Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In mod sigur vor face o ancheta client...Pentru a evita eventuale nemultumiri ale altor clienti.
    Asta impune Dacia.
    Succes

    Comment


    • #17
      Originally posted by JmEk View Post
      Aceeasi pentru acum 20 min adica la ora 18...Am avut si eu...Ma duc dau cheie...Cucu bau...Nik.......Intr-un final a pornit dar cu greu..Ca si cum s-ar fi inecat sau ii era prea lene..Sa mai porneasca....
      a stat 8h in parcare dejeaba...
      m-am facut de ras in fata unui amic
      am 2255km.....

      Tind cont de problemele pe care le-a descris in posturile tale eu iti recomand o programare la caremil la service ca sa stii exact ce are. Eu sunt curios daca o sa ti-o faca gratis ca e in garantia sau o sa te puna sa platesti tu reparatiile ca am inteles ca e la moda la caremil faza asta.

      Comment


      • #18
        Sa postezi ce au gasit ca sa fim si noi atenti...Azi am facut 5000 dar nu am patit nimik de genul asta. Apropo pentru cei cu faza cu a 2-a cheie, eu nu o tin dupa mine, e acasa. Sa ma obisnuiesc sa o port in torpedo in caz de ceva?
        AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

        Comment


        • #19
          In niciun caz nu trebuie sa o ai dupa tine...Las-o acasa!

          Comment


          • #20
            de obicei cind scapi cheia jos ,e posibil sa se defecteze cipul din cheie sau bateria sa fac contact imperfect ,si atunci cind incerci sa pornesti motorul nu se mai recunosc pe aceeasi frecventa cipurile din cb si cheie...De asta e ,,,,martor antidemaraj,,,nu mai pleci decit cu cheia de rezerva.Asta poate fi una din cauze,dar ele pot fi multiple,faza cu cheia am patito ,schimbat bateria din ea,avea 2 ani .La faza asta cu cheia parca clipeste ledul rosu mai repede ca de obicei,sau ramane aprins ,nu mai retin,,,,

            Comment


            • #21
              Am impresia ca ph2 are mai multe problema decit ph1 in ceea ce priveste motorul. Ma asteptam ca la ph2 sa puna roata de rezerva invers (cum se pune normal ) in portbaja ca sa mai putem folosi spatiu util care ar rezulta dar vad ca nu au facut nimic in aceasta privinta cu toate ca nu era o cheltuiala mare pentru Dacia ca a o rezolve.

              Comment


              • #22
                @juann poate sa-i cada si motorul de pe ea, eu nu-mi fac griji, cat e in garantie daca e nevoie imi da si alta!

                Comment


                • #23
                  Garantia nu e lifetime!
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    @SilviuDaniel poate la voi in Galati e altfel service-ul dar in Iasi chiar daca masina e in garantie manopera se plateste (garantia e doar la piese) cam ciudata treaba asta... E ca si cum spunem ca e in garantie ca da bine dar garantia asta e cu bani.


                    Sau.... am sa tin cont de sfatul tau dintr-un subiect anterior si ma duc la alt service din tara

                    Comment


                    • #25
                      @Bogdan vrei sa inebunesc? Cum nu e lifetime garantia? Eu speram sa o las si nepotilor pe garantie! Eu am vrut sa spun ca daca pica ceva important in 3 ani tot e bine decat sa pice dupaia!
                      @Juann eu nu am auzit de asa ceva la in orasul meu, daca mi se strica ceva in garantie si imi cer bani, eu le parchez masina in usa service-ului si o inchid, sa vezi cum ma suna sa o iau de acolo!!!

                      Comment


                      • #26
                        Acum, fiecare cum are noroc sau ghinion. Am vazut la cineva pe forum ca si-a schimbat de 6 distributia. Pot vorbi despre marca masinei in general, nu sa particularizam la Dacia.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Pai de 6 ori distributia in 3 ani garantie dadeam Dacia in judecata si castigam una noua, acum depinde si de ouale proprietarului! Am mai zis, le pun masina in usa sau pe groapa si o inchid, sa vad ce fac, cu ea!

                          Comment


                          • #28
                            Kit-ul de distributie oricum se schimba la 60.000. Asa ca daca faci multi km o poti schimba de 6 ori in 3 ani pe banii tai si nu ai ce face .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #29
                              Ca bine mai zici Cristi, da eu ma gandeam la schimbul distributiei din cauza defectiunii tehnice!

                              Comment


                              • #30
                                A mai aparut o problema fratilor :nu dau de carnetul de garantie nici macar nu stiu cum arata o sa mi-l ceara astia de la service si ce ma fac ca nu dau de el e ceva grav??
                                problema e k nici nu imi aduc aminte cand mi la dat cum arata ca sa stiu ce sa caut poate puteti sa ma ajutati va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google