Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volanul, mai revine dupa viraj la pozitia initiala.? In general cand se strange impingatorul, volanul merge relativ mai greu.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Revine fara probleme. Inca functioneaza servo.
      Nu a fost stransa la maxim.

      Comment


      • Am si eu urmatoarea problema .
        Dupa 3 ani , usile sub cheder au ruginit de numa numa , ceva gen colegul PCH (le las asa pana la primavara , vedem cum se prezinta atunci) .
        Problema 2 :

        Merg cu masina sa zicem la 120km/h , 110km/h si se duce acul de la turatie in jos , de exemplu de la 2500 de ture si kilometrajul de la 120km/h la 100km/h si masina parca se infraneaza , alteori se duce kilometrajul si turometrul inapoi si masina nu pateste nimic , accelereaza normal , fara franari , si acele urca usor usor . Ce poate fi ?

        Comment


        • Am o problema destul de veche..
          E normal ca atunci cand motorul e relativ rece(sa zicem max 2 linii=40 grade) atunci cand retrogradez dintr-o viteza superioara in treapta a2a sa intre mai greu? Ms!

          Comment


          • Dupa cum se vede ai 1.4mpi, da cutia de viteze e cea mai nereusita posibila. Cand e frig merge foarte prost treapta 2.
            Poti incerca cu o schimbare de ulei da nu cred ca faci mare branza...

            Comment


            • Intradevar, nu faci mare branza, dar vei simti o imbunatatire. Inainte, la temperaturi negative intra foarte greu in a 2-a. Eu am schimbat si uleiul din cutie cu ocazia schimbului de ambreiaj si am observat o imbunatatire cu noul ulei, Elf 75w80.

              Comment


              • Cati km/ani avea inainte de schimbarea uleiului in cutie?

                Comment


                • Aceeasi problema o am si eu, dar la revizie am observat ca imi pierde ulei de transmisie . A mai strans suruburile daca persista o sa cer remediere pe garantie.
                  Nu-i bai...

                  Comment


                  • @neajiji . 40.000 km/4 ani. Dar nu este relevant, pentru ca asa facea de la inceput. Ba chiar mai rau, in primii 2-3000 de km era practic imposibil sa treci in treapta a 2-a de la a treia la viteza mai mare de 20km/h, indiferent de temperatura. Caraia si nu intra deloc. Am pus-o pe seama rodajului, pentru ca s-a ameliorat, dar la rece reaparea problema.

                    Comment


                    • @tzeegunoo : asta e manifestare de sincron de-a doua bulit - defect de fabricatie la rulajul asta. Incearca cu dublu debraiaj, vezi ca se va imbunatati, va intra normal, dar trebuie sa te inveti cu dublu debraiaj care-i destul de greu la inceput, intreaba un sofer de Raba cum se face sa-ti arate, astia la Rabe decit cu dublu schimba de la mare la mic, altfel nu le intra in viteza.

                      Comment


                      • eu nu am decat 15000 km dar vad ca e des intalnita problema asta..
                        bine macar ca dupa ce se incalzeste motoru nu mai am probleme

                        Comment


                        • E posibil ca in 50.000 de km sa schimibi 2 discuri de ambreaj? logan ph2 din 2009 primu schimbat la 28-29000, si altu la aproape 50.000, eu unu nu cred sunt masini cu 200.000 si au ambreaju din fabrica

                          Comment


                          • E posibil, de ce nu?; normal nu e.
                            Trebuie studiat ce creează acest neajuns.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Problema aparauta recent, termostat decalibrat. Deschide la 85 si scade la 80 grade. A inceput sa consume mai mult benzina si de aceea am apelat la un test. Pana acum pe autostrada consuma 7,2-7,6 acum 8,4 Lit. Insa problema ce am mai observat teava de esapament e negru afumat.

                              Comment


                              • De ceva timp cand virez maxim sau merg pe drum denivelat am un zgomot, nu am schimbat pana acuma decat un capat de bara am aproape 50.000 km, ce poate sa fie? se aude incet in mers si la frane mai bruste sau asa se aude mai tare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google