Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu stiam ca nu se schimba niciun ulei pana la 20.000 km sau 1 an.
    De unde si pana unde ulei de rodaj, la 9.000 sau 10.000 km.
    Last edited by Hellbera; 11 May 2009, 10:02. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Eu nu ti-as recomanda sa tii uleiul ala pana la 20.000 km sau mai mult de un an.
      Nu confunda revizia masinii cu schimbatul uleiului. Eu l-am schimbat la 6000 km si regret ca n-am facut-o mai devreme...motorul este mai strans in primii 3000 km si rezulta dupa acest proces particule metalice deci e mai sanatos un ulei schimbat mai devreme dupa rodaj.

      PS: Sunt marci auto care dau optiunea clientului de a schimba uleiul dupa primii 1000-1500 km tocmai pe criteriul asta.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Deja am 10500 km si niciun fel de probleme.

        Comment


        • Pai la ce probleme te astepti?Aici e vorba de urme vizibile la microscop si care se fac resimtite peste un interval mare de km. Ideea e ca "primul ulei" cel cu care vine masina din fabrica, va avea mai multe impuritati metalice decat un ulei gata schimbat dupa rodaj
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • @Darksid3 nu prea ma pricep eu la fizica motoarelor dar stiu ca motorul are filtru de ulei, deci teoretic ala trebuie sa retina particule si ce gandaci se mai afla pe acolo. Daca se punea problema uleiului de rodaj eu cred ca sigur recomanda fabrica un control ( macar sa mai ia bani). Eu nu am habar de cele motoare dar am foarte multi cunoscuti care au Logan si care au de la foarte multi kilometri la foarte putini (cum este a mea) . Nici unul nu a schimbat "uleiul de rodaj" (care este un termen nou) si motoarele nu au nimic! Si asa fomistii din Romania recomanda schimbarea uleiului mai des ca in strainatate, in curand o sa apara conceptul de "schimbare a uleiului de dupa rodaj"! Asta i-mi suna deja a paranoia, mai ales la pretiosul de Logan!

            Comment


            • Daca ne-am baza asa mult pe filtru ala...crezi ca rata de filtrare este de 100%? In nici un caz. Fireste ca poti sa ajungi si la 500.000 km si este un fapt, nu paranoia. Oricum, de stricat nu are ce sa strice
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Sa schimbe cine vrea "uleiul de rodaj", este prima data cand aud asta la o masina noua.
                Cand schimbam setul motor la masina veche, puneam un ulei mai pacatos pana faceam 500 km, apoi unul mai bunicel inca 500 - 1000 km, dupa care ulei uzual. Dar daca se ajunge la o masina noua sa se faca tot asa....
                Last edited by Hellbera; 12 May 2009, 16:42. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • "ulei de rodaj" e o denumire plastica...ti-am zis, sunt marci care RECOMANDA schimbul de ulei dupa prima mie de km inainte sa apara Loganul. Cel putin asa se recomanda inainte
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • eu l-am schimbat ka 10.000 de km si acum i-am facut revizia de 20.000 km
                    pana la urma e motorul meu
                    fiecare schimba cad vrea uleiul
                    Last edited by speed_shock; 12 May 2009, 22:11.

                    Comment


                    • Salut! Am si eu o problema...am verificat apa in vasul de expansiune si imi scade foarte repede. Am 12 mii km cu masina. Si pana acum am pus apa cred ca de 4 ori. Problema nu ar fii asta, dar de 1 mai am fost la mare si am pus apa in vas pana la nivelul maxim azi am verificat apa si eram sub minim...ceea ce nu mi se pare deloc ok. M am uitat de scurgeri pe langa ea si toate cele, dar nici o urma de apa. Plus am un sunet destul de ciudat, un tacanit ciudat la motor care se aude numai cand masina este la relanti...Puteti sa ma ajutati cu un sfat, o idee ceva...

                      Comment


                      • Chiar ai pus apa de la robinet?

                        Comment


                        • Originally posted by Tristan View Post
                          Salut! Am si eu o problema...am verificat apa in vasul de expansiune si imi scade foarte repede. Am 12 mii km cu masina. Si pana acum am pus apa cred ca de 4 ori. Problema nu ar fii asta, dar de 1 mai am fost la mare si am pus apa in vas pana la nivelul maxim azi am verificat apa si eram sub minim...ceea ce nu mi se pare deloc ok. M am uitat de scurgeri pe langa ea si toate cele, dar nici o urma de apa. Plus am un sunet destul de ciudat, un tacanit ciudat la motor care se aude numai cand masina este la relanti...Puteti sa ma ajutati cu un sfat, o idee ceva...
                          In primul rand verifica sa nu ai scurgeri in sistemul de racire, in al doilea rand nu mai pune apa goala pentru ca, apa are punctul de fierbere la 90-100 de grade, iar antigelul pe la 170-180 de grade si o sa-ti intre GMV-ul vara pe treapta doi de-o sa zici ca mergi cu Viper de 8l nu feon. Ia un litru de antigel de la dealer Dacia si completeza...dar verifica musai de scurgeri
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • asa e se aude nasol pe treapta 2 cand intra
                            verifica bine daca ai vreo pierdere

                            Comment


                            • Salut!
                              am primit loganul meu cel nou de la dealer ieri,sunt foarte multumit de el,dar am impresia ca se incing prea tare plasticurile alea si furtunele de pe la motor,pt ca vine un miros puternic(cel putin asa zic eu ca e)de plastic incins atunci cand cobor din masina,ba chiar am facut o manevra si cu spatele la un moment dat si a patruns si in masina,geamurile fiind inchise.e normal sa fie asa pt ca o fi masina noua?
                              astept pareri,ms anticipat

                              Comment


                              • ) Deci nu am pus apa de la robinet, dar asa m am exprimat am pus jum apa distilata si jum un tip de antigel. Insa acum am gasit alta problema azi cand am plecat de la munca am gasit ulei sub masina...si era de la mine pt ca m am uitat pe scut si am vazut. In motor am ulei pt ca joja este aproape de maxim...mi am facut programare maine la service insa sper sa faca ceva sa nu ma duca cu vorba. Oricum numai bele am avut cu masina asta... Desi am o gram de prieteni ce au logan si nu au avut absolut nici o problema. Desi m am straduit din toate puterile sa am grija de ea...
                                Last edited by Tristan; 13 May 2009, 18:50.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google