Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • karlos12 decat sa patinezi ambreiajul prea mult nu mai bine schimbi sabotii care nu-s scumpi?

    eu la vechiul logan dci am schimbat sabotii abia pe la 80 si ceva mii km, iar tamburii mai mergeau inca pe atat la ce putina uzura aveau. si de obicei folosesc frana de mana tocmai sa n-o tin din ambreiaj in rampa (semafoare & stuff). unii am vazut ca tin masina din ambreiaj la orice stop in rampa. se uzeaza mult prea mult plus ca daca nu-s atenti sau le aluneca picorul, scapa masina in cel din spate.
    internal combustionizer

    Comment


    • Originally posted by dias02 View Post
      ca sa nu mai aveti pete sau puncte negre pe plafon tineti bordul in permanenta curat (adica mai stergeti si voi praful), nu fumati in masina si incercati sa mergeti mereu cu geamurile inchise (dati drumul la aerul conditionat) si schimbati filtrul de habitacul la fiecare 6 luni sau 8000km
      Asa cum spuneam, acele pete par sa fie o problema pentru Logan; eu nu sunt fumator, (scrumiera mea e ca noua), sunt un pic obsedat in ceea ce priveste curatenia (nu ma simt confortabil daca in masina e mizerie), perodic tapiteria primeste o ingrijire adecvata si totusi au aparut acele pete. Deci alta cred ca e problema...
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Nici eu nu fumez in masina,curatenia o mentin si totusi nu am acele pete pe plafon.
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • Originally posted by zeegermans View Post
          karlos12 decat sa patinezi ambreiajul prea mult nu mai bine schimbi sabotii care nu-s scumpi?

          eu la vechiul logan dci am schimbat sabotii abia pe la 80 si ceva mii km, iar tamburii mai mergeau inca pe atat la ce putina uzura aveau. si de obicei folosesc frana de mana tocmai sa n-o tin din ambreiaj in rampa (semafoare & stuff). unii am vazut ca tin masina din ambreiaj la orice stop in rampa. se uzeaza mult prea mult plus ca daca nu-s atenti sau le aluneca picorul, scapa masina in cel din spate.
          la diesel chiar nu mi s-a intamplat sa se duca masina in spate cu ambreiajul si frana de picior. ba chiar deloc. pleaca la fix. probabil e si cum zicea Iancumic: sa stii cat si cand sa-i dai dumul din ambreiaj.

          Originally posted by IancuMIC View Post
          Asa cum spuneam, acele pete par sa fie o problema pentru Logan; eu nu sunt fumator, (scrumiera mea e ca noua), sunt un pic obsedat in ceea ce priveste curatenia (nu ma simt confortabil daca in masina e mizerie), perodic tapiteria primeste o ingrijire adecvata si totusi au aparut acele pete. Deci alta cred ca e problema...
          eu cred ca tocmai din cauza ca i-ai curatat prea mult plafonul si tapiseria, au aparut petele. mai ales daca apelezi la firme de detailing.. astia au tendinta sa lase umezeala cam mare in partile curatate. poate ai si vreun loc unde apa se infiltreaza. la mine la parbriz am observat ca chederul superior nu prea vine din cap in cap. nu stiu ce sa fac sa remediez... e clar ca in timp se infiltreaza apa pe acolo. si eu cred ca e vorba de igrasie.
          Last edited by B997NDL; 16 April 2012, 14:46. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Stai linistit ca nu se infiltreaza nimic pe la parbriz. in primul rand parbrizul e lipit si in al doilea, acel cheder e un ornament (la unele nici nu l-au mai pus).

            Comment


            • plafon si volan

              salut tuturor , si eu am avut probleme cu plafonul si cu volanul .... dar , fiind in garantie s-au inlocuit de catre Dacia

              Comment


              • Legat de pete , eu la fiecare 15.000km am schimbat filtru de polen , masina vara o spal la fiecare saptamana(rar trece 1 luna fara sa o spal ) iar praful de pe bord il sterg mai mereu cu pronto pamatuf , si sunt nefumator.........
                Amortizoarele se schimba pe garantie ? Daca da in ce conditii?

                Comment


                • Salutari dragi mei , a fost tata cu masina in service , au verificat masina (test amortizoare , bucsi , etc ) si nu au gasit nimic in neregula , pe fata amortizoarele au iesit 85% iar pe spate 78% . Mi-au spus sa merg cu rotile la echilibrat si sa vad daca mai face asa ) .
                  Practic masina tot danseaza pe sosea , ce ar mai putea fi ?
                  PS: Daca pun greutate pe spate (100 de kilograme sa zicem ) nu mai danseaza asa rau , adica e mai stabila ..

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post

                    eu cred ca tocmai din cauza ca i-ai curatat prea mult plafonul si tapiseria, au aparut petele.
                    Tapiteria (fete la usi. scaune, bancheta) nu cad ce legatura are cu plafunul, iar pe acestuia din urma i-am dat un...refresh cu vanish pentru covoare, acum vr-o 2 ani, totul in regie proprie.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Baieti si mie mi-au aparut acele pete pe plafon,tin sa subliniez ca nu fumez si nu a fumat nimeni in masina!Cat despre filtru de habitaclu nu am!Nu stiu ce sa ma fac cu petele acelea!

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Tapiteria (fete la usi. scaune, bancheta) nu cad ce legatura are cu plafunul, iar pe acestuia din urma i-am dat un...refresh cu vanish pentru covoare, acum vr-o 2 ani, totul in regie proprie.
                        are legatura ca tapiteria ramane umeda iar umezeala cam ramane in masina mai ales in perioadele cand se merge cu geamuri inchise. cand se usuca tapiteria vaporii de apa formati fac condens pe plafon chiar pe sub pasla de pe plafon pe care sub forma de vapori o pot patrunde si se formeaza mucegaiuri si fungi (ciuperci). mie mi se pare cea mai logica explicatie si e ajutata de umezeala de afara pe care unii o intalnesc in portiere cand instaleaza sisteme.

                        Comment


                        • Mai da-o incolo de explicatie; ma crezi nebun sa merg cu scaunele ude, ce naiba; asta am facut-o odata pe vara, la tara cand dupa juma' de ora se evapora tot; doar nu crezi ca stau toata ziua cu peria'n mana; prefer sa pastrez curatenia.
                          Nu stiu cum se face, dar la primul Logan (2004-2008), nici vorba de asa ceva; in fine sa nu mai lungim subiectul asta, o rezolv eu cumva.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Si eu am cateva pete si nu stiu de unde a aparut. In masina nu se fumeaza, de umezeala nu se pune problema. Astept sa se incalzeasca afara sa ma uit mai atent sa vedem ce naiba e acolo.
                            Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Acele pete de pe plafon, despre care se vorbeste si pe care le-am vazut la o intalnire la masina unui loganist galatean, si-au facut aparitia, parca mai accentuat in ultimile 3 zile, si la masina mea.
                              Probabil va face obiectul unei interventii pe garantie.
                              ...va face obiectul unei interventii pe buzunarul propriu.
                              Dupa cateva "sarme" si o citire mai atenta a conditiilor de garantie oferite de EG24, la excluderi spune clar;"piesele si componentele urmatoare; tapiterie,garnisaje textile ...";ma gandesc ca si plafonul intra aici; asta e.
                              Last edited by IancuMIC; 18 April 2012, 21:59.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Salutari , am si eu o problema , ma rog , unchiul meu cu loganul . Cand foloseste aerul contorsionat ii porneste ventilatoru si merge repede , se opreste , mai stai cateva secunde , si iar porneste , iar se opreste . A fost cu ea la Dacia (este in garantie masina) , au pus-o pe tester si nu a aparut nimic , au verificat freonul , au completat etc... Revizia o are facuta , filtrele schimbate . Dupa ce a fost cu ea la ei nu a mai facut asa , iar acum iar a aparut problema . Va multumesc (PS:a mea nu face ca a lui, masina este identica cu a mea , ph2 1.5 85cp )

                                Problema 2 : Masina mea cand merg cu ea , parca pe partea dreapta spate face un fel de tzop' , am fost cu ea la garantie si amortizoarele au iesit 85% fata si 75 % spatele (ceva de genu ) , am 60.000km , care ar putea fi problema , mi-au zis sa echilibrez jantele , sa le indrept , si tot asa face .....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google