Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a intamplat minunea . Mi-a crapat parbrizul . Masina nu a fost data cu apa rece sau mai stiu eu ce alti factori , m-am trezit peste noapte cu el crapat pe partea stanga , deasupra sergatorului. Problema este ca am avut o piatra luata cand era masina noua si am reparat ciobitura la ager , mai mult ca sigur nu-mi vor schimba parbrizul pe garantie. Se va rezolva pe casco .
    Ciobitura este mult mai sus decat crapatura , la 5-6cm de stalp.
    Last edited by Nimeni; 18 September 2013, 19:04.

    Comment


    • Dupa ce am facut o reclamatie la,,vocea clientului,, pentru volan,care se exfoliaza,tobe esapament care era sa le pierd (s-au rupt suportii de pe toba),si baterie care dupa 3 ani sa dus...am fost invitat la reprezentanta pt. diagnostic si eventual inlocuirea volanului ,ca restul le-am rezolvat deja.le-am spus ca masina nu mai este in garantie, dar pt. ca ,,sunt client fidel,,(am cumparat 2 dacii logan) il vor inlocuii. tare-s curios daca o vor face.logan ph2 2009

      Comment


      • Stii sigur ca masina nu mai este in garantie ? De unde stii ca nu ai 3 ani + 1 , pentru ca marea majoritate a loganurilor din 2009 au beneficiat de "3ani+1" garantie ;) .

        Comment


        • Cred ca totuşi mai are garanţia extinsă, pentru că nu prea decontează nimeni reparaţiile în afara garanţiei şi dealer-ul nu cred că îşi permite să le suporte, oricât de client fidel ar fi un om.
          Dacă totuşi e aşa, ar fi prea frumos.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Problema rezolvata.Au inlocuit volanul. Garantie nu mai are ,daca avea 3+1 stiam si eu!!!!.....oricum deja au trecut 4 ani , Dar totusi vad ca exista seriozitate si l-au schimbat. Se pare ca ar fii fost un lot de volane............si isi recunosc defectul,cel montat acum aste mai tare ,dur ,se simte ca e alt material ,,,asta e,,, . am incercat ---mi-a iesit.
            Va doresc numai bine.

            Comment


            • si la mine la logan ph2 2009 s-a exfoliat volanu si l-au schimbat pe garantie fara carait. problema ca a durat vro 40 de zile sa vina volanu )))))

              mie prima oara mi-au zis ca de la verigheta sau inele pe maini)))) sa mori tu si hopa l-au schimbat dar a durat ceva
              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

              Comment


              • 40 de zile sa vina un volan? Dar de unde vine, din Japonia?

                Comment


                • Suteti pe aproape, volanele se fac de firma japoneza TAKATA cu puncte de lucru la Arad si Sibiu,eu am avut noroc, aveau pe stoc,au rezolvat in 10 minute.ASV BRASOV

                  Comment


                  • volane se fac si la TRW in timisoara ;)

                    Comment


                    • Pai si ei nu au pe stoc, nu au o zona la Mioveni cu piese? Imi pare putin absurd!

                      Comment


                      • Posibil,,,asa mi-au spus baietii din service, nu m-a interesat cine-l face principalul e sa fie ok.

                        Comment


                        • A facut 40 de zile din cauza birocratiei. Uite ca te gandesti ca-ti iei masina romaneasca, ai garantie (deh, masina noua) si ajungi sa stai cu saptamanile pentru niste fleacuri.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • ar trebuii ca orice reprezentanta sa aiba cam toate reperele pe stoc dar ... ....

                            Eu am ramas un pic mirat ca au percutat repede, cred ca am avut si un pic de noroc si am dat peste cine trebuie,n-au comentat nimic i-au facut poze si jos cu el.
                            Last edited by chiteslv; 23 September 2013, 18:44. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Al meu e BENZINAR 1.6 16v Ph2 din 2010 euro 4. La prima pornire nu o ia doar la a doua. O ia cu doar un singur cilindru si merge cu doua vro 30 sec dupa care daca apas pe aceleratie o ia. daca o las se ineaca. Daca dau la demaror si opresc, dau din nou inca odata porneste fara probleme. Bineinteles astept pana toate beculetele de pe bord se sting si dupa aceea o dau la demaror. Am impresia ca ceva cu presiunea in conducta nu e buna la prima pornire. De nou asa a fost. Am avut 1.4mpi de care mie dor ce bun a fost fata de ce am acum, la care doar cheia trebuia aratata asa de usor a pornit dimineata. Am fost la service dar nu au dat de cap. Au schimbat garnituri, au schimbat corp clapeta complet,bujii, motoras pas cu pas, etc. dar tot asa e. nu stiu ce sa mai fac. Am cumparat acum cablu de diagnoza, sa vad cartograma motorului ce face. Am 65mii inca e in garantie masina, dar ce sa fac daca baietii nu dau de problema. Daca ati avut vrun astfel de problema, astept cu mare drag raspunsuri.

                              Comment


                              • Presiune scazuta in rampa; pompa de benzina sau regulator debit.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google