Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    1)Problema cu pornirea la primul lot rezolvata prin schimbare soft
    2)1-2 greieri
    3) o lovitura de cauciu tampon care se aude undeva pe dreapta atunci cand schimb viteza (cel mai bine se aude cand sunt in a 2-a si accelerez usor iau picioru de pe acceleratie si iar accelerez ).Am fost la service si mi-au zis ca este tamponul care are rolu de a atenua socurile respectiv balansul motorului(cum deschizi capota este pe stanga).Cica se stie de acel zgomot specifica 1.4 si 1.6 8 V si trebuie sa-mi dea cu niste vasilina siliconica,dar nu era deschis la garantii in acel moment.
    PS: Va rog sa-mi confirmati daca aveti si voi acel zgomot sau nu.
    Momentan doar vreo 3000 km ,nu am avut timp de ea.

    Comment


    • #92
      Va faceti prea mari griji Am aproape 9000 , merge brici chiar nu sunt probleme . Am avut treaba cu softu` s-a rezolvat fara bani , fara stat la cozi la service . M-am dus la service in 3 min era gata . Altceva nimic
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • #93
        A mea are acum 10300km si nu am avut nici o problema la ea.
        b 89 plk

        Comment


        • #94
          aceeasi problema ca tonica am avut-o si eu in prima luna dupa ce am achizitonat masina!cateodata nu se mai deschidea usa soferului din interior ci numai de afara!asta mi sa intamplat de vreo 4 5 ori!de atunci nu am mai avut nici o astfel de problema cred ca este o chestiune de timp pana se mai uzeaza putin cel putin la mine asa sa intamplat

          Comment


          • #95
            Salut!

            Am si eu un laureate PH2 din 08.09.2009 si mi s-a rupt in trei parti husa de protectie de la schimbatorul de viteze....stie cineva daca mi-l schimba in garantie?

            Comment


            • #96
              Cati km ai de s-a rupt deja? Daca e sa ti-o schimbe, depinde ce constata ei privind cauza din care s-a rupt.
              Last edited by MS1.6>16V; 31 March 2009, 20:28.

              Comment


              • #97
                Am 5160 de Km. Masina o folosesc zilnic cate 6-7km! Sa fie oare de la ger...sau este materialul f.prost...? daca n`au mai pus ei bara antiruliu care era f.importanta cred ca au optat si la un material mai ieftin.

                Comment


                • #98
                  De la ger nu cred sa fie pentru ca stiu logan din 2004 care a stat tot timpul afara si nu s-a rupt materialul dar in schimb s-a rupt clema de la suportul din plastic care prinde "musamaua" schimbatorului de consola centrala. La tine probabil a fost un defect de fabricatie.

                  Comment


                  • #99
                    Cand am sa ma duc la revizie o sa le zic si de mica mea problema...(sigur o sa zica ca am facut eu ceva) Apropo ai facut revizia pana acum? Daca da, zi-mi cat te-a costat?

                    Comment


                    • Inca n-am apucat sa fac 20.000 km si nici nu cred ca o sa fac pana in septembrie cand se implineste 1 an de cand am masina. Exista un topic separat despre revizii benzina/diesel o sa gasesti acolo preturi si tot ce te intereseaza. Oricum in jur de 300 de lei costa depinde ce ulei si filtre vrei sa pui etc..
                      Last edited by MS1.6>16V; 31 March 2009, 21:56.

                      Comment


                      • da..cam 300ron costa , atat l-a dus si pe un prieten revizia de 20.000km
                        b 89 plk

                        Comment


                        • 14500km multumit......
                          Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                          Comment


                          • Baieti , am si eu un ph2 si sunt foarte multumit de el....

                            Sa fim seriosi , nu sunt eu mare fan dacia dar loganul nu mai este dacie de departe. Sa auzim de bine.

                            Comment


                            • 6500 km in trei luni, totul in regula. Anvelopele imi stau pe creier si vreau sa le schimb (Kormoran). Dupa prima suta de km mi-a venit ideea sa ma uit la ulei - mult peste maxim. Am scos 250ml cu seringa si am ajuns la maxim pe joja. De atunci a ramas la fel. (Dealer-ul mi-a spus cand am luat-o ca un an de zile nu am de ce sa umblu la ea - cred ca de aia, ca la cat ulei au pus acolo, n-am sanse sa se termine....) In rest, nu ma plang - chiar imi place

                              Comment


                              • Kormoroanele is tare proste iarna chiar si cind e frig afara sub 0 grade ; am observat ca nu mai au aceasi aderenta.... asa ca mare grija la frinare ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google