema aparuta intre timp , scartait la geamul dreapta fata(electric) s-a rezolvat prin schimbarea macaralei-am ramas insa cu greieri in usa dreapta fata in urma interventiei.
                              -scartaitul la plecare dimineata a disparut pe perioada verii , dar a reaparut zilele astea(doar cand e umezeala in aer)

                              In schimb, troncanitul la directie persista iar clamapanitul la cuplarea ambreajului e din ciclul "asa face toate".

                              Comment


                              • Originally posted by me_catalin View Post
                                si daca vreau pot sa dau diferenta sa-mi dea imbracat in piele ?
                                Mai bine cauti pe cineva care sa ti-l imbrace in piele. Ar trebui sa poti rezolva pe la 100 RON, probabil iesi mai ieftin. Si in plus e piele adevarata...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google