La aerul contorsionat probleme nu se pot rezolva decat prin decontorsionare. La cel conditionat se rezolva prin reumplere cu freon mai putin.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Originally posted by Nimeni View PostSalutari , am si eu o problema , ma rog , unchiul meu cu loganul . Cand foloseste aerul contorsionat ii porneste ventilatoru si merge repede , se opreste , mai stai cateva secunde , si iar porneste , iar se opreste . A fost cu ea la Dacia (este in garantie masina) , au pus-o pe tester si nu a aparut nimic , au verificat freonul , au completat etc... Revizia o are facuta , filtrele schimbate . Dupa ce a fost cu ea la ei nu a mai facut asa , iar acum iar a aparut problema . Va multumesc (PS:a mea nu face ca a lui, masina este identica cu a mea , ph2 1.5 85cp )
Problema 2 : Masina mea cand merg cu ea , parca pe partea dreapta spate face un fel de tzop' , am fost cu ea la garantie si amortizoarele au iesit 85% fata si 75 % spatele (ceva de genu ) , am 60.000km , care ar putea fi problema , mi-au zis sa echilibrez jantele , sa le indrept , si tot asa face .....
Problema 1 : Si cum ai vrea sa raceasca freonul la 50 de grade daca nu porneste GMV-ul cu putere?
Atunci cand pornesti aerul conditionat si este foarte cald afara GMV-ul porneste foarte tare pentru a raci radiatorul de aerul conditionat masina nu are nici o problema, daca acesta merge in continuu trebuie sa verifici nivelul de freon din instalatie si numai atunci.
Problema 2: verifica limitator de frana de deasupra puntii.
Comment
-
Revin cu raspuns tarziu legat de ac-ul unchiului meu , el a prins ultima serie de 85cp , la el este diferit motorul fata de la meu , chiar daca este euro4 . Are alti suporti motor si are si niste senzori pe conductele de ac + un senzor in interior , astea care se vad(eu nu le am ) . A vorbit cu un inginer de la Meridian si i-a spus ca din cauza asta facea asa masina lui , si a mea nu (acei senzori ar fi pentru instalatie , ca aceasta sa nu inghete / ceva de genu )
PS : Am si eu urmatoarea problema , uneori se aude un zgomot metalic(mitraliera) , o bataie in motor parca . Se aude cand sunt cu rotile virate (stanga fie dreapta ) si dau cu spatele , sau prind o zona cu denivelare dar nu in mers , in mers nu se aude .
Comment
-
Urmeaza inlocuirea. Anul trecut, cand eram in service cu masina la revizie, un mester imi spune ca datorita problemelor tot mai dese ce apar la casetele de directie, Dacia a schimbat producatorul acestora; alaturi de masina mea pe elevator unui logan tocmai i se inlocuia caseta.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostSe declipseaza incepand cu partea superioara din ambele parti in acelasi timp; cu mare atentie poti folosi ceva ascutit ca ajutor.
http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html (filmuletul 1, min 6:48)
se desface incepand de jos. procedura e aceeasi atat la PH1, cat si la PH2.Stock is boring...
My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html
Comment
-
Originally posted by mihai.85 View PostIancu, e tocmai invers fata de cum ai spus tu:
se desface incepand de jos. procedura e aceeasi atat la PH1, cat si la PH2.
Scuze pentru neatentie.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment