Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu cumva din cauza vantului ai simitit ca trage masina in parti? aseara si eu am sesizat acest fenomen, dar a fost din cauza vantului.
    sigpic

    Comment


    • nu cumva din cauza vantului ai simitit ca trage masina in parti? aseara si eu am sesizat acest fenomen, dar a fost din cauza vantului.

      totsi nu suntem copii. astept un sfat un ajutor multumesc

      Comment


      • Simti ca trage masina in stanga tinand volanul drept? E posibil ca dupa ce ti-au schimbat caseta sa nu fi reglat volanul drept pe directia rotilor. Adica la schimbarea casetei, volanul era usor in dreapta si rotile erau drepte, deci acum, tu cand tii volanul drept, masina sa o ia usor stanga. Sper ca am fost clar in exprimare. Asta intr-adevar e ceva enervant dar nu e o problema. Se rezolva imediat.
        Asta ma gandesc eu ca ar putea fi
        Last edited by nenea` sil; 7 March 2011, 22:08.

        Comment


        • Suna in continuare la Vocea Clientului.In reprezentante gasim numai mizerii.

          Comment


          • Mi s-a ars becsoru de la climatronicul cu butoane de aragaz . Am inteles ca e o problema mai frecventa la ph2 , asa sa fie ?

            Comment


            • Simti ca trage masina in stanga tinand volanul drept? E posibil ca dupa ce ti-au schimbat caseta sa nu fi reglat volanul drept pe directia rotilor. Adica la schimbarea casetei, volanul era usor in dreapta si rotile erau drepte, deci acum, tu cand tii volanul drept, masina sa o ia usor stanga. Sper ca am fost clar in exprimare. Asta intr-adevar e ceva enervant dar nu e o problema. Se rezolva imediat.
              Asta ma gandesc eu ca ar putea fi

              au indreptat si volanul si degeaba

              Comment


              • eu zic asa:nu au asezat caseta pe pozitia ei (are gauri ovale la sistemul de prindere) si nu au facut unghiul la roti sau geometria cum se zice corespunzator (aliniata in functie si de rotile din spate);o fi prima o fi a doua o fi amandoua sau poate ai piese nestranse pe acolo cum trebuie(treaba de mantuiala)
                Last edited by romeo-alex; 8 March 2011, 22:39.

                Comment


                • Am si eu o duda cu masina:
                  - 15000 de km, 1.6/16, pleaca la cheie indiferent cat de frig a fost, merge ok, dar, cand se incalzeste masina / motorul / apa - 4 liniute se intampla urm fenomen : la plecare de pe loc, turez undeva la 1800 bag in viteza 1 se pune in miscare, tin turat la 1800 aprox si usor din ambreiaj schimb in a 2-a. E, in momentul asta se zgalataie masin intr-un hal fara de hal, desi e pe 1800 / 2000 de ture. Aveti idee de la ce poate fi ? Cam de 2 sapt face asa.

                  Comment


                  • um2802 nu te supara dar cine te-a invatat sa schimbi vitezele cu motorul turat sau esti suparat pe ambreiaj si planetare si vrei sa le distrugi e normal sa smuceasca daca tu o tii in 1800 de ture si dai drumul la ambreiaj debraiezi dupa plecarea de pe loc schimbi viteza dai usor drumu la ambreiaj si accelerezi concomitent

                    Comment


                    • Pai am incercat la turatia aia ca sa scot din ecuatie fenomenul de subturatie.
                      Indiferent ca e la 1000 de ture sau 1800 cand trec din 1 in a 2 - a si motorul e cald se smuceste ca apucata.
                      Cand e rece nu are nici pe dracu.

                      Comment


                      • daca cheia de rezerva nu are cip nu porneste....

                        Comment


                        • marius_21, daca ai raspuns la postul #20, adica ultimul de pe prima pagina...macar da QUOTE
                          nu de alta dar ai dat raspunsul pentru prima pagine pe ultima, adica a 26-a :P
                          si uite cum apare raspunsul tau in discutia actuala ca nuca-n perete
                          vezi ca exista la fiecare thread, si sus si jos pe partea dreapta a paginii, un numar de pagini etc, si "ultima pagina" a threadului
                          bafta

                          si ontopic, um2802, cum se prezinta ambreiajul, chit ca ai 15 000 km, il fortezi des? ca poate smuceste ca ai ceva probleme la el, sau, cablul de ambreiaj, s-o fi dus ala, si iti agata in camasa, ai dat cateva pedale asa usor, si cu simtamant, cu motorul oprit sa auzi si sa simti daca nu cumva agata?
                          Life is short...play more!
                          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                          Comment


                          • nope, asta nu am facut cu pedalele la motorul oprit.
                            Nu am simtit la picior sa fie mai tare sau sa agate, dar repet nici nu am fost atent la aspectul asta.
                            Cum ai defini fortat des ?

                            Comment


                            • fortat des...gen sa schimbi mai "sport"
                              adica sa smucesti la schimbari in ture, sa il tii mai mult calcat, gen la semafoare, decat trebuie, sa urci borduri si sa-l fortezi...
                              eu cam fac toate cele de mai sus, in-afara de cea cu bordurile
                              dar am 170 000 km si abea acum da ceva semne de oboseala.
                              am zis chestia cu agatatul pe cablu, ca asta mi s-o intamplat la cel de acceleratie, nu puteam sa accelerez lin si frumos de la relanti in sus...intai apasam, statea, si dintr-o data sarea pe la 1200-1300 ture brusc, si de acolo merea lin, la decelerare, la fel, pana pe la 1200-1300 merea lin, acolos e oprea, si brusc scadea dupa cateva secunde
                              dupa ce am schimbat cablul, un prieten facea misto de mine, conducand-o nitel, ca frate, i-ai facut remapare? ce instant raspunde acum la accelerare
                              incearca asta cu ambreiajul, si incearca sa calci cu simtamant, usor si lin, sa vezi daca nu cumva agata
                              bafta
                              Life is short...play more!
                              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                              Comment


                              • Si revin si eu cu solutia salvatoare. Cum spuneam ca mi s-au ars becurile de la "climatronicul cu butoane de aragaz" . Le-am inlocuit cu unele de la o dacia 1310 ) , le luasem de la fosta dacie , am zis sa le am de schimb pentru o dacia 1310 care este in familie . Cost 0ron , timp 10 minute...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google