Volanul, mai revine dupa viraj la pozitia initiala.? In general cand se strange impingatorul, volanul merge relativ mai greu.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Am si eu urmatoarea problema .
Dupa 3 ani , usile sub cheder au ruginit de numa numa , ceva gen colegul PCH (le las asa pana la primavara , vedem cum se prezinta atunci) .
Problema 2 :
Merg cu masina sa zicem la 120km/h , 110km/h si se duce acul de la turatie in jos , de exemplu de la 2500 de ture si kilometrajul de la 120km/h la 100km/h si masina parca se infraneaza , alteori se duce kilometrajul si turometrul inapoi si masina nu pateste nimic , accelereaza normal , fara franari , si acele urca usor usor . Ce poate fi ?
Comment
-
@neajiji . 40.000 km/4 ani. Dar nu este relevant, pentru ca asa facea de la inceput. Ba chiar mai rau, in primii 2-3000 de km era practic imposibil sa treci in treapta a 2-a de la a treia la viteza mai mare de 20km/h, indiferent de temperatura. Caraia si nu intra deloc. Am pus-o pe seama rodajului, pentru ca s-a ameliorat, dar la rece reaparea problema.
Comment
-
@tzeegunoo : asta e manifestare de sincron de-a doua bulit - defect de fabricatie la rulajul asta. Incearca cu dublu debraiaj, vezi ca se va imbunatati, va intra normal, dar trebuie sa te inveti cu dublu debraiaj care-i destul de greu la inceput, intreaba un sofer de Raba cum se face sa-ti arate, astia la Rabe decit cu dublu schimba de la mare la mic, altfel nu le intra in viteza.
Comment
-
Problema aparauta recent, termostat decalibrat. Deschide la 85 si scade la 80 grade. A inceput sa consume mai mult benzina si de aceea am apelat la un test. Pana acum pe autostrada consuma 7,2-7,6 acum 8,4 Lit. Insa problema ce am mai observat teava de esapament e negru afumat.
Comment
Comment