Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La aerul contorsionat probleme nu se pot rezolva decat prin decontorsionare. La cel conditionat se rezolva prin reumplere cu freon mai putin.

    Comment


    • Este ok nivelul de freon , cel putin asa zic cei de la service.... (eu am zis in gluma aer "controsionat" )

      Comment


      • la mine se fac niste dungo pe pavilion exterior iarna dar vara dispar.exact cum pusese un coleg poze pe site

        Comment


        • daca mai aveti garantie se rezolva moca.... daca nu mai aveti garantie se rezolva pe cheltuiala fiecaruia.

          Comment


          • Acele dungi nu sunt recunoscute ca defect de fabricatie desi mai multi posesori au patit asta si nu se rezolva pe garantie

            Comment


            • Originally posted by Nimeni View Post
              Salutari , am si eu o problema , ma rog , unchiul meu cu loganul . Cand foloseste aerul contorsionat ii porneste ventilatoru si merge repede , se opreste , mai stai cateva secunde , si iar porneste , iar se opreste . A fost cu ea la Dacia (este in garantie masina) , au pus-o pe tester si nu a aparut nimic , au verificat freonul , au completat etc... Revizia o are facuta , filtrele schimbate . Dupa ce a fost cu ea la ei nu a mai facut asa , iar acum iar a aparut problema . Va multumesc (PS:a mea nu face ca a lui, masina este identica cu a mea , ph2 1.5 85cp )

              Problema 2 : Masina mea cand merg cu ea , parca pe partea dreapta spate face un fel de tzop' , am fost cu ea la garantie si amortizoarele au iesit 85% fata si 75 % spatele (ceva de genu ) , am 60.000km , care ar putea fi problema , mi-au zis sa echilibrez jantele , sa le indrept , si tot asa face .....

              Problema 1 : Si cum ai vrea sa raceasca freonul la 50 de grade daca nu porneste GMV-ul cu putere?
              Atunci cand pornesti aerul conditionat si este foarte cald afara GMV-ul porneste foarte tare pentru a raci radiatorul de aerul conditionat masina nu are nici o problema, daca acesta merge in continuu trebuie sa verifici nivelul de freon din instalatie si numai atunci.
              Problema 2: verifica limitator de frana de deasupra puntii.

              Comment


              • Revin cu raspuns tarziu legat de ac-ul unchiului meu , el a prins ultima serie de 85cp , la el este diferit motorul fata de la meu , chiar daca este euro4 . Are alti suporti motor si are si niste senzori pe conductele de ac + un senzor in interior , astea care se vad(eu nu le am ) . A vorbit cu un inginer de la Meridian si i-a spus ca din cauza asta facea asa masina lui , si a mea nu (acei senzori ar fi pentru instalatie , ca aceasta sa nu inghete / ceva de genu )


                PS : Am si eu urmatoarea problema , uneori se aude un zgomot metalic(mitraliera) , o bataie in motor parca . Se aude cand sunt cu rotile virate (stanga fie dreapta ) si dau cu spatele , sau prind o zona cu denivelare dar nu in mers , in mers nu se aude .

                Comment


                • salut, stie cineva cum se demonteaza consola centrala,pentru a avea acces la firele de la comutatoarele aerotermei?ms

                  Comment


                  • Se declipseaza incepand cu partea superioara din ambele parti in acelasi timp; cu mare atentie poti folosi ceva ascutit ca ajutor.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Salutare popor!
                      O problema dupa 65.000 km. Joc destul de mare, in caseta de directie.

                      Comment


                      • Urmeaza inlocuirea. Anul trecut, cand eram in service cu masina la revizie, un mester imi spune ca datorita problemelor tot mai dese ce apar la casetele de directie, Dacia a schimbat producatorul acestora; alaturi de masina mea pe elevator unui logan tocmai i se inlocuia caseta.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Se declipseaza incepand cu partea superioara din ambele parti in acelasi timp; cu mare atentie poti folosi ceva ascutit ca ajutor.
                          Iancu, e tocmai invers fata de cum ai spus tu:

                          http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html (filmuletul 1, min 6:48)

                          se desface incepand de jos. procedura e aceeasi atat la PH1, cat si la PH2.
                          Stock is boring...
                          My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                          Comment


                          • exact si daca arunci o privire pe sub consola aia se vede si locasul in care sa introduci o spatula/surubelnita lata

                            Comment


                            • Originally posted by mihai.85 View Post
                              Iancu, e tocmai invers fata de cum ai spus tu:

                              se desface incepand de jos. procedura e aceeasi atat la PH1, cat si la PH2.
                              Corect; recent am inlocuit un beculet la tabloul de climatizare.
                              Scuze pentru neatentie.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Cel mai probabil schimbare. dar deocamdata nu ma agit foarte tare.
                                Am "strans" caseta de sirectie, dar nu ma gandesc sa o inlocuiesc prea curand. La 3750 ron, doar caseta fara manopera, este destul de scump fata decat imi permit eu, acum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google